Lieve lezer,
God heeft mij op het hart gelegd onderstaand gebed de wereld in te sturen om Gods Liefde door te geven aan allen die mij dierbaar zijn.
Wil je mee doen om Gods Liefde door te geven aan je vrienden dan kun je onderstaande mail kopieren en in zijn geheel doorsturen naar je vrienden nadat je natuurlijk eerst vanuit liefde het gebed voor hen hebt gebeden.
Je kunt hieronder volgen hoe vaak de mail inmiddels als is gelezen.
Ik heb deze mail voor het eerst verzonden op 9 februari 2011.
Doe mee en kopieer onderstaande tekst met plaatje in zijn geheel en plak het in je mail. Stuur het naar al je vrienden die je Gods Liefde wil doorgeven.
----------------------------------------------------kopieer vanaf hier----------------------------------------
Lieve vriend/(in),
Je ontvangt deze mail van mij omdat je kostbaar voor mij bent.
Ik heb tijd voor je genomen om het onderstaande gebed voor je te bidden met alle liefde die in mij is.
Ontvang het met een open hart en laat Gods Liefde je hart vervullen.
Als je wilt mag jij dit deze mail ook weer doorsturen naar jouw vrienden maar alleen als je echt tijd neemt om onderstaand gebed voor ze te bidden in liefde. Het is mijn gebed dat Gods Liefde zo doorgegeven wordt aan elkaar en dat deze mail in veel talen vertaald gaat worden en de hele wereld mag overgaan en dat Gods Liefde door dit gebed heen miljoenen mensen mag bereiken.
Als je mee wilt doen, verander mijn naam in je eigen naam en stuur deze mail dan naar mensen van wie je houdt en bidt het gebed voor hen heel serieus en geef zo Gods liefde door.
Als je een andere taal kent wil ik je vragen deze mail te vertalen en door te sturen zodat deze de wereld zal overgaan. (wil je mij ook een kopie sturen voor mijn site)
Vergeet niet steeds het plaatje van de duif mee te sturen want daarmee kan ik ongeveer bijhouden hoeveel mensen deze mail hebben ontvangen.
Je kunt de aantallen volgen via deze link. http://www.leveningod.nl/rondzendgebed.html
liefdevolle groet,
Robert van Mierlo
Mijn gebed voor jou.
-------------------------------
Hemelse Vader,
U bent zo liefdevol en goed. Uw Liefde, kracht, vergeving, vrede, vreugde, kennis, wijsheid, inzicht en almacht zijn onuitputtelijk.
Ik dank U dat ik Uw Liefde en vergeving heb mogen ontvangen en dat ik voor eeuwig in Uw Liefde mag verblijven.
Ik dank U voor de Heilige Geest en voor Uw zoon Jezus Christus in Wie ik Uw Liefde heb mogen ontmoeten.
Ik wil nu graag Uw Liefde doorgeven aan mijn vriend(in) en bid voor hem/haar.
Ik bid hem al het goede toe en vraag U mijn vriend rijk te zegenen.
Raak zijn hart aan opdat Uw goddelijke vrede en liefde zijn hart mag vervullen en hij mag overstromen van Uw heerlijkheid.
Verlicht zijn hart en verwarm hem met Uw Liefde opdat hij mag stralen en zijn omgeving mag aanraken met Uw Liefde.
Zegen zijn handen opdat hij Uw zegen mag doorgeven in alles wat hij onderneemt.
Zegen zijn lippen opdat zijn woorden leven en genezing zullen brengen.
Zegen zijn lichaam met gezondheid en welzijn.
Zegen zijn ziel met blijdschap en dankbaarheid.
Zegen zijn geest met een diepe verborgen omgang met Uw Heilige Geest en met een diepe gemeenschap met U in Liefde.
Schenk hem inzicht en wijsheid om steeds juist te handelen.
Breng hem in Uw goddelijke bestemming en maak hem uitermate vruchtbaar opdat hij Uw Liefde mag uitstralen in steeds grotere mate en hij zijn gaven en talenten mag ontwikkelen tot Uw eer en glorie.
Zegen mijn vriend opdat hij mag opstijgen en grote hoogtes mag bereiken en Uw heerlijkheid mag zien en volledig gelukkig mag zijn in Uw Liefde.
Ik bid dat niks hem zal ontbreken maar dat hij mag overstromen en overweldigd mag worden in Uw Liefde.
Mijn vriend, in de naam van Jezus Christus zegen ik je met de hierboven genoemde zegen.
Ontvang deze zegen nu met een open hart en laat deze nu je leven binnenstromen.
Amen