| 02/05/2014 9:02 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Zet hier alles over het dagboek van de Mol. |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 02/06/2014 2:46 pm |
 Forum Addict

Registratie: 12/31/2013 Onderwerpen: 9 Berichten: 117
 OFFLINE | Dagboek van de mol Aflevering 6
Wat is het toch ontzettend leuk op de Filipijnen! De Filipino’s zijn ontzettend aardige, lieve mensen en het landschap is fantastisch.
[SIZE=5]Jammer dat Aaf er niet langer van kan genieten, want ik had het haar zeer gegund. Iedereen eigenlijk, maar goed, Wie is de mol is nu eenmaal een afvalrace.
[SIZE=5]
De processie was één grote cultuurshock waarbij ik hoop dat wij als Nederlanders toch een beetje goed voor de dag zijn gekomen bij de lokale bevolking.
[SIZE=5]Daar hadden wij bij de 4x4-opdracht geen last van. Gewoon gaan! Als mol was dat lastig saboteren, want je had altijd één medekandidaat bij je en als het stuk boot eenmaal gespot was, doe dan nog maar eens net of je het niet hebt gezien. Nee, dan de blik in de toekomst. Misschien dat dat sommige van mijn medekandidaten op een spoor heeft gezet...
[SIZE=5] |
................ Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.
|
| 02/07/2014 3:26 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Pisas: Dagboek van de mol Aflevering 6
Wat is het toch ontzettend leuk op de Filipijnen! De Filipino’s zijn ontzettend aardige, lieve mensen en het landschap is fantastisch.
[SIZE=5]Jammer dat Aaf er niet langer van kan genieten, want ik had het haar zeer gegund. Iedereen eigenlijk, maar goed, Wie is de mol is nu eenmaal een afvalrace.
[SIZE=5]
De processie was één grote cultuurshock waarbij ik hoop dat wij als Nederlanders toch een beetje goed voor de dag zijn gekomen bij de lokale bevolking.
[SIZE=5]Daar hadden wij bij de 4x4-opdracht geen last van. Gewoon gaan! Als mol was dat lastig saboteren, want je had altijd één medekandidaat bij je en als het stuk boot eenmaal gespot was, doe dan nog maar eens net of je het niet hebt gezien. Nee, dan de blik in de toekomst. Misschien dat dat sommige van mijn medekandidaten op een spoor heeft gezet...
[SIZE=5]
Denk dat de mol niet meeliep in de optocht. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 02/07/2014 7:59 am |
 Junior Member

Registratie: 01/09/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 11
 OFFLINE | Ik lees dit echt met de stem van Jan willem. JW zei tijden de optocht opdracht ook al zoiets over het Filipijnse volk net zoals in de eerste zin staat beschreven namelijk. |
|
|