Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 2
Aflevering 2, opdracht 2
Pagina 1 / 5 1 - 2 - 3 - 4 - 5 Next »
Aflevering 2, opdracht 2
01/08/2014 3:47 pm

Forum Addict

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 42
Zet hier alles over opdracht 2.
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
01/09/2014 1:54 pm

Cool Senior Member

Registratie: 01/09/2014
Onderwerpen: 0
afl2 ...Opdracht 2 Voor ze begonnen zag ik een graffiti  van een Konijn, herstel AAF =  een Konijn !!!!!
En er zijn nog meer afbeeldingen van konijnen.
................
uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
citeren   
01/09/2014 1:57 pm

Forum Addict

Registratie: 12/31/2013
Onderwerpen: 9
Huh? konijn? volgens mij een slang
................
Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.

citeren   
01/09/2014 2:00 pm

Cool Senior Member

Originally Posted by Pisas:
Huh? konijn? volgens mij een slang

Klopt foutje AAF = Konijn en ze wil wel heel snel iets anders doen tijdens opdracht.
................
uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
citeren   
01/09/2014 2:05 pm

Forum Addict

Jan Willem met zijn leuke woordspelingen 'ik kan er geen touw aan vast knopen : bij het ontwarren van het touw.

en toen kwam de "ontknoping van het verhaal"

grapjas!
................

citeren   
01/09/2014 2:07 pm

Cool Senior Member

En waar haalt ie dat touw ineens vandaan. En we zagen het touw niet in beeld toen hij het probeerde op te vissen was het idd te kort.

ps Jennifer mag er wel zijn zeg hihi
................
citeren   
01/09/2014 2:12 pm

Forum Addict

Jennifer is een mooie meid! en ik als vrouw kan daar ook over oordelen
................

citeren   
01/09/2014 2:23 pm

Cool Senior Member

Ow en mannen kunnen daar niet over oordelen??
................
citeren   
01/10/2014 1:12 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Pisas:
Jennifer is een mooie meid! en ik als vrouw kan daar ook over oordelen

Offtopic: dat is knap van je want omgekeerd zou ik het niet kunnen!
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/10/2014 1:22 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
€ 2000. Ik heb meegekregen € 500 voor Jennifer (kruiplabyrint), € 500 voor Tygo (1500kg), € 500 voor Owen (bliep?). Wat was die andere € 500? Het raadsel? Dan zou die ook voor Tygo zijn.

Tygo is hiermee een te hard werkende kandidaat die tegelijkertijd wel heel overdreven de boel wilt besodemieteren door een envelop te jatten.
Sofie liegt over haar zwarte vrijstelling. In mijn ogen ook te overdreven. (Zoals ooit Regina Romeijn deed.)
Jennifer haalde weer geld binnen. Dit keer had ze het zeker kunnen laten liggen. Net even iets langzamer kruipen. Ze heeft overigens wel gelijk over haar kont. Of nog meer: Sofie heeft gelijk over de kont van Jennifer!
Daphne en Jan-Willem werken hard en zijn zicht- en hoorbaar teleurgesteld. Jan-Willem is ook echt geïrriteerd dat er een envelop zoek is. Hij verdenkt alleen twee dames die de envelop niet hebben gejat.
Freek is een beetje boos op Sofie. Te fantatiek.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/10/2014 1:40 am

Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014

Originally Posted by Emile Chang:
€ 2000. Ik heb meegekregen € 500 voor Jennifer (kruiplabyrint), € 500 voor Tygo (1500kg), € 500 voor Owen (bliep?). Wat was die andere € 500? Het raadsel? Dan zou die ook voor Tygo zijn.

Ik zou die 500 euro niet direct aan Tygo toeschrijven. Hij heeft bij de quiz enkel uitgevoerd wat hem werd gezegd en hij kon niet mollen omdat Freek hem kon controleren. Het is Owen die hem de antwoorden doorgeeft.

Jennifer haalde weer geld binnen. Dit keer had ze het zeker kunnen laten liggen. Net even iets langzamer kruipen. Ze heeft overigens wel gelijk over haar kont. Of nog meer: Sofie heeft gelijk over de kont van Jennifer!

