| 01/04/2014 5:10 am |
 Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 25
 OFFLINE | Originally Posted by Remmie93:
Originally Posted by E Eddie Gomis:
Originally Posted by Mandy Hoek: Het was weer een behoorlijke 1ste aflevering, idd die enveloppen waren opvallend. Dat achter Art een auto met het kenteken Henry V staat is weer te opvallend en te gemakkelijk denk om daar Jennifer of Owen voor te strikken. Meestal is de montage zo dat je uiteindelijk na aflevering 1 geen steek verder bent.......
daar zeg je iets over Henry Seizoen Patrick Stoof was ik (met nog een paar anderen) degene die het opviel dat de laatste aflevering op ST Patricksday zou zijn. Toen wist ik al dat hij de mol was. Dit zou dus ook zomaar dé hint kunnen zijn.
Ik zie dit nog steeds niet als een hint, maar meer als toeval.
WIDM selecteert eerst kandidaten, dan een Mol, en dan worden de hints bedacht. Dus heel dat St Patricksday is in mijn ogen nog steeds geen aanwijzing.
Henry V kan echter wel een aanwijzing zijn, want dit kan later bedacht zijn.
Ik zeg ook niet dat het de hint is, maar het ZOU ZOMAAR de hint KUNNEN zijn. beter lezen. |
|
|
| 01/04/2014 7:51 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 91
 OFFLINE | Originally Posted by E Eddie Gomis:
Ik zeg ook niet dat het de hint is, maar het ZOU ZOMAAR de hint KUNNEN zijn. beter lezen.
Ik geef toch alleen maar mijn mening hierover? (ik hoop dat je dat niet erg vindt..)
En niemand weet zeker dat iets een hint is, het blijft speculeren. |
|
|
| 01/04/2014 7:52 am |
 Cool Senior Member

OFFLINE | Op het moment dat Art zegt dat er 400 euro verdiend is.Dan hoor ik iemand (ik dacht Tygo of Owen) zeggen: "Je zei 5?"
Dit lijkt een beetje gericht op Jennifer. Zou iemand geld gejat hebben?
Tis ongeveer op minuut 28:47 |
|
|
| 01/06/2014 4:37 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/04/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | Het moment voordat Jennifer het bord Wing Fat zag zagen ze eerst een ander bord met wing hong. Dit moment is op 24:31. Wat me nu dus opviel is dat Susan zo zij van ooo dat is hem maar niet de goede, zodat Susan de aandacht weg trekt van het juiste bord Wing Fat.
Ik weet niet of dit een goede aanwijzing is maar ik vond het ook een aanwijzing voor de titel van de aflevering ''schijnbeweging" |
|
|
| 01/07/2014 1:27 am |
 Forum Addict

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 120
 OFFLINE | remie volgens mij is er geen geld gejat. Deze afl/ kon er 4000 euro verdiend worden. 5 envelope met €400 en met de pincode € 2000 = € 4000 |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 01/07/2014 1:35 am |
 Forum Addict

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 120
 OFFLINE | Originally Posted by Mollerators:
Originally Posted by Martin Magré: Hallo allemaal,
Ik zat net de eerste aflevering terug te kijken en iets in de intro viel mij op. Je ziet daar die postbode op zijn bootje brieven rondbrengen en op een gegeven moment zie je zelfs drie namen staan, namelijk Suus Visser, Freek en Sophie van den Enk. Verder staat er nog op de enveloppen Aflevering 9.
Zoals we nu weten zit er verdiend geld in die enveloppen. Het feit dat die namen erop staan en aflevering 9, wat traditiegetrouw de laatste aflevering voor de onthulling is, wil zeggen dat dit de drie finalisten zijn en dat dus 1 van hun de mol is. Ofniet?
volgens mij kunnen dat ook de verliezers zijn. Ze mogen geld in een envelope doen zodat het is veilig gesteld |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 01/07/2014 12:56 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | Slaat dit op Aaf ? Vegetable Groente ! Groenteman zo heet haar vriend . Banaantje is een 4 delige reeks van haar!
 |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/07/2014 1:08 pm |
 Cool Senior Member

OFFLINE | Originally Posted by Petra Wapperom: remie volgens mij is er geen geld gejat. Deze afl/ kon er 4000 euro verdiend worden. 5 envelope met €400 en met de pincode € 2000 = € 4000
Ik weet ook niet of er geld gestolen is, maar de opmerking dat iemand zei dat het 500 euro was ipv 400 vond ik vreemd. |
|
|
| 01/07/2014 2:15 pm |
 Forum Fanatic

