Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 4
Aflevering 4, opdracht 1
Pagina 2 / 3 1 - 2 - 3 « previous | Next »
Aflevering 4, opdracht 1
01/25/2014 9:49 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Erik Oostdijk:
Mooie opdracht dit. Zoals al vermeld ook door anderen: Susan en Sofie hebben het mollerigst gedaan deze opdracht.

Jan Willem juist niet, hij had immers veel minder geld kunnen laten binnenhalen door een tactische keuze.

Ja Sofie en Susan hebben hier zeker gemold. Maar J-W heeft zeker weten gemold. Hij zegt niet dat hij twee woorden vanaf begin verkeerd heeft gehoord.
En Aaf moest eerst de woorden doen, want zij was als laatste bij de roltrap, maar het was volgens mij zo.
Als hij voorbeeld Tygo koos en hij had best wel veel woorden opgeschreven die goed waren kwam er geld binnen en bij de woorden die fout waren was het bij (welke persoon verschilt) geld eraf gehaald met procenten. (wat ik begreep) Hij deed dat niet dus wel wat geld verdiend, maar niet veel geld. En het zal te veel opvallen als hij iemand zou kiezen waar de groep ook zeker weet dat die het niet zou goed doen. Dus ik zeg J-W heeft zeker gemold en de andere waren meer om verdacht te worden. En misschien wilde J-W dan niet de betrouwbaarste persoon zijn, maar zo kon hij wel beslissen hoeveel geld in de pot kwam plus hij weet dat hij niet verdacht wordt door de groep. (wat fijn is voor de mol)
citeren   
01/27/2014 6:27 am

NEWBIE

Registratie: 01/27/2014
Jan Willem heeft in het eerste shot een gele meeluister apparaat en in het tweede shot een zwarte, wat kan dat inhouden?
citeren   
01/27/2014 12:00 pm

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013
Ik heb absoluut geen verstand van fototoestellen, welk soort dan ook,
maar bij de dame die een foto maakt zie ik 2 keer een flits en hoor maar 1 keer een klik.

citeren   
01/27/2014 1:16 pm

Forum Fanatic

JP de kandidatencoach :-)

citeren   
01/28/2014 3:59 am

Forum Fanatic

Gesjoemel bij de montage:

De kandidaten zitten aan tafel, de tafel er achter is leeg.

Kort daarna zitten er mensen en ligt er geen telefoon bij Freek en Sofie.

Kort daarna zijn die mensen er achter weer weg en zie je de jongedame die naast JP zit.

Dan gaat de telefoon, die er net nog niet lag. En kijk: De mensen aan de tafel er achter zijn er ook weer!
(Freek neemt de telefoon, valt op dat hij de nadruk legt op het woord GUNT i.p.v. geniet.)

Na de biecht van Jennifer zijn de mensen aan de tafel er achter weer weg
en meteen na het stemmen komt JP in beeld.
citeren   
01/28/2014 4:11 am

Forum Expert

Onderwerpen: 5

Originally Posted by Marjanne Mol:
Gesjoemel bij de montage:

De kandidaten zitten aan tafel, de tafel er achter is leeg.

Kort daarna zitten er mensen en ligt er geen telefoon bij Freek en Sofie.

Kort daarna zijn die mensen er achter weer weg en zie je de jongedame die naast JP zit.

Dan gaat de telefoon, die er net nog niet lag. En kijk: De mensen aan de tafel er achter zijn er ook weer!
(Freek neemt de telefoon, valt op dat hij de nadruk legt op het woord GUNT i.p.v. geniet.)

Na de biecht van Jennifer zijn de mensen aan de tafel er achter weer weg
en meteen na het stemmen komt JP in beeld.

Dus Jennifer is de mol?
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/28/2014 4:33 am

Forum Fanatic

NEEEEEEE !
citeren   
01/28/2014 4:44 am

Forum Fanatic

Nee Jennifer is zeker weten de mol niet, want denk eens na de makers maken ons echt niet te makkelijk om de titel de naam van de mol te geven. Ze heeft ook veel te veel geld al binnen gehaald vind ik. Ik heb een vermoeden met 1 van haar vele uitspraken dat, dat naar de mol leidt. Voorbeeld met zinnen (opdracht 1): J-W is zeker weten niet de mol (misschien betekent dat hij zeker weten wel de mol is) en de mol heeft niet gemold in deze opdracht, omdat die wist dat J-W kon afluisteren, maar de kandidaten hebben wel gemold om verdacht te zijn. (Als je nou vanuit gaat dat J-W de mol is natuurlijk heeft die dan niet gemold, want hij mocht alleen afluisteren) en bij de enveloppen opdracht met de zin de mol moet met geld in de handen hebben gezeten de eerste keer of de tweede keer. (Dus Susan, Freek of Sofie en Daphne, maar die is eruit). Dus je moet gewoon kijken welke uitspraken naar wie leiden en dan kom je waarschijnlijk bij de mol terecht en sommige zitten er gewoon in om ons af te leiden naar de goede mol.
citeren   
01/28/2014 6:03 am

Forum Expert

Onderwerpen: 5
Als J-W, Fre én Aaf maar niet in de finale staan. (En een van hen dus ook niet de mol is.) Dan vind ik het prima.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/28/2014 6:07 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Emile Chang:
Als J-W, Fre én Aaf maar niet in de finale staan. (En een van hen dus ook niet de mol is.) Dan vind ik het prima.

Waarom noem je Freek niet gewoon Freek i.p.v. Fre?  
citeren   
01/28/2014 6:07 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Emile Chang:

Ik kan niet zeker zijn, maar ga maar vanuit dat 1 van hen zeker in de finale zitten. Ik denk zelf J-W of Freek zeker. En J-W als mol en als Freek in zit als winnaar of verliezer als Susan of Sofie de mol is.
citeren   
01/28/2014 6:18 am

Forum Fanatic

Wat ik zeg is een beetje te overdreven sorry haha, maar ik denk van de mannen zeker dat Tygo niet in de finale komt en bij vrouwen Jennifer en Aaf. Ik denk zo vanwege mijn mol(len), maar ook omdat ik zo gevoel heb sinds het begin.
citeren   
01/28/2014 8:26 am

Senior Member

Registratie: 01/09/2014
In de woordenlijst zit geen woord met een Q. Zou dit betekenen dat in de naam van de mol ook geen Q zit?
citeren   
01/28/2014 8:29 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Ben Bout:
In de woordenlijst zit geen woord met een Q. Zou dit betekenen dat in de naam van de mol ook geen Q zit?

Volgens mij heeft niemand van de kandidaten een Q in hun naam.
citeren   
01/28/2014 8:48 am

Forum Fanatic

V W X Y en Z doen ook niet mee.
citeren   
Pagina 2 / 3 1 - 2 - 3 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview