| 01/05/2014 4:13 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: De laatste weken heb ik Owen wel erg vaak op tv gezien.
O.a. dagenlang bij de slimste mens.
Ja, maar dat waren volgens mij herhalingen.
Las ergens een theorie dat P56 zou slaan op de zitplaats van de mol (Owen). De 5e dan wel 6e plaats. Afhankelijk van de richting waar je begint: dus of links, of rechts.
|
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/05/2014 2:58 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Marjanne Mol: De laatste weken heb ik Owen wel erg vaak op tv gezien.
Las ergens een theorie dat P56 zou slaan op de zitplaats van de mol (Owen). De 5e dan wel 6e plaats. Afhankelijk van de richting waar je begint: dus of links, of rechts.
De slimste mens waren GEEN herhalingen, echter natuurlijk ook geen liveuitzendingen. Wanneer de opnames waren zou ik niet weten. |
|
|
| 01/05/2014 4:53 pm |
 Junior Member

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 14
 OFFLINE | |
|
|
| 01/05/2014 4:56 pm |
 Junior Member

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 14
 OFFLINE | Is het nog iemand opgevallen, in de test, dat er een vraag was over vanwaar de mol vandaan komt, of waar hij woont (of iets in die aard) dat er maar 3 keuzes waren. Dus alle kandidaten die niet uit 1 van die plaatsen komen, kunnen al worden geëlimineerd. |
|
|
| 01/05/2014 5:27 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | Originally Posted by Nicky Van Nespen: Is het nog iemand opgevallen, in de test, dat er een vraag was over vanwaar de mol vandaan komt, of waar hij woont (of iets in die aard) dat er maar 3 keuzes waren. Dus alle kandidaten die niet uit 1 van die plaatsen komen, kunnen al worden geëlimineerd.
Dit waren inderdaad maar 3 keuzes, maar helaas voor ons woont (volgens vele andere forummers)iedereen in 1 van die 3 plaatsen.
Nog een opmerking: Hoe makkelijk dacht je dat ze het ons zouden maken dit jaar???  |
|
|
| 01/06/2014 1:46 am |
 NEWBIE

OFFLINE | |
................ Vorig jaar wist ik het, het was Kees, dit jaar!?? We gaan het zien.........
|
| 01/06/2014 1:47 am |
 NEWBIE

OFFLINE | Zo makkelijk dat we elke keer voor de gek worden gehouden, vaak door onszelf  |
................ Vorig jaar wist ik het, het was Kees, dit jaar!?? We gaan het zien.........
|
| 01/06/2014 6:24 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Remmie93:
Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Marjanne Mol: De laatste weken heb ik Owen wel erg vaak op tv gezien.
De slimste mens waren GEEN herhalingen, echter natuurlijk ook geen liveuitzendingen. Wanneer de opnames waren zou ik niet weten.
Ik had het overigens al eerder gezien. Weet niet meer wanneer. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/06/2014 1:00 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | Ik heb de volgende ontdekking gedaan.
Tijdens de eerste executie zie je Tygo in het scherm, zoals al meerdere hadden opgemerkt.
Wat bijzonder is, is dat tijdens alle groene schermen het scherm met Tygo erop gekleurd is en op het moment dat het rode scherm komt, dat je Tygo in zwart-wit ziet en geen naam en logo:
10.34 minuten: Gekleurd scherm: Logo + Naam van Sofie, groen scherm
11.01 minuten: Gekleurd scherm: Logo + Naam van Owen, groen scherm
11.25 minuten: Gekleurd scherm: Logo + Naam van Susan, groen scherm
11.51 minuten: Gekleurd scherm: Logo + Naam van Tygo, groen scherm
12.23 minuten: Zwart-wit scherm: Daphne, rood scherm
Het kan zijn dat Tygo de winnaar is en altijd een groen scherm krijgt. Ik verdenk Tygo minder, omdat in het intro staat dat de mol niet graag in de schijnwerpers staat. Het zou wel weer passen bij de titel: schijnbeweging. Iets om over na te denken. |
|
|
| 01/06/2014 4:16 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 62
 OFFLINE | Originally Posted by Nicky Van Nespen: Is het nog iemand opgevallen, in de test, dat er een vraag was over vanwaar de mol vandaan komt, of waar hij woont (of iets in die aard) dat er maar 3 keuzes waren. Dus alle kandidaten die niet uit 1 van die plaatsen komen, kunnen al worden geëlimineerd.
Alle kandidaten wonen in Amsterdam, alleen Sofie woont in Utrecht en Jan-Willem in Veenendaal.
Oja en Emile, Sofie is echt geen single, ze is (in het geheim) getrouwd met ene André van den Heuvel en ze hebben samen een zoontje (geboren op 06-11-'11), Magnus! |
|
|
| 01/07/2014 1:21 am |
 Forum Addict

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 120
 OFFLINE | Natasja er worden nooit hints gegeven die over de winnaar zouden gaan enkel richting de mol |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 01/07/2014 3:35 am |
 Senior Member

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Originally Posted by Petra Wapperom: Natasja er worden nooit hints gegeven die over de winnaar zouden gaan enkel richting de mol
Precies, vorig jaar bij de leader had je die 'ogen' theorie, de plek van de ogen was de aflevering dat de kandidaat zou afvallen, tot aflevering 5 klopte dat, daarna was het gewoon toeval.
Ik let ook niet echt meer op een mogelijke eliminatie volgorde met hints. |
|
|
| 01/07/2014 6:13 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Originally Posted by Daan Daniel:
Originally Posted by Petra Wapperom: Natasja er worden nooit hints gegeven die over de winnaar zouden gaan enkel richting de mol
Precies, vorig jaar bij de leader had je die 'ogen' theorie, de plek van de ogen was de aflevering dat de kandidaat zou afvallen, tot aflevering 5 klopte dat, daarna was het gewoon toeval.
Ik let ook niet echt meer op een mogelijke eliminatie volgorde met hints.
Ik kan me herinneren dat er in 2011 de vraag die de kandidaten in aflevering 1 in beeld beantwoorddenstonden voor de aflevering waarin ze af zouden vallen. Echter bleek dit ook slechts toeval te zijn tot een bepaalde aflevering. |
|
|
| 01/07/2014 5:51 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Remmie93:
Originally Posted by Emile Chang:
De slimste mens waren GEEN herhalingen, echter natuurlijk ook geen liveuitzendingen. Wanneer de opnames waren zou ik niet weten.
Ik had het overigens al eerder gezien. Weet niet meer wanneer.
Je kunt het niet eerder gezien hebben omdat het geen herhaling was. Als je De slimste mens gevolgd hebt dan weet je dat aan het einde van seizoen 1 werd gezegd, dat binnen afzienbare tijd seizoen 2 al zou beginnen omdat het heel populaire bleek te zijn. Ze zijn tijdens seizoen 1 al begonnen met het opnemen van seizoen 2. nadat seizoen 1 ten einde was lieten ze al wel voorstukjes zien van seizoen 2 , en dan denk ik dat je dat gezien hebt. Weet het wel zekers!
afz: Een "de Slimste mens" fan, vanaf de eerste minuut toen het al in België werd uitgezonden!!!!!! |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/08/2014 5:29 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Michelle Brouwer, top dat je die lijsten hebt gemaakt, hopelijk volgende keren weer!
Originally Posted by Petra Wapperom: Natasja er worden nooit hints gegeven die over de winnaar zouden gaan enkel richting de mol
Dat zou natuurlijk ook niet kunnen, want hoe kan men op dag 1 al weten wie er gaat winnen? |
|
|
|