Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 4
Aflevering 4, opdracht 1
Pagina 1 / 3 1 - 2 - 3 Next »
Aflevering 4, opdracht 1
01/22/2014 1:00 pm

Forum Addict

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 42
Zet hier alles over opdracht 1.
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
01/24/2014 3:27 am

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
De opdracht met de roltrap.
................

citeren   
01/24/2014 4:21 am

Senior Member

Registratie: 01/06/2014
Onderwerpen: 0
Jan Willem luistert dus mee, de mol weet dat, wat is dan de beste positie als mol?

Wat hoogtepunten voor mij dan:
- Tygo zegt veel woorden goed, alleen de woorden die goed zijn staan al voorgekauwd op het bord. De woorden 'Emotie' en 'Fagot' moeten dus 'Examen' en 'Fopspeen' zijn en laten dat nou net de woorden zijn die je moet invullen.
- Jennifer was wel erg 'dom' met haar bruiloft verhaaltje.
- Sofie ging daar volkomen in mee, koste enorm veel tijd.
- Aaf je kan wel tien woorden onthouden, maar ja, die woorden staan toch al voorgekauwd op het bord, lol.
- Jan Willem laat Aaf het bord maken, terwijl hij de woorden 'Emotie' en 'Fopspeen' aan het begin heeft gehoord.

Kortom, chaos en verwarring.
citeren   
01/24/2014 4:57 am

NEWBIE

Registratie: 01/24/2014
Voor mij gaf deze opdracht de doorslag: Susan is de mol. Geheel onopgemerkt door Jan-Willem was ZIJ degene die alles door de war haalde. Tygo verving 2 woorden inderdaad met Emotie en Fagot, maar hij had verder echt wonderbaarlijk veel onthouden. Vanaf Susan ging het mis:

- Op de meest chaotische manier legde zij alles uit aan Sofie, met veel drukte waardoor Sofie zelf al uitlegde dat het moeilijk te begrijpen was.
- Ze liet de helft weg?! Volgens mij ging ze tot Koraal, wilde verdergaan en zei toen iets in de trant van "Nee nee laat maar"

De andere dader in deze opdracht was Sofie, en niet Jennifer zoals de rest vd groep vond, door het verhaal dat zij van de woorden maakte. Sofie heeft namelijk nooit uitgelegd dat het om een ABC-tje ging. Vrij belangrijke informatie denk ik (ook al kan je er ook zelf makkelijk achterkomen, maar in de stress van tijd.. misschien toch niet)
citeren   
01/24/2014 6:49 am

NEWBIE

Aan het begin van deze opdracht zei Tygo dat hij de woorden al 2 maanden geleden had........

Marjolijn.
citeren   
01/24/2014 7:50 am

Forum Addict

Registratie: 01/03/2014

Originally Posted by Marjolijn Haak:
Aan het begin van deze opdracht zei Tygo dat hij de woorden al 2 maanden geleden had........

Marjolijn.

Dat geloof niemand  
................
de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
citeren   
01/24/2014 7:52 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Ik verwacht dat de mol de betrouwbaarste persoon was en dat hij alles hoorde, waardoor hij een kandidaat uit kon kiezen die toch niet alles goed heeft en denkt bij zichzelf ik ga niemand meer herexamen maken. (Daardoor is ook minder geld verdiend en goede mol actie). En ook goede mol actie, want heel veel kandidaten en kijkers denken misschien daardoor dat hij niet de mol is.  
citeren   
01/24/2014 9:50 am

Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014
ligt t aan mij of is het forum 'dood' ? Er wordt zo weinig gepost? Al begrijp ik t ook wel weer want ik vind t waardeloos dat t perse via facebook moet.

De roltrap opdracht ging in feite al fout bij Tygo, die ging bij de e en f al fout.. daarna noemde hij er nog wel heel veel.. maar zoveel kwamen er niet over gedurende de opdracht.  Wel raar dat Jan Willem ook niet reageerde op emotie en fagot, want hij hoorde Tygo toch wel de goede woorden eerst opnoemen?.
En ja.. abc was al bekend, weer die abc, maar dat is met te duidelijk, dat bevalt me niks
citeren   
01/24/2014 10:58 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Ienie Mienie:
ligt t aan mij of is het forum 'dood' ? Er wordt zo weinig gepost? Al begrijp ik t ook wel weer want ik vind t waardeloos dat t perse via facebook moet.

