| 01/22/2014 1:03 pm |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Zet hier alles wat je opgevallenis buiten de opdrachten om. |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 01/23/2014 3:14 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/23/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | zojuist gevonden op Twitter..??
https://www.buzzcapture.com/blog/waarom-verwijderde-wie-de-mol-deelnemer-deze-tweet/ |
|
|
| 01/23/2014 3:24 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Die envelop voor Daphne levert dus geen "rente" op als ik het goed begrepen heb. |
|
|
| 01/23/2014 3:32 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 57
 OFFLINE | Volgens mij stond er helemaal geen Daphne op de envelop maar Sofie. Moet nog terug kijken. |
|
|
| 01/23/2014 3:34 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Die envelop voor Daphne levert dus geen "rente" op als ik het goed begrepen heb.
Ja klopt, maar gaat wel terug in de pot. Maar net zoals Quirine zag ik zelf ook de naam van Daphne er niet op staan, maar ene kant is wel weer logisch Daphne, omdat ze zulke goede vriendinnen in de serie waren. |
|
|
| 01/23/2014 3:52 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Quirine van Genderen:
Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Marjanne Mol: Die envelop voor Daphne levert dus geen "rente" op als ik het goed begrepen heb.
Ja klopt, maar gaat wel terug in de pot. Maar net zoals Quirine zag ik zelf ook de naam van Daphne er niet op staan, maar ene kant is wel weer logisch Daphne, omdat ze zulke goede vriendinnen in de serie waren.
Ik denk dat Aaf de mol is, daarom zal ze nooit op de envelop Daphne zetten want ze weet dat Daphne niet goed zit met de mol.
Waarom ze Daphne niet een beetje heeft geholpen, dat snap ik niet.
Maar goed, het blijft een spel natuurlijk, al ben je goede vriendjes. Dat was toen met Art ook.
Ik denk en weet bijna zelf zeker dat Aaf het niet is! Maar als Aaf wel is, dan zet je natuurlijk een kandidaat op de envelop die je 100% zeker weet dat die niet op jou zit, want dan zorg je zo voor dat het geld niet met rente verdubbeld word. Dat geldt voor ze allemaal wie dan ook de mol is. (Die zet zeker iemand op de envelop die de finale niet haalt, want betekent geen rente of de mol gooit het geld gewoon weg) Dus goede molactie |
|
|
| 01/23/2014 4:01 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Wat ik mij afvraag is waarom was de titel: Jennifer. De makers zijn slim genoeg om de mol niet zo makkelijk te laten onthullen voor de kijkers.
Waarschijnlijk is het gewoon een uitspraak wat Jennifer zei in deze aflevering dat na de mol leid of de mol zat in de team bij haar of de mol zei zelf iets over haar.
Het kan zijn wat Jennifer zei iets over de mol. Voorbeeld: dat de mol zeker bij opdracht 2 geld zou pakken. En dat zij ons wijst naar de mol.
Ik denk dat je nu (wat ik al dacht) van uit kan gaan dat ze niet de mol is, omdat het anders te makkelijk gemaakt zal worden voor ons. |
|
|
| 01/23/2014 4:05 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Ik zag haar Daphne schrijven en ze zei zelf ook nog: "Ik heb mijn envelop naar Daphne gestuurd
Beter kan ik het nu niet krijgen
Deze had de postbode bij zich.
Was er n iet zeker van of daar Daphne opstoond, maar lijkt mij dezelfde als die hierboven.
|
|
|
| 01/23/2014 4:09 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/16/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | Net als in aflevering 3 was er tijdens deze aflevering ook weer een moment waarop er een foto werd gemaakt. Ditmaal was het op 5:11. Nog altijd geen idee wat het betekend maar het is zeer opvallend! |
|
|
| 01/23/2014 4:19 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Marjanne Mol: Ik zag haar Daphne schrijven en ze zei zelf ook nog: "Ik heb mijn envelop naar Daphne gestuurd
Oke ik zie het nu ook, maar als iemand het zegt moet je niet alles als waarheid zien, want wordt het ook gelogen erover. Maar was ook wel logisch naar Daphne ze waren zo goed bevriend met elkaar.
Ik zag haar op tv schrijven, vloog naar de pc, waar de uitzending ook aanstaat, om het vast te leggen.
(daar lopen de beelden altijd een groot aantal seconden achter)
en hoorde het haar toen op de tv zeggen, anders was ik niet zo zeker geweest. |
|
|
| 01/23/2014 4:30 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/23/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Weet iemand wat Tygo bedoelt bij het eerste spel als hij zegt: het is allemaal zo makkelijk, maar ja ik had de woorden ook al 2 maanden. ( het is ongeveer rond minuut 6) |
|
|
| 01/23/2014 4:39 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Roy, kijk bij topic tygo hiervoor. |
|
|