Ze had het inderdaad kunnen laten liggen, heel gemakkelijk zelfs. Of na 4 minuten eruit gaan en zeggen dat het zwaar is, en dan Sofie de verkeerde kant opsturen.
Jennifer heeft nu al aardig wat verdiend, want ze pakt eigenhandig dat geld, zonder dat iemand uit de controlekamer haar aanwijzingen geeft. (ik kan niet goed beoordelen wat Sofie precies gezegd heeft.)
Ik schrijf Jennifer voorlopig af als Mol, want ze haalt te veel "onnodig geld" binnen.

En niemand gaf aandacht aan de hint: De oplossing ligt in de controlekamer.

Daphne en Jan-Willem werken hard en zijn zicht- en hoorbaar teleurgesteld.

Ja, dit klopt. Jan-Willem klinkt ook enigszins geagiteerd door de porto als hij geen aandacht van Owen krijgt. Je kunt het natuurlijk ook als een mollenstreek zien, omdat hij eigenlijk de communicatie tussen de rest verstoort en dit kost tijd.
Verder zijn ze natuurlijk een portofoon kwijt als ze op het dak achterblijven. Daarna hadden ze nog maar 1 iemand met een porto in het veld ipv 2.

Freek is een beetje boos op Sofie. Te fantatiek.

Je kunt ook zien dat als Sofie staat te treuzelen met de porto, Freek hem bijna uit haar handen wil trekken. Dit verraadt natuurlijk dat hij de Mol niet is, want die zou gewoon op een afstandje staan te mopperen.
citeren   
01/10/2014 2:17 am

Senior Member

Registratie: 01/06/2014
De enige die hier voor mij echt opviel was Sofie, zij heeft kennelijk geluisterd naar de persoon die in haar topic poste dat zij totaal niet verdacht was. (lol)

Veel chaos hier, weinig controle, zelfs fanatiekelingen als Owen raakte in de chaos de weg kwijt naar mijn mening. De mol hoefde niet veel te doen.

Het groepje van Aaf en Susan heb ik ook nog niet uitgesloten, er gebeurd altijd vrij weinig wanneer hun in een groepje zitten/of met iemand anders erbij.
citeren   
01/10/2014 2:22 am

NEWBIE

Registratie: 01/02/2014
Ik vond het nogal dom (of verdacht) dat Daphne en Jan-Willem het dak op lopen zonder overleg met de controlekamer. Als ze hadden gewacht tot daar iedereen uitgepuzzeld was, hadden ze de volle zeven minuten hulp van de rest gehad. Nu hebben ze bijna alles met zijn tweeen gedaan.
Tevens vond ik het raar dat ze pas toen ze de emmer gevonden hadden het touw begonnen te ontknopen. Dit hadden ze ook tijdens het zoeken of lopen al kunnen doen.
citeren   
01/10/2014 5:01 am

NEWBIE

Registratie: 01/10/2014
Niemand heeft gezien dat bij de opdracht van Jennifer en Sophie het doolhof stond uitgetekend op de grond van de controlekamer vlak achter de schermen.
citeren   
01/10/2014 7:10 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014

Originally Posted by Mireille Nijzink:
Niemand heeft gezien dat bij de opdracht van Jennifer en Sophie het doolhof stond uitgetekend op de grond van de controlekamer vlak achter de schermen.

Dan zou je haast denken dat de mol in die groep zit. Maar dat hoeft natuurlijk niet want wie is er voor de anderen het meest uit beeld en kan geld stelen?? dat is Jennifer..ze heeft in het doolhof alle tijd om geld uit de envelop te halen. Op het moment dat zij uit het doolhof komt wil ze de envelop ook niet afstaan aan Sofie. Waarom niet? zou Sofie dan kunnen zien dat er iets met de envelop gebeurt is?

Ook kan het geld haar niks schelen maar wel de jokers. Het lijkt erop dat zij niet wil dat Sofie die Jokers/ geld pakt!
Als ze het doolhof verlaat wil ze ook de envelop niet afstaan aan Sofie. En heeft Jennifer Jokers gevonden?
................
Kamp Jennifer

usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
citeren   
Pagina 1 / 5 1 - 2 - 3 - 4 - 5 Next »
Login with Facebook to post
Preview