Forum studenata dentalne medicine > Prijedlozi za poboljšanje rada
Uvođenje institucije studentskog zastupnika ili pravobranitelja
Page 1 / 1
Uvođenje institucije studentskog zastupnika ili pravobranitelja
09/10/2011 4:56 am

Administrator
Cool Senior Member

Regist.: 09/01/2011
Topics: 16
Nakon zadnjih par "situacija", shvatio sam da su studenti potpuno nejednaki u ostvarivanju svojih prava. S jedne strane studenti pete ili šeste godine imaju i znanje i hrabrost i često bez problema imaju pristup pravu i pravdi, dok za razliku od njih studenti prve godine ili druge godine nemaju niti dovoljno informacija, a niti hrabrosti da uopće upozore na kršenje prava, a da ne govorimo o ispravljanju.

Ako pogledamo teoriju društva, niti jedna zajednica ne rješava efikasno probleme samokorekcijom, pa tako ne možete očekivati da to niti u teoriji može Stomatološki fakultet. Zbog toga je iznimno važno da studentska organizacija, u našem slučaju podružnica Studentskog zbora oformi nešto što bi bilo studentki pravobranitelj ili zastupnik (koji ne mora biti jedan, može i tim svih predstavnika) koji će pomoći studentima u problemima na koje nailaze. Mislim da bi bilo puno lakše i jednostavnije studentima, naročito nižih godina da se obrate Fakultetu zajedno s nekim od zastupnika, jer im to osigurava ozbiljnost i na neki način ih štiti. Kako bi se to organiziralo, studenti prve godine moraju biti konstantno informirani ili putem foruma ili internet stranica o postojanju tima koji je tu za sve njihove probleme.

Još jedan detalj: ako se studentski predstavnik uvijek postavi na stranu Fakulteta ili drugog studenta prima i s njim razgovara s visoka, to nije prikladno jer će na taj način zatvoriti tu komunikaciju koju treba njegovati. Studentski predstavnici moraju znati za više problema s kojima se susreću studenti nego studenti sami. Zbog toga je iznimno važna komunikacija, a ovo je jedan od kanala.

Što mislite o prijedlogu?
09/10/2011 8:40 am

NEWBIE

Regist.: 09/09/2011
Topics: 0