| 01/24/2014 3:02 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 8
 OFFLINE | Waarom zou deze aflevering "Jennifer" hete? |
................ Suzan is de mol-Freek de verliezer - Sophie de winnaar
|
| 01/24/2014 3:53 am |
 Senior Member

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Originally Posted by Melissa Valstar: Waarom zou deze aflevering "Jennifer" hete?
Ja, echt bizar. Jennifer was deze aflevering wel heel intelligent met haar biechten. Ze gaf veel voorbeelden bij opdrachten wat de mol zou moeten doen om te saboteren.
Misschien heeft Jennifer iets in haar biecht gezegd wat ook echt gedaan is door de mol. |
|
|
| 01/24/2014 7:27 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Daan Daniel:
Originally Posted by Melissa Valstar: Waarom zou deze aflevering "Jennifer" hete?
Ja, echt bizar. Jennifer was deze aflevering wel heel intelligent met haar biechten. Ze gaf veel voorbeelden bij opdrachten wat de mol zou moeten doen om te saboteren.
Misschien heeft Jennifer iets in haar biecht gezegd wat ook echt gedaan is door de mol.
Ik denk het wel dat het dat zo is, want ik denk dat je zo kan concluderen dat Jennifer niet de mol is, omdat het anders te veel op ligt en dat de makers wel makkelijk te maken.
Maar ze heeft zoveel gezegd over eventuele mol actie! |
|
|
| 01/25/2014 2:06 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 5
 OFFLINE | En weer werden er duo's gemaakt. Wie heeft hier al eerder over geschreven op het forum, ik kan het niet meer terugvinden. |
................ Al jaren een groot fan van de Mol. Vaak genoeg op de goede gezeten, maar ook vaak genoeg weer geswitched naar andere deelnemers. Dit jaar wil ik goed zitten. Mijn Mol vóórdat het seizoen begint: Jan-Willem!
|
| 01/25/2014 5:09 am |
 Junior Member

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 14
 OFFLINE | Over de titel van deze aflevering: Jennifer
Jennifer zegt dat ze eigenlijk wel zeker weet dat Jan-Willem niet de mol is en wijst hem aan.
Verder staat de naam van Jennifer in de testvraag 'wie is de mol' in de eerste 3 afleveringen boven Jan-Willem, wat volgens het alfabet niet klopt. Dit met de bedoeling om de naam van de mol zo dicht mogelijk bij de grond te plaatsen?
In deze aflevering staan ze weer goed, dus eerst Jan-Willem en dan Jennifer. Ook nu staat de naam van Jan Willem onderaan.
Ik denk dat Jan Willem de mol is, hij wordt nog niet door de kandidaten verdacht, dat vind ik wel sterk voor een mol. |
|
|
| 01/25/2014 5:25 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Han Neke: Over de titel van deze aflevering: Jennifer
Jennifer zegt dat ze eigenlijk wel zeker weet dat Jan-Willem niet de mol is en wijst hem aan.
Verder staat de naam van Jennifer in de testvraag 'wie is de mol' in de eerste 3 afleveringen boven Jan-Willem, wat volgens het alfabet niet klopt. Dit met de bedoeling om de naam van de mol zo dicht mogelijk bij de grond te plaatsen?
In deze aflevering staan ze weer goed, dus eerst Jan-Willem en dan Jennifer. Ook nu staat de naam van Jan Willem onderaan.
Ik denk dat Jan Willem de mol is, hij wordt nog niet door de kandidaten verdacht, dat vind ik wel sterk voor een mol.
Hier ben ik volkomen mee eens wat je zegt Han! Want ik verwacht dat het om de uitspraak gaat van Jennifer welke weet ik niet, maar dat die naar de mol wijst en daarom de titel Jennifer heet.
En wat je verder over J-W zegt ben ik volkomen mee eens, want daarom heb ik ook als mol. |
|
|
| 01/25/2014 9:02 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Originally Posted by Quirine van Genderen: Ik denk dat Aaf de mol is, daarom zal ze nooit op de envelop Daphne zetten want ze weet dat Daphne niet goed zit met de mol.
Waarom ze Daphne niet een beetje heeft geholpen, dat snap ik niet.
Maar goed, het blijft een spel natuurlijk, al ben je goede vriendjes. Dat was toen met Art ook.
Dat vind ik een vreemde conclusie. De mol wil juist de envelop sturen naar iemand die zeker niet op haar (als ze de mol zou zijn) zit. Danis immers de kans het grootst dat er iemand afvalt... |
|
|
| 01/25/2014 10:18 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/25/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE |  >
Die middelste man?
Tygo, Jan-Willem? of gewoon iemand uit Hong-Kong? |
|
|
| 01/25/2014 3:38 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/25/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | De enveloppen, spel 2, kunnen postcodes zijn 1 van Rijssen -> Daphne (exit0
en een wijk in Utrecht geloof ik.
3582
7461
Gemma |
|
|