Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 2
Aflevering 2, opdracht 2
Pagina 4 / 5 1 - 2 - 3 - 4 - 5 « previous | Next »
Aflevering 2, opdracht 2
01/12/2014 9:29 am

Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Benniede Mol:

Originally Posted by Remmie93:

Alleen Susan en Daphne geen porto in handen toen ze in de Controleroom waren!

Het lijkt erop dat je gelijk hebt, maar het lijkt me ook dat dat niet de intentie van de vraag was.
Het lijkt er meer op dat de vraag is:"Heeft de Mol in de controlekamer iemand aangestuurd met de porto?"
Dus ik denk dat Owen zijn antwoord gericht heeft op die vraag.

Dan was de vraag geweest!!.: Wie heeft een porto "gebruikt" in de controlekamer?

Maar de vraag was: Heeft de MOL de Porto in "Handen" gehad in de controlekamer tijdens de tv-opdracht?

Ik zeg ook dat je gelijk hebt, maar als ik (onder tijdsdruk) de test moest maken, zou ik de vraag niet zo interpreteren.
citeren   
01/12/2014 9:31 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014
Ok
................
Kamp Jennifer

usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
citeren   
01/12/2014 9:40 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014

Alleen Susan en Daphne geen porto in handen toen ze in de Controleroom waren!

Het lijkt erop dat je gelijk hebt, maar het lijkt me ook dat dat niet de intentie van de vraag was.
Het lijkt er meer op dat de vraag is:"Heeft de Mol in de controlekamer iemand aangestuurd met de porto?"
Dus ik denk dat Owen zijn antwoord gericht heeft op die vraag.

Dan was de vraag geweest!!.: Wie heeft een porto "gebruikt" in de controlekamer?

Maar de vraag was: Heeft de MOL de Porto in "Handen" gehad in de controlekamer tijdens de tv-opdracht?

Ik zeg ook dat je gelijk hebt, maar als ik (onder tijdsdruk) de test moest maken, zou ik de vraag niet zo interpreteren.

Volgens mij had Jan-Willem de Porto ook niet gebruikt in de controle kamer. En ik heb zelf een vermoeden dat de mol denkt ik zeg tegen de andere kandidaat die mij helpt (Daphne dus) dat we eerst jokers moeten zoeken. Dat deed J-W plus hij vroeg ook steeds via de walki talkie waar ze moesten zoeken. Hij wist dat die andere ploeg (Tygo en Freek) bijna hun tijd voorbij was en dus snel moesten. Ik denk als je kandidaat bent zoek je echt wel zelf en volgens mij is het zelfs een hele slimme zet om als eerste het niet geld te vinden (als de tijd tikt) want dan verdien je geen geld en moet de rest alles zelf oplossen. Ja dat is ook bij Daphne, maar J-W gaf ook afleiding om eerst jokers te zoeken ... Dus ik weet misschien een beetje vage uitleg maar denk dat we echt bij J-W verder moeten zoeken omdat ik denk dat hij de mol is.
citeren   
01/12/2014 9:46 am

Forum Fanatic

Claudia ! het is ook niet de vraag of de porto gebruikt is maar wie hem in handen had!!
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/12/2014 9:55 am

Forum Fanatic

Claudia ! het is ook niet de vraag of de porto gebruikt is maar wie hem in handen had!!

Ja maar J-W had het ook niet handen in de controle kamer!
citeren   
01/12/2014 12:20 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Wel waar !  Waar is JW terwijl hij een porto in zijn hand heeft???

................
Kamp Jennifer

citeren   
01/12/2014 12:57 pm

Forum Fanatic

Wel waar !  Waar is JW terwijl hij een porto in zijn hand heeft???

