Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 4
Aflevering 4 opdracht 3
Pagina 2 / 2 1 - 2 « previous
Aflevering 4 opdracht 3
01/26/2014 8:42 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Originally Posted by Emile Chang:
Sja ... ze was op die roltrap ook zo lekker slim. Of wil ze gewoon graag gaan trouwen?

Ik ben wel mee eens Jennifer deed deze aflevering best raar. En misschien wil ze wel trouwen Maar ook gewoon omdat ze geld verdiend als enigste eigenlijk (nou best veel dan al) en omdat de titel Jennifer heet geloof ik het gewoon niet... Omdat het anders wel heel makkelijk wordt wie de mol is. Dus ik streep (ook al is al sinds het begin) af.
En waarschijnlijk heeft één van de vele uitspraken van haar in deze aflevering naar de mol geleid.

1. Ze zei iets over mollen bij opdracht 1. Diverse persoontjes koppelen dat aan J-W. Ik zie het geklungel van Suus wel als mollen. Ze wist het afluisteren door J-W goed te omzeilen.
2. Bij de onderhandeling had Suus geld in handen (De mol moet geld in handen hebben gehad zegt Jen). Ze probeerde dit aan iemand af te staan met de smoes "Ik heb 3 jokers". En inderdaad ze had een envelop in handen met daarop nummer 4 en later een envelop met nummer 3.

Denk aan de opdracht met de zaklampen!
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/26/2014 9:12 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0

Sja ... ze was op die roltrap ook zo lekker slim. Of wil ze gewoon graag gaan trouwen?

Ik ben wel mee eens Jennifer deed deze aflevering best raar. En misschien wil ze wel trouwen Maar ook gewoon omdat ze geld verdiend als enigste eigenlijk (nou best veel dan al) en omdat de titel Jennifer heet geloof ik het gewoon niet... Omdat het anders wel heel makkelijk wordt wie de mol is. Dus ik streep (ook al is al sinds het begin) af.
En waarschijnlijk heeft één van de vele uitspraken van haar in deze aflevering naar de mol geleid.

1. Ze zei iets over mollen bij opdracht 1. Diverse persoontjes koppelen dat aan J-W. Ik zie het geklungel van Suus wel als mollen. Ze wist het afluisteren door J-W goed te omzeilen.
2. Bij de onderhandeling had Suus geld in handen (De mol moet geld in handen hebben gehad zegt Jen). Ze probeerde dit aan iemand af te staan met de smoes "Ik heb 3 jokers". En inderdaad ze had een envelop in handen met daarop nummer 4 en later een envelop met nummer 3.

Denk aan de opdracht met de zaklampen!

Ja daar kan het inderdaad opslaan over Susan. Maar kan opslaan dat ze zegt dat J-W zeker weten niet de mol is en dat hij daardoor wel de mol is.
citeren   
02/02/2014 10:47 am

Senior Member

Registratie: 02/02/2014

Ik vond hier vooral J-W mollen, omdat hij ipv 3 koker de vierde pakte.

Maar in de vierde koker zat hoogstwaarschijnlijk plus-geld. Susan heeft namelijk stelling vier niet voorgelegd aan JW. Stelling was de vraag: of er 1500 euro op de markt lag. Dat is hoogstwaarschijnlijk waar. Als JW de mol zou zijn, dan wist hij precies waar het min-geld zich bevindt. JW zou dan nooit plus-geld pakken.
citeren   
02/02/2014 10:53 am

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013

Originally Posted by Jeroen Mens:

Maar in de vierde koker zat hoogstwaarschijnlijk plus-geld. Susan heeft namelijk stelling vier niet voorgelegd aan JW. Stelling was de vraag: of er 1500 euro op de markt lag. Dat is hoogstwaarschijnlijk waar. Als JW de mol zou zijn, dan wist hij precies waar het min-geld zich bevindt. JW zou dan nooit plus-geld pakken.

Er lag 1400 op de markt geen 1500.

citeren   
02/02/2014 10:54 am

Forum Fanatic

Hoe weet je zo zeker dat dit klopt? We hebben daar geen bewijs van hoor. Ja je kan zo denken anders werd de vraag gesteld maar toch? Maar ik heb J-W toch niet meer als mol dus mij kan niet schelen als dit klopt.
citeren   
02/02/2014 12:07 pm

Senior Member

Hoe weet je zo zeker dat dit klopt? We hebben daar geen bewijs van hoor. Ja je kan zo denken anders werd de vraag gesteld maar toch? Maar ik heb J-W toch niet meer als mol dus mij kan niet schelen als dit klopt.

citeren   
02/02/2014 12:12 pm

Senior Member

Ok wat een raar bedrag. Bij de meeste opdrachten kon er 1500 euro verdient worden. Als JW de mol zou zijn, dan heeft hij een slechte plek gekozen. Hij kon dan beter beneden staan en alle vragen verkeerd beantwoorden en ook nog een zwarte vrijstelling bemachtigen. Dan kon JW met de zw. vrijst. mooi de boel verstieren. Dat heeft Sofie dus veel slimmer aangepakt. Sofie is dus voor mij de mol.
citeren   
02/02/2014 5:03 pm

Junior Member

Ik denk dat de mol hier heel gemakkelijk zijn gangetje heeft kunnen gaan. Mijn mol was niet aan het abseilen, maar stond op de grond. En van daar is het heel gemakkelijk om de anderen de foute kokers te laten neem. '1 neem je niet, 2 wel, laat die 3de maar hangen.' Niemand die je controleert
citeren   
02/03/2014 2:52 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Nicky Van Nespen:
Ik denk dat de mol hier heel gemakkelijk zijn gangetje heeft kunnen gaan. Mijn mol was niet aan het abseilen, maar stond op de grond. En van daar is het heel gemakkelijk om de anderen de foute kokers te laten neem. '1 neem je niet, 2 wel, laat die 3de maar hangen.' Niemand die je controleert

Ja klopt en de mol staat zelf ook liever op vaste grond
citeren   
Pagina 2 / 2 1 - 2 « previous
Login with Facebook to post
Preview