| 06/27/2011 9:52 am |
 Administrator NEWBIE

Regist.: 06/26/2011 Topics: 1 Posts: 0
 OFFLINE | De reden dat we dit forum hebben gemaakt, is omdat we op 17 juni 2011 de trotse ouders werden van Dagmar. Dagmar is een prachtig meisje. Na enkele dagen begon ze steeds meer te huilen. Eerst alleen aan het einde van de avond en 's nachts. Iedere dag begon het een beetje vroeger.
Keerpunt
Afgelopen vrijdagnacht keken mijn vrouw en ik elkaar radeloos aan. We wisten het niet meer. Waarschijnlijk hebben alle jonge ouders dat wel een keer. Dagmar huilde vol overgave, waarbij ze wild met haar armen maaide. De kraamhulp had al gezegd, dat Dagmar krampjes had, maar ze zag er ook nog geel bij, etc.
Een Vlaamse website bracht de oplossing
Door op kramp + borstvoeding te googlen, kwam ik uit op http://borstvoeding.aardig.be waar ik las dat we verkeerd voedden. We luisterden niet naar wat Dagmar ons vertelde middels geeuwen en tong uitsteken ( "Ik heb honger!"), maar hielden de opgegeven tijden van de kraamhulp aan.
Een ander kind
Dagmar heeft de afgelopen dagen enorm vaak bij mijn vrouw gedronken. Ze is haar gele kleur kwijt en blijkt ook wakker te kunnen zijn zonder te huilen. Ze is heerlijk rustig en we genieten van haar met volle teugen. Gelukkig kwamen wij als Nederlanders op deze Vlaamse website terecht. Wij zijn Katrien, de vrouw achter de website, enorm dankbaar.
Waarom we deze pagina hebben opgezet
Wij zochten antwoorden die we vonden op een Vlaamse website. Google toont doorgaans geen buitenlandse zoekresultaten. Met deze pagina op Facebook proberen we de grenzen te negeren. We gaan niet opnieuw het wiel uitvinden; er zijn genoeg prachtige websites van mensen die er hard aan werken. Wij hebben hier iets gemaakt wat mensen met elkaar verbindt. We verwijzen graag door naar anderen.
Groet,
Edo |
|
|