Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 1
Aflevering 1, opdracht 2
Pagina 3 / 3 1 - 2 - 3 « previous
Aflevering 1, opdracht 2
01/09/2014 11:57 am

Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Benniedemol:
Zo en nu weer to the point graag!

Is er onder de Kandidaten misschien iemand die een record heeft staan. met wat dan ook. Record Holder houd me namelijk bezig.;

REC dat knopje zit op een Radio-cassette speler met dat rood oranje rondje. Dat brengt mij bij Jan Willem.

Een REC knop zit ook op een videocamera, Bennie Dus dan kan eigenlijk iedereen weer meedoen.
En geen sporters tussen de kandidaten, dus ik verwacht niet dat er een recordhouder tussen zit..

Wel dit: http://www.nrcnext.nl/columnisten/2008/08/18/vier-jaar-naar-chloor-stinken-en-dan-naar-china-en-verliezen
Voor Aaf.

En: "For the Record is een Nederlands radioprogramma dat sinds 1992 door de VARA wordt uitgezonden op Radio 2." (nl.wikipedia.org/wiki/For_the_record) Het wordt gepresenteerd door Mart Smeets en Leo Blokhuis.
Maar dit leidt naar niemand.

En: "De film Gooische Vrouwen breekt record na record. De film heeft met een opbrengst van bijna 1,7 miljoen euro het beste openingsweekend beleefd van een Nederlandse productie. Het vorige record stond op naam van New kids turbo! met krap anderhalf miljoen euro."
Voor Susan.

En: "Tygo Gernandt en Ivo Niehe gaan proberen in het Guiness Book of Records te komen. De twee willen het record van het grootste golftoernooi ter wereld verbreken."
Voor Tygo.

Ik zie zelf niet echt iets in die geprojecteerde 'Record Holder', aangezien die lichtshow (A Symphony of Lights) in de Guinness World Records staat als 's werelds grootste permanente licht- en geluidsshow. Ik denk dat Hong Kong daar gewoon lekker mee pronkt.
citeren   
01/09/2014 12:07 pm

Cool Senior Member

Registratie: 01/09/2014
Denk dan aan cassetterecorder. Komt omdat ik van een andere generatie ben dan jij Michelle.  
................
uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
citeren   
01/09/2014 12:11 pm

Cool Senior Member

Ik ken nog cassettebandjes hoor Bennie :'
citeren   
01/09/2014 12:13 pm

Cool Senior Member

Registratie: 01/09/2014
Ja maar je bent geen 40+
................
uE ʍǝ zıɾu ʍǝǝɹ ɥǝǝɹןıɾʞ oɯ pǝ ʇnıu ƃǝןǝıp' oopɹ ozʍǝן pǝ ʞɐpuıpɐʇǝu ɯɐɐɹ ooʞ oopɹ ɐɹʇ˙ıʞ qǝu pǝ ɯoן 4102˙ x s 痣
citeren   
01/21/2014 10:37 am

Forum Expert

Onderwerpen: 5
Fre en Tygo stonden op de Victoria berg. Die staat aan de Victoria haven. In afl. 3 (zoektocht naar Aaf en Daphne) moesten de kandidaten van de ene kant van de Victoria haven naar de andere kant.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/22/2014 2:27 pm

Forum Expert

Onderwerpen: 5
Aaf "De andere zijde dat kan daar zijn, en daar, en daar!" Jennifer die haar lachen bijna niet in kan houden en lijkt te denken "Aaf, wat ben jij een dom blont mokkel!".
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/31/2014 9:45 am

Forum Fanatic

Even terug naar deze opdracht.
Ik zocht iets anders en vond dit:

Als je kijkt bij aflevering 1 (Schijnbeweging) op 47.55.
Sofie schijnt daar met de zaklamp een aantal keren op zichzelf!
citeren   
01/31/2014 10:12 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014

Originally Posted by Marjanne Mol:
Even terug naar deze opdracht.
Ik zocht iets anders en vond dit:

Als je kijkt bij aflevering 1 (Schijnbeweging) op 47.55.
Sofie schijnt daar met de zaklamp een aantal keren op zichzelf!

Dankje voor die foto. Bedoelde deze ook bij de uitleg van Sofie dat ze de mol is. Ik weet het bijna wel zeker dat ze het is nu!  
citeren   
Pagina 3 / 3 1 - 2 - 3 « previous
Login with Facebook to post
Preview