Aqualife 3D forum > Aqualife 3D Support > Bugs, glitches etc.
Where is my 9th aquarium? .. ou est mon 9ème aquarium ?
Page 1 / 1
Where is my 9th aquarium? .. ou est mon 9ème aquarium ?
02/14/2015 6:03 pm

NEWBIE

Regist.: 10/23/2014
Topics: 2
Bonjour,

J'ai r
02/14/2015 6:35 pm

NEWBIE

Bonjour,

J'ai réussi à me connecté au jeu, mais j'ai vu qu'il me manque mon 9ème aquarium , ainsi que toutes les déco de la saint valentin qui on coûter des diamants ...
J'avais ce tank depuis presque 1 semaine .
Je ne peux évidemment pas m'en racheter un autre vu que je n'ai plus l'argent!

Pouvez-vous corrigé ce soucis ?
Merci

J'attends votre réponse

Hello,I managed to get connected to the game, but I saw that I miss my 9th aquarium, and all of the decor which is cost valentine diamonds ...I had this tank for almost 1 week.Obviously I can not buy another saw me that I have no money!Can you corrected this worries?thank youI await your response
02/16/2015 10:05 am

NEWBIE

Bonjour,

Pouvez-vous me dire si j'aurai une réponse ici ?
Ou s'il vous plait, donner moi le lien du support du jeu, pour que je puisse contacter les concepteurs de ce jeu
Cordialement

Hello,Can you tell me if I have an answer here?Or please give me the link of the support of the game, so I can contact the developers of this game Best Regards
02/17/2015 4:44 am

Moderator
Administrator
Forum Expert

Regist.: 12/06/2012
Topics: 6

Originally Posted by Paradis Marie:
Bonjour,

J'ai réussi à me connecté au jeu, mais j'ai vu qu'il me manque mon 9ème aquarium , ainsi que toutes les déco de la saint valentin qui on coûter des diamants ...
J'avais ce tank depuis presque 1 semaine .
Je ne peux évidemment pas m'en racheter un autre vu que je n'ai plus l'argent!

Pouvez-vous corrigé ce soucis ?
Merci

J'attends votre réponse

Hello,I managed to get connected to the game, but I saw that I miss my 9th aquarium, and all of the decor which is cost valentine diamonds ...I had this tank for almost 1 week.Obviously I can not buy another saw me that I have no money!Can you corrected this worries?thank youI await your response

Hello Paradis,

On 14th of February all players who had game loses received 50 diamonds. All money you have spent on aquarium #9 are back on your account.

Best regards,

Alex
................
Support - service advicing people about what they should do after they have caused a backflash. Its common first advice is to cause another backflash and compare sensations.
02/17/2015 2:55 pm

NEWBIE

bonjour,

Quand je me suis connecté le lendemain du problème, je n'avais que 450 000 coins .... donc, où est l'argent du prix de mon aquarium ?
j'avais pour plus de 50 diamants en décorations dans ce même aquarium .... donc, désolé de vous dire ça, mais les 50 diamants de compensations dans bien faible comparé à tout ce que j'ai perdu ( et je ne parle même pas de mes poissons )

Payer des diamants pour les perdres ensuite n'est pas correct .... Ne n'acheterai plus aucun diamants pour votre jeu...

Bonne journée

Une joueuse déçu

hello,When I logged the next day the problem, I was only around 450 000 .... So , where is the prize money of my aquarium?I had over 50 diamond decorations in the same aquarium .... so sorry to tell you this, but the 50 diamond compensations in many low compared to what I have lost (and I do not even speak none of my fish)Pay for diamonds then lose them is not correct .... Do not will buy any diamonds for your game ...good dayA disappointed player
Page 1 / 1
Login with Facebook to post
Preview