Ja ik herinner het weer, maar dan vind ik het wel vreemd dat ze bij de test zo vraag stellen. Ze kunnen beter vragen die ook nog echt gebruikt hebben en niet alleen vast gepakt heeft in beeld...
citeren   
01/12/2014 2:06 pm

Forum Fanatic

Claudia! waarom ? Dit is juist een hele goeie strikvraag. Als iemand hem alleen in de hand heeft is moeilijker te achterhalen. Ben zelf ook best lang bezig geweest om te achterhalen wie er 1 in de hand had. Dus ik vind het een logische WIDM vraag met een Mind F**K !
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/12/2014 2:37 pm

Forum Fanatic

Claudia! waarom ? Dit is juist een hele goeie strikvraag. Als iemand hem alleen in de hand heeft is moeilijker te achterhalen. Ben zelf ook best lang bezig geweest om te achterhalen wie er 1 in de hand had. Dus ik vind het een logische WIDM vraag met een Mind F**K !

Haha ja ik weet ook niet waarom xd En je hebt gelijk het is een hele goede strikvraag! Maarja nu jij het zegt ben ik met jou idd eens.
citeren   
01/12/2014 2:59 pm

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013

Haha ja ik weet ook niet waarom xd En je hebt gelijk het is een hele goede strikvraag! Maarja nu jij het zegt ben ik met jou idd eens.

Claudia ik ga er zelf altijd van uit dat de mensen die tv kijken ook mee moeten kunnen doen met het oplossen.
Zij hebben niet de mogelijkheid om alles beeld voor beeld terug te kijken.
Daar komt bij dat ik me probeer te verplaatsen in Owen die binnen korte tijd moet weten wie het waren.
Hij kan onmogelijk hetzelfde gezien hebben als wij zagen hebben omdat hij zelf ook afwezig is geweest.
Hij kon toen wél horen wie hem antwoordde via de porto.
citeren   
01/12/2014 3:01 pm

Forum Fanatic

Dankje Claudia!

Mensen die tv kijken kunnen ook meedoen. Er bestaat iets als recorder tegenwoordig zelfs HD recorder kun je beeldje voor beeldje alles nakijken. Maar dat doen alleen echte molloten.
En daarbij is alom bekend dat WIDM een Interactief spel is dus niet alleen via TV te volgen. Daarom is het ook zo'n mooi programma. Dus de mensen die alleen via de tv volgen zullen altijd een stuk achterlopen op de interactieve spelers!!
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/12/2014 3:44 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Marjanne Mol:

Claudia ik ga er zelf altijd van uit dat de mensen die tv kijken ook mee moeten kunnen doen met het oplossen.
Zij hebben niet de mogelijkheid om alles beeld voor beeld terug te kijken.
Daar komt bij dat ik me probeer te verplaatsen in Owen die binnen korte tijd moet weten wie het waren.
Hij kan onmogelijk hetzelfde gezien hebben als wij zagen hebben omdat hij zelf ook afwezig is geweest.
Hij kon toen wél horen wie hem antwoordde via de porto.

Dankje Claudia!

Mensen die tv kijken kunnen ook meedoen. Er bestaat iets als recorder tegenwoordig zelfs HD recorder kun je beeldje voor beeldje alles nakijken. Maar dat doen alleen echte molloten.
En daarbij is alom bekend dat WIDM een Interactief spel is dus niet alleen via TV te volgen. Daarom is het ook zo'n mooi programma. Dus de mensen die alleen via de tv volgen zullen altijd een stuk achterlopen op de interactieve spelers!!

Ik reageer even op jullie beiden! Ik weet dat er ook genoeg aanwijzingen zijn die wij als kijkers kunnen zien en ook bij de test vragen. Alleen ik geloof niet dat wij alles moeten zien als hint of aanwijzing die ze laten zien, want ze laten genoeg dingen niet zien. Zoals weet je zeker als je een vraag ziet bij de test dar die ene persoon in beeld echt die antwoord geeft en klopt het wat ze zeggen dat volgens hun de mol zijn. Want ik weet uit ervaring toen bij het jaar dat Yvon Jaspers de mol was, steeds Marc Marie via tv zei dat die op Lottie zat en toch wint die.

