Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Jokers, vrijstellingen, zwarte vrijstellingen
Hoeveel Jokers en vrijstellingen, waar en door wie.?
Pagina 2 / 3 1 - 2 - 3 « previous | Next »
Hoeveel Jokers en vrijstellingen, waar en door wie.?
01/15/2014 4:48 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Vincent Giesbert:
Wat ik mij even afvraag redenerend vanuit de Mol; wat zou hij/zij pakken op de markt. Je weet dat je door bent dus een vrijstelling lijkt mij niet echt nodig, maar een zwarte vrijstelling ook niet, want er gaat toch wel iemand naar huis. Zou hij of zij Jokers pakken of gewoon gelijk naar de laptop gaan
?

Het verschilt per mol natuurlijk, maar ik denk dat de mol zeker iets pakt. Want als je niks pakt valt het ook teveel op denk ik.
Ik denk zelf als de mol (als de volgorde klopt wat we zagen) als die 1 van de eerste is een vrijstelling pakt (want dan valt die niet op + een vrijstelling minder) en als die 1 van de laatste is (waarschijnlijk) een zwarte vrijstelling pakt, omdat je verzorgt dat alle andere soorten niet meer meetellen en dat de terechte persoon eruit gaat. En heel veel kijkers verwachten het denk ik ook niet dat de mol de zwarte pakt, dus goede mol actie. Maar het kan ook een kandidate actie zijn.
citeren   
01/15/2014 5:00 am

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013
Even snel vanaf het werk:

Als ik de mol was, zou ik in ieder geval het geld pakken.

citeren   
01/15/2014 5:06 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Marjanne Mol:

Ja daar heb je een punt, maar als extraatje denk ik eerder of dat een kandidaat niks heeft gepakt heeft eigenlijk geld had gepakt. (Dat leek bij Freek vond ik dat hij wel iets had eigenlijk) En dat ze het pas laten zien bij de mol acties, want als de mol nu zou pakken. (en ze laten het op tv zien) Zou het teveel opvallen denk ik, want heel veel kijkers denken weer door.
citeren   
01/15/2014 10:07 am

Forum Expert

Onderwerpen: 5
Denk dat de mol (zeker als hij/zij in het begin de opdracht mag uitvoeren) zo veel mogelijk dingen zal willen pakken. Geld buiten beeld zodat het niet meetelt voor de pot. Jokers, vrijstellingen gewoon voor de ogen van de kijkers. Tenzij er nadrukkelijk in beeld komt 'maximaal ...'. Als je er dan meer pakt dan maak je jezelf voor het publiek erg verdacht. Voor de andere kandidaten maakt het niet uit. Die zien het niet.

Aan de andere kant: de actie van Regina Romeijn werd uitgezonden. Zij was voor diverse kijkers vanaf dat moment niet meer verdacht. Haar actie, € 1000 uit de pot voor een vrijstelling, was zo "gemeen" dat men dacht: te weinig subtiel om de mol te kunnen zijn.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/15/2014 1:03 pm

Cool Senior Member

Aaf, heeft het bordje verdraait van het geld. Toen Aaf ging stond het bord naar rechts, nadien stond het bordje naar links. Een goede mollenstreek.
citeren   
01/15/2014 1:12 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014

Originally Posted by Quirine van Genderen:

Aaf, heeft het bordje verdraait van het geld. Toen Aaf ging stond het bord naar rechts, nadien stond het bordje naar links. Een goede mollenstreek.

Dat denk jij omdat Aaf als eerste was, Laat dit nou wie is de mol zijn en dan geldt er 1 ding "niets is wat het lijkt" Zou wel heel makkelijk zijn om Aaf aan te wijzen.
................
Kamp Jennifer

usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
citeren   
01/16/2014 8:55 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013

Alleen, als je goed kijkt moet het welhaast een ander bordje zijn. Immers, als Aaf het bordje had omgedraaid had ook de tekst omgedraaid, dus op zijn kop, moeten staan. En de tekst was gewoon goed leesbaar. Ik verwacht eerder dat de redactie het veranderd heeft.
citeren   
01/16/2014 9:05 am

Forum Addict

Registratie: 01/03/2014

Originally Posted by Erik Oostdijk:

Alleen, als je goed kijkt moet het welhaast een ander bordje zijn. Immers, als Aaf het bordje had omgedraaid had ook de tekst omgedraaid, dus op zijn kop, moeten staan. En de tekst was gewoon goed leesbaar. Ik verwacht eerder dat de redactie het veranderd heeft.

En daar hebben wij nu weer niet aangedacht. Goed opgemerkt, dit kan dus alleen door de redactie gedaan zijn
................
de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
citeren   
01/16/2014 9:17 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Petra Wapperom:

Originally Posted by Erik Oostdijk:

En daar hebben wij nu weer niet aangedacht. Goed opgemerkt, dit kan dus alleen door de redactie gedaan zijn

Zie daarover mijn bericht bij test en executie  
citeren   
01/16/2014 3:43 pm

Forum Expert

Susan heeft haar vrijstelling ingezet. In de derde aflevering vielen er geen jokers noch vrijstellingen te verdienen.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
01/24/2014 2:31 pm

Forum Expert

Fre vrijstelling, Aaf 1 joker, Susan 2 jokers (gaf 1 aan Daphne (zoals Patrick ooit aan Art?)), Jennifer 3 jokers, Tygo 3 jokers (Jennifer en Tygo ruilen met elkaar), Tygo de zwarte vrijstelling.
................

citeren   
01/25/2014 4:02 am

Forum Addict

Heeft iemand nog in de gaten gehouden wie wat verdiend heeft?
Anders ga ik het vanmiddag op zoeken.  
................
( Confucius )
citeren   
01/25/2014 4:13 am

Forum Fanatic

Dat heeft Emilie al gedaan zie dit forum: Wie heeft er geld verdiend en hoeveel?
citeren   
01/25/2014 4:19 am

Forum Expert

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Dat heeft Emilie al gedaan zie dit forum: Wie heeft er geld verdiend en hoeveel?

Inderdaad, dat heb ik al gedaan. Mijn naam is overigens Emile. Ben een man en geen vrouw. (Maar wel dol op vrouwelijk schoon!)
................

citeren   
01/25/2014 4:20 am

Forum Addict

zag te laat dat er nog een topic was
................
( Confucius )
citeren   
Pagina 2 / 3 1 - 2 - 3 « previous | Next »