| 02/05/2014 9:00 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Zet hier alles over de zaken die niets met de test, executie en de opdrachten te maken hebben. |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 02/06/2014 1:53 pm |
 NEWBIE

Registratie: 02/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | Mij viel Aaf's taalgebruik zeer op. Af en toe leek het op ze in het Swahili zei: ik ben de Mol. Ik ben zelf een Afrikaan die Swahili spreekt, en op wikipedia vond ik de volgende informatie over aaf. "Aaf spreekt vloeiend Swahili". Aaf is vanaf nu mijn mol. Maar toch vertrouw ik die tiego niet echt. |
|
|
| 02/06/2014 1:55 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | "5 op een rij"? Hoezo 5?
Slaat dan denk ik niet op de enveloppen. Daar pakken alle deelnemers een envelop met een kaartje over 3 jokers. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 02/06/2014 2:03 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: "5 op een rij"? Hoezo 5?
Slaat dan denk ik niet op de enveloppen. Daar pakken alle deelnemers een envelop met een kaartje over 3 jokers.
6 kandidaten, 1 afvaller
blijven over: 5 op een rij? |
|
|
| 02/06/2014 2:06 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol:
Originally Posted by Emile Chang: "5 op een rij"? Hoezo 5?
Slaat dan denk ik niet op de enveloppen. Daar pakken alle deelnemers een envelop met een kaartje over 3 jokers.
6 kandidaten, 1 afvaller
blijven over: 5 op een rij?
Ja, al vijf afvallers (aan het einde van deze aflevering). |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 02/06/2014 2:50 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 71
 OFFLINE | Of die vijf knoppen in die kerk? Dat waren er wel vijf. |
|
|
| 02/06/2014 2:53 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Ienie Mienie: Of die vijf knoppen in die kerk? Dat waren er wel vijf.
Ja, daar denk ik eerder aan. Maar dat wist ik nog niet toen ik het vroeg. |
|
| 02/06/2014 2:59 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 71
 OFFLINE | Ik zag twee keer het beeld 'oplichten' Eerste keer toen Susan nog eens achterom keek nadat ze de envelop in de bus had gedaan. Ze keek heel ondeugend en zei iets *ben ff kwijt wat*
En er was nog een ander moment... morgen terug kijken
Ze zei dus: "Er kan niets meer mee gebeuren" en keek toen zo vreemd lachend over dr schouder |
|
|
| 02/06/2014 3:07 pm |
 Senior Member

Registratie: 02/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 26
 OFFLINE | Wat ook opvalt in het kader van 5 op een rij is dat JW's "mol" er voor de vijfde keer op rij uitvliegt maar hij er toch nog steeds in zit  |
................ Look at me! Look at me! Look at me NOW! It is fun to have fun but you have to know how!
|
| 02/06/2014 3:12 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Originally Posted by Ienie Mienie: Ik zag twee keer het beeld 'oplichten' Eerste keer toen Susan nog eens achterom keek nadat ze de envelop in de bus had gedaan. Ze keek heel ondeugend en zei iets *ben ff kwijt wat*
Susan: "En een lege pot hé?
Aaf: Ja lekker, Dat geeft ook rust.
Susan: Ja dat geeft ook rust, daar kan niks meer mee gebeuren".
|
|
|
| 02/06/2014 3:15 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 68
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: "5 op een rij"? Hoezo 5?
In de eerste 5 afleveringen zaten fotomomentjes. Vandaag zat dat er niet in, dus wellicht moet je die op een rij zetten  |
................ You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
|
| 02/06/2014 3:17 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/30/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 4
 OFFLINE | Op een gegeven moment staan de kandidaten op een rij met 5 zonnebrillen. De mol heeft geen zonnebril nodig: Jan Willem. 5 op een rij. Ook zijn Jan Willem zijn mollen 5 keer op rij afgevallen. |
|
|
| 02/06/2014 3:17 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol:
Originally Posted by Ienie Mienie: Ik zag twee keer het beeld 'oplichten' Eerste keer toen Susan nog eens achterom keek nadat ze de envelop in de bus had gedaan. Ze keek heel ondeugend en zei iets *ben ff kwijt wat*
Susan: "En een lege pot hé?
Aaf: Ja lekker, Dat geeft ook rust.
Susan: Ja dat geeft ook rust, daar kan niks meer mee gebeuren".
Sja ... mevrouwtje V. is flink verdacht (in mijn ogen). |
|
| 02/06/2014 3:23 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 8
 OFFLINE | Is het hoofdlettergebruik in de titel van de aflevering iemand opgevallen? De titel is '5 op een Rij'. Hoofdletter R. Als ik het zo even uit mijn hoofd goed doe, waren alle andere titels met alleen kleine letters geschreven. Dit is expres gedaan.
Wat we ermee moeten? Geen idee. Ik vind de titel te makkelijk in combinatie met Jan-Willem's afvallers. |
|
|