Wie is de Mol? > ALLES OVER... > De dagboeken van de Mol
Dagboek van de Mol, aflevering 3
Pagina 1 / 1
Dagboek van de Mol, aflevering 3
01/15/2014 4:08 pm

Forum Addict

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 42
Zet hier alles over het dagboek van de Mol.
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
01/17/2014 7:08 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Onderwerpen: 0
Hier de dagboek van de mol:
Als mol moet je ervoor zorgen zoveel mogelijk geld uit de pot te houden. En dat is deze aflevering weer goed gelukt zeg!
[SIZE=5]
[SIZE=5]
[SIZE=5]Om te beginnen moesten twee van ons worden gevonden ‘ergens in Hongkong’. Als je dat zo hoort lijkt dit een onmogelijke opdracht, maar wat kwamen ze dichtbij.
[SIZE=5]

Het scheelde niet veel of er was geld verdiend, maar gelukkig zijn er vóór en tijdens deze opdracht verkeerde keuzes gemaakt.
[SIZE=5]
[SIZE=5]Daarna werd er geroeid tegen een sterk team van locale en internationale strandgangers. Heel toevallig was er geen geld meer om in te zetten op deze wedstrijd, dus dat die gewonnen werd was daardoor iets minder erg...
citeren   
01/17/2014 7:11 am

Forum Fanatic

Ik vond zelf deze zinnen verdacht: maar wat kwamen ze dichtbij.  (Dan denk ik zit de mol waarschijnlijk niet in het team van Susan, Jennifer & Tygo)
Heel toevallig was er geen geld meer om in te zetten op deze wedstrijd, dus dat die gewonnen werd was daardoor iets minder erg... (Gaat dit om Sofie & Freek dat zij de mol zijn)

Niets wat het lijkt, maar vond wel opvallende zinnen!
citeren   
01/17/2014 9:09 am

NEWBIE

Registratie: 01/10/2014
"Heel toevallig was er geen geld meer om in te zetten.." Misschien was dat niet zo toevallig. De mol wist natuurlijk dat dat kon bij die roei opdracht. Freek heeft ervoor gezorgd dat er helemaal geen geld meer in de pot zat. Sophie wilde in eerst instantie alleen maar 200 euro versturen. Hmmmm verdacht...
citeren   
01/18/2014 4:26 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Die teksten worden geschreven door de redactie en niet door de mol. Het zegt mij derhalve niets.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/18/2014 4:29 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Emile Chang:
Die teksten worden geschreven door de redactie en niet door de mol. Het zegt mij derhalve niets.

Dat weten we Emilie, maar ik geloof wel dat de mol (als dat mag) mee kan beslissen wat erin komt te staan.
En anders gaan zeker de reactie een beetje uit de ogen van de mol te kijken om een goed dagboek te schrijven. Met natuurlijk afleiding naar andere kandidaten.

Ik kan er ook vaak niks uithalen uit de dagboeken, maar wat ik de net zei geloof ik wel.
citeren   
01/19/2014 10:37 am

Forum Addict

Registratie: 12/31/2013
Onderwerpen: 9
De dagboeken worden wel degelijk geschreven door de mol en er zal een team zijn dat de tekst controleert en ik kan het weten als Mollerator
................
Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.

citeren   
01/19/2014 10:40 am

Forum Fanatic

Weet je toevallig ook iets over de testen Pisas?
citeren   
01/19/2014 10:48 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Pisas:
De dagboeken worden wel degelijk geschreven door de mol en er zal een team zijn dat de tekst controleert en ik kan het weten als Mollerator

Echt? Oke dankje dan weet ik dat even.
citeren   
01/19/2014 12:00 pm

Forum Addict

Originally Posted by Marjanne Mol:
Weet je toevallig ook iets over de testen Pisas?

je bedoelt de tekst inhoudelijk? nee maar ik denk dat het is geschreven door de Mol en de Mol is een vrouw ( denk ik)
................

citeren   
01/19/2014 12:06 pm

Forum Addict

OH nu zie ik pas goed je vraag, de testen? nee die worden door het team van de Avro in elkaar gezet denk ik
................

citeren   
01/19/2014 1:08 pm

Forum Expert

Onderwerpen: 5
Hm, toch kan ik niets afleiden uit de teksten in het dagboek. (Althans niet wie het zou kunnen zijn.)
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
Pagina 1 / 1
Login with Facebook to post
Preview