Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 6
Aflevering 6, algemene zaken
Pagina 2 / 3 1 - 2 - 3 « previous | Next »
Aflevering 6, algemene zaken
02/06/2014 3:26 pm

Junior Member

Registratie: 01/10/2014
Onderwerpen: 0
Verdacht in deze aflevering als je kijkt naar GEEN GELD VOOR DE POT verdienen

* JAN WILLEM  laat zich niet vinden = geen geld
(vallen sophie en tygo als mol af want die doen juist hun best
om gezien te worden of de anderen te vinden.)
* SUZAN en FREEK zien Jan Willem niet = geen geld in de pot
* de auto van FREEK EN JAN WILLEM gaat stuk

mmm Ik stem al 6 afleveringen op Jan willem...
citeren   
02/06/2014 3:27 pm

NEWBIE

Registratie: 02/06/2014
Aan het begin van de aflevering(1:33) zegt Art:"De mol of HAAR medekandidaten" Zegt Art nu dat een van de vrouwen de mol is?
citeren   
02/06/2014 3:31 pm

Cool Senior Member

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Linda van Lieshout:
Is het hoofdlettergebruik in de titel van de aflevering iemand opgevallen? De titel is '5 op een Rij'. Hoofdletter R. Als ik het zo even uit mijn hoofd goed doe, waren alle andere titels met alleen kleine letters geschreven. Dit is expres gedaan.

Wat we ermee moeten? Geen idee. Ik vind de titel te makkelijk in combinatie met Jan-Willem's afvallers.

Ik denk niet dat daar iets achter te zoeken is. Voorzetsels en lidwoorden worden bij eigennamen (5 op een Rij is een knipoog naar het spel 4 op een Rij) altijd met kleine letters geschreven en zelfstandig naamwoorden altijd met een hoofdletter.
................
You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
citeren   
02/06/2014 3:43 pm

Cool Senior Member

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Kirsten Beuvens:
Aan het begin van de aflevering(1:33) zegt Art:"De mol of HAAR medekandidaten" Zegt Art nu dat een van de vrouwen de mol is?

Dat ging over door wie Jennifer uit het spel is gewerkt: door de mol of door haar (lees: Jennifers) medekandidaten. Art heeft zich dus niet versproken.
................
You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
citeren   
02/06/2014 3:43 pm

Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014

Originally Posted by Marjanne Mol:

Originally Posted by Ienie Mienie:
Ik zag twee keer het beeld 'oplichten'  Eerste keer toen Susan nog eens achterom keek nadat ze de envelop in de bus had gedaan. Ze keek heel ondeugend en zei iets *ben ff kwijt wat*

En er was nog een ander moment... morgen terug kijken

Susan: "En een lege pot hé?
Aaf: Ja lekker, Dat geeft ook rust.
Susan: Ja dat geeft ook rust, daar kan niks meer mee gebeuren".

Bedankt Marjan, die bedoelde ik,

Inmiddels ook andere moment gevonden, Jan WIllem en Tygo geven elk aar een hand op t strand, nadat Tygo de joker heeft gekregen.  OP 33,33 geloof ik.
citeren   
02/06/2014 3:51 pm

NEWBIE

Registratie: 01/03/2014

Originally Posted by Tristan Febus:

Originally Posted by Linda van Lieshout:
Is het hoofdlettergebruik in de titel van de aflevering iemand opgevallen? De titel is '5 op een Rij'. Hoofdletter R. Als ik het zo even uit mijn hoofd goed doe, waren alle andere titels met alleen kleine letters geschreven. Dit is expres gedaan.

Wat we ermee moeten? Geen idee. Ik vind de titel te makkelijk in combinatie met Jan-Willem's afvallers.

Ik denk niet dat daar iets achter te zoeken is. Voorzetsels en lidwoorden worden bij eigennamen (5 op een Rij is een knipoog naar het spel 4 op een Rij) altijd met kleine letters geschreven en zelfstandig naamwoorden altijd met een hoofdletter.

Daar had ik niet aan gedacht, maar in het Nederlands schrijven we zelfstandig naamwoorden doorgaans niet met een hoofdletter. Maar ik heb hier geen vier-op-een-rij spel, dus ik weet niet of het daar wel met een hoofdletter is.

De reden dat het me opviel is omdat de andere titels geen hoofdletters bevatten (wel als je bij afleveringen kijkt, maar ik heb het over de titel in beeld na de leader). We gaan het zien
citeren   
02/06/2014 5:25 pm

NEWBIE

Registratie: 02/06/2014
Ik heb een vraagje over de muziek. Ik ben benieuwd welke muziek er in deze aflevering werd gebruikt en dan vooral tijdens minuut 41. Het is volgens mij van een film, maar ik kan er niet opkomen welke. Ik hoop dat jullie het weten!
citeren   
02/07/2014 3:16 am

NEWBIE

Registratie: 01/06/2014

Originally Posted by Jelmer Oud:
Ik heb een vraagje over de muziek. Ik ben benieuwd welke muziek er in deze aflevering werd gebruikt en dan vooral tijdens minuut 41. Het is volgens mij van een film, maar ik kan er niet opkomen welke. Ik hoop dat jullie het weten!

donnie darko
("the Philosophy of Time Travel"
citeren   
02/07/2014 7:44 am

Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014
Ik zit net moltalk terug te kijken en daar zegt Arjen dat er twee teams zijn: een crewleden en een kandidaten team. Dan blijf ik het toch vreemd vinden dat JW vorige week op de achtergrond foto's met de crew aan het bowlen is...
citeren   
02/07/2014 11:47 am

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013

Originally Posted by Lennart Blom:

Originally Posted by Jelmer Oud:

donnie darko
("the Philosophy of Time Travel"

Even OT:

Ook heel mooi:
Donnie Darko - The artifact and Living

citeren   
02/07/2014 1:24 pm

Junior Member

Registratie: 01/10/2014
Over de titel van deze aflevering:

zou het zo kunnen zijn dat er voor de 5e keer de vraag 'ben jij de mol' gesteld is? Deze vraag stellen de kandidaten regelmatig onderling.

Ook steekt Jan Willem zo af en toe zijn wijs-, middel- en ringvinger op (omgekeerde M) als hij het over het getal 3 heeft. Zou het de 5e keer kunnen zijn?

Nog geen tijd gehad het weer terug te zoeken... misschien later.
citeren   
02/08/2014 2:29 am

NEWBIE

Registratie: 02/08/2014
citeren   
02/08/2014 3:53 am

Senior Member

Registratie: 01/04/2014
Als Jan Willem de Mol zou zijn, dan doet ie het niet goed. Hij is te overduidelijk aan het mollen. Ik zit nog steeds op Freek en ik weet niet goed waarom. Misschien omdat we een sigaretje hebben gerookt in de pauze van Joseph? Ik vind hem te stil, te geniepig, hij zegt niet veel... Ik heb het vast fout hoor zoals altijd, maar ik blijf op Freek.
citeren   
02/08/2014 3:53 am

NEWBIE

Registratie: 01/01/2014
Zou er een andere naam kunnen staan, onder het geschreven stukje waar Susan haar vinger over houdt?
citeren   
02/08/2014 3:55 am

Senior Member

Registratie: 01/04/2014

Originally Posted by Ilse de Groot:
Zou er een andere naam kunnen staan, onder het geschreven stukje waar Susan haar vinger over houdt?

Denk het niet, want dit is de enveloppe van aflevering 1
citeren   
Pagina 2 / 3 1 - 2 - 3 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview