Wingelaar stamboom > Wingelaar stamboom publiceren ja of nee?
Wingelaar stamboom publiceren: ja of nee?
Page 1 / 1
Wingelaar stamboom publiceren: ja of nee?
08/10/2013 1:00 pm

Administrator
NEWBIE

Regist.: 08/10/2013
Topics: 2
Dit is een vraag voor alle leden van de familie Wingelaar.

In de loop van de tijd heb ik veel stamboomgegevens over de familie Wingelaar verzameld. Ook over aangetrouwde familieleden. In het verleden heb ik de stamboom ook op het internet gezet, de laatste jaren niet meer.

Moet de stambom terug op het internet? Moeten er nog dingen niet worden gepubliceerd? Bijvoorbeeld geboortedatum , geboorteplaats, huwelijksdata. Denk aan privacy! Of alleen de informatie sinds bijvoorbeeld 1900?

Zelf denk ik aan de beperking dat van alle levende personen geen andere info wordt geplubliceerd dan voornamen, achternaam, huwelijkspartner, ouders en kinderen. Ik lees graag julie mening.

"Adam" Wingelaar (ik gebruik niet mijn echte voornaam in Facebook, en ben daar open in). De Wingelaars die in het verleden mij geholpen hebben met de stamboom, weten wie ik ben.
08/19/2013 2:17 pm

NEWBIE

Regist.: 08/19/2013
Topics: 0
Ik heb er niet veel op tegen. Vorige jaar ben ik nog wezen spitten op internet(facebook) waar de rest van de Wingelaars wonen  want het enige Wingelaar deel waar ik nog contact mee heb woont in noord Holland. Hoe mijn vader over dit alles denkt moet ik met hem zelf over hebben
Page 1 / 1
Login with Facebook to post
Preview