Pagina 1 / 1
De camping 2015
08/25/2014 12:42 pm

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
Ondanks dat er nog niets bekend is, toch maar alvast de camping van 2015 aangemaakt.
................

citeren   
08/25/2014 12:43 pm

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
De regels:

Iedereen mag gaan staan waar hij/zij wil.
Taarten gooien is alleen toegestaan op donderdag na de uitzending. Het kamp van de afvaller is dan helaas de pineut.
Het kamp van de afvaller dient op de vrijdag na de uitzending verlaten te worden. De campinghouder sluit op de zaterdag na de uitzending het veld van de afvaller.
Feesten en partijen zijn toegestaan, met dien verstande dat de rest van de camping niet te overlast mag ondervinden van de feestjes.
Er hoeft geen staangeld betaald te worden, het enige wat van u verwacht wordt, is dat meehelpt de camping schoon te houden en meehelpt het "natte gedeelte" fris en rein te houden.
BBQ's en vuurkorven zijn toegestaan.

Verder wens ik iedereen een mooi seizoen toe. Indien er vragen zijn, schroom niet, de campinghouder staat ten alle tijden voor u klaar. Behalve voor het antewoord op de vraag: Wie is de Mol van 2015, dat weet ik nog niet.

De campinghouder
................

citeren   
10/02/2014 7:18 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013
Onderwerpen: 0
Zo, ik ga maar eens de camping controleren, kijken of de 10 velden al schoon zijn. Tevens plaats ik alvast het eerste naambordje bij veld 1: Veld Rik van de Westerlaken is geopend!

Nog 9 te gaan!
citeren   
10/28/2014 1:17 pm

Forum Addict

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 42
Het overzicht:

Veld 1: Rick van de Westelaken
Veld 2: Marlijn Weerdenburg
Veld 3: Victor Brand
Veld 4: Evelien Bosch
Veld 5: Pieter Derks
Veld 6: Carolina Dijkhuizen
Veld 7: Chris Zegers
Veld 8: Ajouad El Miloudi
Veld 9: Martine Sandifort
Veld 10: Magriet van der Linde

Ik zet in het begin maar en een tentje op op Veld 3. Mijn gevoel zegt, dat Victor weleens een hele gemene maar goede mol kan zijn.

Loopt naar het derde veld, verwijdert de ketting en sleept zijn spullen naar een mooi plekje onder de bomen. Zet snel zijn bungalowtent op en begint met de verdere inrichting van de tent. Koelkast, tv, tweepersoonsbed en een paar heerlijke stoelen. Ook de stroom maar gelijk in orde maken. Ik ben klaar voor het nieuwe seizoen.
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
11/02/2014 1:14 pm

Forum Addict

Registratie: 12/31/2013
Onderwerpen: 9
Zo ik dacht, laat ik ook maar eens gaan kijken hoe het er hier uit ziet. Je bent lekker bezig geweest Chris.
Voor mij is het wat langer geleden dat ik hier was.

Vanaf nu zal ik weer eens wat vaker inloggen
................
Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.

citeren   
11/09/2014 8:14 am

Forum Addict

Registratie: 09/27/2013
Ik twijfel tussen kamp Rik en kamp Chris... Gelukkig heb ik nog tijd genoeg.
citeren   
11/10/2014 4:09 am

Forum Addict

Dacht ik ook Erik, maar de eerste spoiler is al gesignaleerd op Facebook. De mol is man, op basis van het bekijken wanneer een vrouw of een man Mol is geweest. Eerst volgende week naar de perspresentatie, misschien wel de eerste aflevering bekijken.  
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
11/14/2014 1:27 pm

Forum Addict

We zijn compleet. De velden zijn gereed, de bordjes zijn gemaakt. De gasten kunnen komen. De campinghouder ontvangt ze met open armen.

Even snel bij mijn onderkomen gekeken. Alles staat er nog en na a.s. maandag ga ik wat vaker hier zijn.
................

citeren   
11/14/2014 1:51 pm

Cool Senior Member

Registratie: 12/30/2013
Ik zet mijn tentje op veld 9: Martine.
Just a hunch...
citeren   
11/17/2014 11:45 am

Forum Addict

Wacht maar even met plaatsen. Het ziet er naar uit dat we een forum gaan krijgen. Nadere info volgt
................

citeren   
Pagina 1 / 1
Login with Facebook to post
Preview