De roltrap opdracht ging in feite al fout bij Tygo, die ging bij de e en f al fout.. daarna noemde hij er nog wel heel veel.. maar zoveel kwamen er niet over gedurende de opdracht.  Wel raar dat Jan Willem ook niet reageerde op emotie en fagot, want hij hoorde Tygo toch wel de goede woorden eerst opnoemen?.
En ja.. abc was al bekend, weer die abc, maar dat is met te duidelijk, dat bevalt me niks

Het forum is bijna 24 uur lang offline geweest. In ieder geval kon ik gisteren aan het einde van de ochtend al niet meer op het forum komen, en dat lukte me vanmorgen om 9 uur nog niet.

J-W kon niet reageren alleen maar luisteren. Wél zei hij er iets over toen emotie en fagot werden gezegd.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/24/2014 11:33 am

NEWBIE

Originally Posted by Marjolijn Haak:

Marjolijn.

ik vond dit toch ook opvallend, zeker aangezien hij in afl. 2 mbt tot de roeiopdracht ook een 2tal zinnen maakte in de geest van 'de mol roeide hard mee, ik ging stuk van het roeien'
citeren   
01/25/2014 7:35 am

Junior Member

Registratie: 01/04/2014
Misschien kunnen we iemand linken aan de woordenlijst,
Mafkees Ontwerp Lawaai o.i.d.

Aroma
Biljet
Corsage
Derriere
Examen
Fopspeen
Gids
Hebbeding
Impuls
Juweel
Koraal
Lawaai
Mafkees
Netvlies
Ontwerp
Placemat
Ritme
Schragen
Tissue
Uurloon
citeren   
01/25/2014 7:43 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014

Originally Posted by Patricia Plop:
Misschien kunnen we iemand linken aan de woordenlijst,
Mafkees Ontwerp Lawaai o.i.d.

Aroma
Biljet
Corsage
Derriere
Examen
Fopspeen
Gids
Hebbeding
Impuls
Juweel
Koraal
Lawaai
Mafkees
Netvlies
Ontwerp
Placemat
Ritme
Schragen
Tissue
Uurloon

Hè dat is inderdaad een goede dacht er niet bij na. Misschien staat haar of zijn naam erin of dingen wat zij of hij leuk vind misschien of bij de beroep hoort  
citeren   
01/25/2014 8:45 am

NEWBIE

Registratie: 01/25/2014
vreemd dat er in moltalk ook niets gezegd is over dat tygo zei :ik heb de woorden al 2 maand... hij is ook de persoon die gelijk al 2 woorden in het begin van het abc-tje verwisseld.....eerste woorden blijven langer hangen omdat ze vaker herhaald worden (dat weet een acteur toch?) ( en tygo was snel met het pakken en wisselen bij de enveloppen opdracht...maar das weer ander verhaal)

en toch verdenk ik j-w ook wel weer. hij hoort dat tygo verkeerde woorden in het spel gooit maar doet er niets aan... zoals toch tygo de test laten doen... wat dan ook wel weer een risico zou kunnen zijn....

wat een verknipt spel is het eigenlijk.....zou het zelf wel eens willen spelen, maar ook weer niet.....je hoofd barst!

......................
lastig dus.....maar verdenking gaat van j-w naar : j-w en tygo....

citeren   
01/25/2014 8:59 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013
Mooie opdracht dit. Zoals al vermeld ook door anderen: Susan en Sofie hebben het mollerigst gedaan deze opdracht.

Jan Willem juist niet, hij had immers veel minder geld kunnen laten binnenhalen door een tactische keuze.
citeren   
01/25/2014 9:37 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Susan deed een beetje wat Jon van Eerd ooit deed: chaos scheppen. In een korte tijd heel veel informatie, op ongestructureerde wijze, over iemand heengooien. Toen van Anniek Pheifer het slachtoffer, nu dus Sofie van den Enk.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
Pagina 1 / 3 1 - 2 - 3 Next »
Login with Facebook to post
Preview