Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 4
Aflevering 4 opdracht 3
Pagina 1 / 2 1 - 2 Next »
Aflevering 4 opdracht 3
01/24/2014 5:11 am

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
Zet hier alles over opdracht 3
................

citeren   
01/24/2014 7:18 am

Forum Addict

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 42
Sorry voor het vergeten van de aanmaak van dit topic. Hier kon de mol heerlijk zijn gang gaan. Portofoons en wie is de Mol, een zekerheidje dat het fout gaat. Hoewel ik eerlijk moet zeggen, dat er nog behoorlijk wat geld binnen gehaald is. Toch 1200 euro van de 2000, is  toch 60%.
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
01/24/2014 7:53 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0
Ik vond hier vooral J-W mollen, omdat hij ipv 3 koker de vierde pakte.
citeren   
01/24/2014 9:57 am

Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014
AH ik miste opdracht 3 al!

Het was leek inderdaad raar dat Jan Willem de vierde koker pakte, terwijl Susan riep dat hij die NIET moest pakken. maar hij reageerde totaal niet.. alsof hij niks hoorde... Wie zegt dat Suus dus wel het knopje indrukte van de porto?
Met die porto gaat t standaard fout bij wie is de mol .

Wat we totaal niet meegekregen hebben is, hoe Sopie kon weten dat de zwarte vrijstelling in die koker zat. De dames keken toch regelmatig bij elkaar op de kaartjes?  Al liep Sofie wel weg van de groep toen ze het Tygo influisterde.  En dat die zwarte vrijstelling niet in de koker paste, daar zat ik ook mee maar na het teruggekeken te hebben leek het in eerste instantie op een buigbaar stukje plastic. Symbolische vrijstelling dus., later vast omgeruild voor de 'echte'.

Het werd ook weer niet duidelijk of Sofie nu wel of niet Freek had ingefluisterd dat Tygo de zwarte niet ging inzetten. Freek zou het wel roddelend overbrengen, maar het viel me op dat de dames wel hun jokers inzetten en Freek zijn vrijstelling niet! Wat is hier dan gebeurd? Het blijft in het duister maar Sofie had hier wel weer een sleutelrol, maar toch verdenk ik haar niet, het gebeurt te overduidelijk.
citeren   
01/25/2014 9:06 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013

Originally Posted by Ienie Mienie:
Het werd ook weer niet duidelijk of Sofie nu wel of niet Freek had ingefluisterd dat Tygo de zwarte niet ging inzetten. Freek zou het wel roddelend overbrengen, maar het viel me op dat de dames wel hun jokers inzetten en Freek zijn vrijstelling niet! Wat is hier dan gebeurd? Het blijft in het duister maar Sofie had hier wel weer een sleutelrol, maar toch verdenk ik haar niet, het gebeurt te overduidelijk.

Sofie zou juist doorfluisteren dat Tygo zijn zwarte vrijstelling wel ging inzetten, in de hoop dat er niks zou worden ingezet, en Sofie meer kans zou hebben door te gaan. Ik ga er wel van uit dat ze dat gedaan heeft. Ik vrees voor haar alleen dat freek het niet doorgeroddeld heeft.
citeren   
01/25/2014 1:18 pm

NEWBIE

Registratie: 01/25/2014
ik vraag mij af: wat heeft Sofie eraan om Tygo in te fluisteren dat er een zwarte vrijstelling lag? Ik zou t hem niet ingefluisterd hebben, zeker niet bij Tygo!
citeren   
01/26/2014 6:27 am

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013
De uitleg over deze opdracht door Art, kon Jennifer blijkbaar niet boeien....
35.37
citeren   
01/26/2014 6:29 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Marjanne Mol:
De uitleg over deze opdracht door Art, kon Jennifer blijkbaar niet boeien....
35.37

Waarschijnlijk wel hoor ... maar ze vond het heel vervelend dat Daphne mocht abseilen ipv zij. Toen ze hoorde wat de opdracht was.
citeren   
01/26/2014 6:33 am

Forum Fanatic

Heb je gekeken wat ze om 35.37 doet?
citeren   
01/26/2014 6:44 am

Forum Fanatic

Heb je gekeken wat ze om 35.37 doet?

Ja en ik herinnerde het stukje. Want ik zie zelf dat ze het wel boeide de uitleg alleen heel erg baalde dat ze er niet af mocht.
En dit stukje ging over geld verdienen en min bedragen en toen keek ze even soort van geschokt bij het horen van min bedragen.
citeren   
01/26/2014 6:50 am

Forum Fanatic

En btw Marjanne ze keek in mijn ogen ook niet zo geinteresseert, maar ik vond zelf eigenlijk alleen Susan goed luisteren naar de uitleg van de opdracht en Sofie wees misschien wel de kokers aan. Maar ook al zou Jennifer de mol zijn (wat in mijn ogen niet kan, omdat ze de meeste geld binnen gehaald heeft in haar eentje en deze titel heeft haar naam) je weet dat kijkers goed op je letten en de kandidaten ook dus je moet wel doen dat je wel interesse hebt in de uitleg.
citeren   
01/26/2014 7:09 am

Forum Fanatic

Ze was aan het gapen toen Art het nog niet over geld had Claudia.

Ik zie haar ook absoluut niet als mol, meer als dom blondje (of beledig ik haar dan)
citeren   
01/26/2014 7:20 am

Forum Fanatic

Ze was aan het gapen toen Art het nog niet over geld had Claudia.

Ik zie haar ook absoluut niet als mol, meer als dom blondje (of beledig ik haar dan)

Ik zie haar zelf niet gapen. Ik zie meer dat ze zich verveelt en meer omdat ze zelf wou abseilen. Maar dat is mijn mening.
Haha nee hoor vind ik niet. En ik zie dat vaak ook, maar wel als een grappige kandidaat
citeren   
01/26/2014 7:43 am

Forum Expert

Onderwerpen: 5
Sja ... ze was op die roltrap ook zo lekker slim. Of wil ze gewoon graag gaan trouwen?
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/26/2014 7:48 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Emile Chang:
Sja ... ze was op die roltrap ook zo lekker slim. Of wil ze gewoon graag gaan trouwen?

Ik ben wel mee eens Jennifer deed deze aflevering best raar. En misschien wil ze wel trouwen Maar ook gewoon omdat ze geld verdiend als enigste eigenlijk (nou best veel dan al) en omdat de titel Jennifer heet geloof ik het gewoon niet... Omdat het anders wel heel makkelijk wordt wie de mol is. Dus ik streep (ook al is al sinds het begin) af.
En waarschijnlijk heeft één van de vele uitspraken van haar in deze aflevering naar de mol geleid.
citeren   
Pagina 1 / 2 1 - 2 Next »
Login with Facebook to post
Preview