| 05/13/2013 7:32 am |
 Moderator Administrator Forum Expert

Regist.: 05/01/2013 Topics: 227 Posts: 0
| De Ideeëngroep voor de Surinaamse overheid beschikt over een forum en page:
Geachte leden,
Zoals jullie weten wordt het gauw chaotisch in de groep met zoveel posts, daarom dat ik heb besloten om een forum en een page aan te maken.
Het forum is bedoeld om alle topics in de groep overzichtelijk bij elkaar te hebben, zodat het voor ieder lid, zowel nieuw als bestaand, prettig is om de topics te lezen.
De topics aangemaakt op het forum, daar vind u slecht de links naar de post in deze groep. Op deze manier blijft de privacy van ieder lid gewaarborgd. Dit, omdat alleen de leden die in deze groep zijn, de topic kunnen lezen.
Binnenkort zal ik beginnen om de tekst van de artikelen ook te plaatsen op het forum, dit omdat vaak de links naar de website ineens niet meer werken.
De bedoeling van de page is, om deze groep te promoten. De page wil ik zoveel mogelijk reserveren voor leden die nog geen lid zijn van de groep. In de toekomst hoop ik meer inzicht te krijgen waarvoor de page nog meer gebruikt kan worden. Uiteraard zijn suggesties van harte welkom.
Verder wil ik aangeven dat de page puur een toegangspoort is tot het forum.
Ik heb zelf de link getest en het werkte prima, maar aangezien dit allemaal nieuw is, is er altijd kans dat er wat kinderziektes kunnen zijn, daarom vraag ik jullie medewerking om mij door te geven, als er links zijn die niet werken.
Ik wens jullie heel veel plezier met het forum!!!
Hier de link naar de page:
https://www.facebook.com/pages/Idee%C3%ABngroep-voor-de-Surinaamse-overheid/370705659715191
Instructies Forum:
1. Klik op de link om naar de page te gaan
2. Klik daarna rechtsboven op het logo met de tekst forum
Succes! |
|
|