Ik zelf ben zeker een fantieke molfan. Ik bekijk de aflevering vaker dan 1 keer en kijk na wat er gemolt, in welk teams, geld verdienen enzo. (Maar mij gaat het ook meer op het super leuke spel dan dat ik de mol goed heb) Want nu zie de forum van JW zie ik gewoon paar goede aanwijzingen maar gewoon op gedrag en zijn wiki enzo.

En Benniede Ik kijk inderdaad alleen via tv en kijk soms op de forum, maar als ik via tv kijk let ik wel heel erg op aanwijzingen enzo. Maar ik ben over iets minder dan een maand jarig en dan krijg ik een Ipad en kan ik ook die widm app downloaden. Btw wat bedoel je eigenlijk met HD recorder?
citeren   
01/12/2014 3:47 pm

Forum Fanatic

Mag ik vragen Claudia, waarom kijk je alleen via TV? geen financieële middelen voor PC en internet?. Dat kan hoor, heb zelf ook heel lang zonder tv en pc gezeten. Is even leuk maar dan ga je het wel missen.

Als ik nog wat vind laat ik het weten
................
Kamp Jennifer

citeren   
01/12/2014 4:08 pm

Forum Fanatic

Mag ik vragen Claudia, waarom kijk je alleen via TV? geen financieële middelen voor PC en internet?. Dat kan hoor, heb zelf ook heel lang zonder tv en pc gezeten. Is even leuk maar dan ga je het wel missen.

Als ik nog wat vind laat ik het weten

Ik heb wel een laptop en internet hoor Maar daar heb ik een reden voor. Ik wil graag via de tv alleen ook de mol achterhalen, maar met als extra'tje de forum. Want in die dingen opzoeken enzo als jullie doen op forum dat vind ik op één van de manier ook ingewikkeld. Daarom ga ik vaak voor gevoel en plus ervaring rijker na 9 jaar widm te kijken. Dat ik op samenstelling van groepen moet letten (waar de mol kan verpesten), en wie er geld verdiend enzo. En ik vind qua gevoel ook best lastig dus daarom probeer ik op mijn eigen manier even duidelijk per aflevering op te schrijven wat verdacht is per persoon. Wat jij ook bij JW zag. Want ik heb wel 1 mol goed gehad dankzij de forum (was Kim) en mijn zus die heeft al 2 mollen goed door haar gevoel (Milouska & Dennis). En omdat ik soms niet alles begrijp door mijn spraaktaalmoeliijkheden en ook om duidelijk uit te leggen heb ik deze keuze ook gemaakt.

Dus dat is mijn reden, maar luister ook goed naar jullie meningen vooral bij Sofie & JW en bij Susan omdat ik haar de leukste vind.

En dankje van mij op de hoogte houdt als je nog iets vindt.
citeren   
01/12/2014 4:28 pm

Forum Fanatic

off topic
Oke dacht dat je via mobiel op forum zat.

Denk dat we qua taal de handen kunnen schudden. Kan zelf ook nog niet lang lezen en schrijven. Gelukkig leer ik snel.

Wat betreft het vinden van de mol. 3 heb ik weten te ontmaskeren. KIM was makkelijk met haar vraag aan Erik. Zullen we een beetje kloten. Dat was voor mij een seintje dat ze de mol was. En ook nu "het genieten van een tuin" anagram voor "nu een vinnige theetante" ... en Patrick Stoof had ik eigenlijk al na dag 1 ontmaskerd omdat ik zag dat de laatste uitzending op St Patrickday zou zijn. Bij de Parkeerplaats met zijn drievingers als m en putdeksel als O en Lijn als L wist ik het zeker.

Dennis stond op de boot en toen dacht ik , dit is het moment voor een mol om letterlijk geld over boord te gooien en dat deed ie ook. Dacht al eerder dat hij de mol was toen hij onder de grond ging maar dat leek me te makkelijk.

Nu heb ik het gevoel Jennifer en haar getallen 5 maar ook de uitspraak van Sofie brengt me nu in twijfel. Op Hoop van zegen. een Mol die hoopt is een molshoop!?

Nu weer On-topic
................
Kamp Jennifer

citeren   
Pagina 4 / 5 1 - 2 - 3 - 4 - 5 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview