Wie is de Mol? > ALLES OVER... > De dagboeken van de Mol
Dagboek van de Mol, aflevering 5
Pagina 1 / 1
Dagboek van de Mol, aflevering 5
01/29/2014 11:31 am

Forum Addict

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 42
Zet hier alles over het dagboek van de Mol.
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
01/30/2014 3:06 pm

Forum Addict

Registratie: 12/31/2013
Onderwerpen: 9
Het zal je maar gebeuren... Met de hele groep naar een ander land gaan en dan er alweer uitgeknikkerd worden.
[SIZE=5]
[SIZE=5]
[SIZE=5]Nou ja, uitgeknikkerd. Jennifer heeft het natuurlijk helemaal aan zichzelf te danken. Moet je maar niet zo de mol uithangen terwijl je het helemaal niet bent. Maar wát een opluchting. Eindelijk naar de Filipijnen. Wat zo moeilijk is aan het mol-zijn, is dat je alles vantevoren weet. Ik wist dus ook dat we in aflevering 5 naar de Filipijnen zouden gaan. Hongkong is geweldig, maar het is vooral een hele grote stad vol wolkenkrabbers.
[SIZE=5]

Op de Filipijnen is daarentegen alles. Hele mooie natuur, steden en oogverblindende eilandjes bijvoorbeeld.
[SIZE=5]
[SIZE=5]Ik hoop dat we daar ook zullen komen, op die oogverblindende eilandjes. Ach, wat bazel ik nou. Natúúrlijk komen we daar nog terecht. Ik wel in ieder geval!
................
Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.

citeren   
01/31/2014 9:52 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Tekst past wel bij wat Soppie zegt tijdens de oversteek van Hong Kong naar de Filipijnen. Komt zelfs bijna letterlijk overeen. We waren toe aan de natuur. Hong Kong is vermoeiend. Zoiets.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/31/2014 10:05 am

Forum Addict

Registratie: 01/03/2014
Onderwerpen: 0
aaf had het ook over al die hoge gebouwen
................
de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
citeren   
01/31/2014 10:27 am

Senior Member

Registratie: 01/06/2014
Tekst stijl lijkt elke week wel anders, kan hier echt niks uit halen. Ik ben nog steeds van mening dat het dagboek een grote mindfuck is een geschreven door een redactielid. :')
citeren   
01/31/2014 3:25 pm

NEWBIE

Registratie: 01/31/2014
Tygo heeft erover dat hij er is om mensen eruit te knikkeren. Laat dit ook in die bewoording in het dagboek van de mol staan.
citeren   
02/01/2014 1:22 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Daan Daniel:
Tekst stijl lijkt elke week wel anders, kan hier echt niks uit halen. Ik ben nog steeds van mening dat het dagboek een grote mindfuck is een geschreven door een redactielid. :')

Kan ik me voorstellen. En ja, wordt geschreven door iemand van de redactie. Maar schijnt wel in overleg met de mol te gebeuren. Of vanuit het perspectief van de mol.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
Pagina 1 / 1
Login with Facebook to post
Preview