Originally Posted by Petra Wapperom: remie volgens mij is er geen geld gejat. Deze afl/ kon er 4000 euro verdiend worden. 5 envelope met €400 en met de pincode € 2000 = € 4000
Ik weet ook niet of er geld gestolen is, maar de opmerking dat iemand zei dat het 500 euro was ipv 400 vond ik vreemd.
Had ik het toch goed gehoord!? Dacht ook 5 van 500 te horen, maar zou dit er dan later ingesproken zijn? want je weet het maar nooit met WIDM |
|
| 01/07/2014 2:21 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Op dit moment is er, net als ander jaren, voor iedere deelnemer wel wat te vinden. Dat is nou net het mooie van WIDM en het is een hele kunst om uit al die mogelijke hints de juiste te pakken. ! |
|
| 01/07/2014 3:48 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Remmie93: De opdracht was trouwens vrij onmogelijk (net als de tweede), dus misschien dat de Mol dacht "Ik ga gewoon geen geld verdienen, maar wel lekker op tijd binnenkomen, zodat ik niet verdacht wordt." Lijkt me een logische theorie, want het was goed mogelijk dat er niemand geld had gevonden. Het was dat Sofie het toevallig zag staan, anders had er helemaal niemand iets verdiend.
Ik verdenk dus vooral de mensen die redelijk vroeg bij Art aankwamen.
citeer: Het was dat Sofie het toevallig zag staan
volgens mij bedoel je Jennifer. |
|
| 01/07/2014 3:56 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Remmie93: Op het moment dat Art zegt dat er 400 euro verdiend is.Dan hoor ik iemand (ik dacht Tygo of Owen) zeggen: "Je zei 5?"
Tis ongeveer op minuut 28:47
Het is Owen die 5 zegt. Het lijkt wel of hij Jennifer verdacht wil maken. Maar volgens mij heeft niemand het Écht gehoord!? |
|
| 01/07/2014 5:51 pm |
 Cool Senior Member

OFFLINE | Originally Posted by Piet Puk:
Originally Posted by Remmie93: De opdracht was trouwens vrij onmogelijk (net als de tweede), dus misschien dat de Mol dacht "Ik ga gewoon geen geld verdienen, maar wel lekker op tijd binnenkomen, zodat ik niet verdacht wordt." Lijkt me een logische theorie, want het was goed mogelijk dat er niemand geld had gevonden. Het was dat Sofie het toevallig zag staan, anders had er helemaal niemand iets verdiend.
Ik verdenk dus vooral de mensen die redelijk vroeg bij Art aankwamen.
citeer: Het was dat Sofie het toevallig zag staan
volgens mij bedoel je Jennifer.
Je hebt gelijk, ik bedoel inderdaad Jennifer. (niet de eerste keer dat ik knappe blonde vrouwen door elkaar haal)
Originally Posted by Piet Puk:
Originally Posted by Remmie93: Op het moment dat Art zegt dat er 400 euro verdiend is.Dan hoor ik iemand (ik dacht Tygo of Owen) zeggen: "Je zei 5?"
Tis ongeveer op minuut 28:47
Het is Owen die 5 zegt. Het lijkt wel of hij Jennifer verdacht wil maken. Maar volgens mij heeft niemand het Écht gehoord!?
Nee, volgens mij wordt er ook totaal niet op gereageerd. Vreemd..... |
|
|
| 01/08/2014 5:25 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
Originally Posted by Petra Wapperom: remie volgens mij is er geen geld gejat. Deze afl/ kon er 4000 euro verdiend worden. 5 envelope met €400 en met de pincode € 2000 = € 4000
Ik weet ook niet of er geld gestolen is, maar de opmerking dat iemand zei dat het 500 euro was ipv 400 vond ik vreemd.
Mij is dat in ieder geval niet opgevallen. Maar het lijkt mij ook onlogisch. Het meest logisch zou toch zijn geweest als in iedere enveloppe evenveel geld zat. |
|
|
| 01/08/2014 11:54 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Suus probeerde wel een gruwelijke streek uit te halen tijdens deze opdracht! (Verwijs voor een uitleg hierover naar het topic over Susan.) |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|