FORO - #ACAMPADABCN > COMISIONES > CONTENIDOS
contingut de mínims
Página 1 / 1
contingut de mínims
30.05.2011 03:57

NOVATO

Registrar: 05/30/2011
Temas: 1
Ahir va haver-hi reunió a la comissió de continguts i es va votar si es volien o no uns mínims per llençar com a "eslogan" (per dir-ho d'alguna manera) cap enfora de la plaça per arribar a tothom, als que encara no saben ben bé què s'hi està fent a la plaça o què s'està reclamant.
Va costar MOLT però al final es va votar. Va sortir que la inmensa majoria volia uns mínims.

Trobo però, que ara falta saber quin tipus de mínims vol la gent: si uns 4 o 5 punts que ho englobin tot de manera MOLT GENERAL per no excloure a cap persona i que TOTHOM s'hi pugui sentir identificat; o si es vol un recull de d'un parell o tres de mínims de cada comissió i ajuntar-los en un sol document.

Jo, personalment, trobo que això segon, no són uns mínims, són un RESUM, i que per tant, seria feina d'una altra comissió, anomenem-la "comissió resum" (per ex.)

Però sobretot, cal saber què vol la majoria per començar a treballar cap allà.
Citan   
30.05.2011 04:02

Aprendiz

Temas: 1
Hola a tots/es:

Està clar que s'està davant d'un moviment molt ambiciós. I això comporta una complexitat en tots els seus moviments, perquè és un moviment de masses, per tant hi ha moltes realitats en aquest moviment i per tant diverses prioritat. Tot i que està clar, que hi ha punts comuns per als quals tots/es estem d'acord i potser són aquests, els que més gent englobin els que hem de posar com a punts de mínims.

Simplement és la meva opinió personal. Espero que més gent opini i segur que s'arriba a un acord.
Citan   
30.05.2011 04:30

NOVATO

Temas: 0
Hola,
Primer donar les gràcies per tot el que sesta creant, feia molta falta, i després comentar la idea de la Xènia, si es poguessin treure uns mínims, aquests mínims tindrien mol més ressó mediatic, ja que la gent que esta menys interessada amb el tema no es llegira el manifest, però un resum seguramen que si, almenys per saber de que va el tema, i també es podrien fer servir com a lema del moviment, com una definició del 15M
Citan   
30.05.2011 12:27

NOVATO

Estic molt d'acord en arribar a un consens de mínims quan abans millor, que siguin prou generalitzats com per incloure a la majoria d'indignats (conscients i no-conscients de ser-ho). Un màxim de 5 punts. Aquests han d'estar molt ben redactats, de forma clara, curta  i planera per tal de poder-los fer córrer a través de la xarxa, arribant així al màxim de persones possible. Molt d'acord amb en Dídac, crec que en un sistema on la publicitat ens mana -ens agradi o no- la millor manera és posar-la a favor nostre i així captar el màxim d'indignats possible fent que se sentint identificats amb la marca #15M.
................
La Natàlia

la (r)evolució comença des de dins
Citan   
30.05.2011 13:57

NOVATO

Jo també estic d'acord: uns punts mínims, molt generals, per arribar al conjunt de la societat i per definir el moviment.

A més, jo afegiria que aquests mínims haurian de girar al voltant de la salut democràtica, en coses que garanteixin que el poble tindrà la paraula. Ara mateix estic pensant en la reforma de la ley electoral, en la separació real de poders i, per que no, en l'establiment oficial de comisions a cada barri cada X temps.
Citan   
Página 1 / 1
Login with Facebook to post
Prevista