Wie is de Mol? > ALLES OVER... > MolTalk
Alles over MolTalk
Pagina 1 / 1
Alles over MolTalk
10/25/2013 9:15 am

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
Plaats en lees in dit topic alles over MolTalk.
................

citeren   
01/03/2014 4:42 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
S14E1: gasten: Hadewych Minis en Hans Schiffers (ex-kandidaten Wie is de mol?).

Kandidaten aanwezig: Maurice Lede (1e afvaller), Freek Bartels (samen met ex-lover tevens vertrouwenspersoon Patrick Martens).
Ex-kandidaten aanwezig: Janine Abbring (met haar honde vriendin Loïs).
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/05/2014 1:16 pm

Forum Addict

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 42
Heb het terug gekeken en vond het eigenlijk een beetje saai. De gasten hadden niet zoveel te zeggen. Ook hier blijkt dat een programma valt en staat met de gasten die er zijn.
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
01/08/2014 5:26 am

Cool Senior Member

Registratie: 09/16/2013
Morgen zijn Paulien Cornelisse en Vivian van den Assem te gast en vanaf morgen is Kees Tol de sidekick van Arjen. Ik ben benieuwd.
................
You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart! You need to just be!
citeren   
01/09/2014 1:05 pm

Forum Expert

Originally Posted by Chris Koning:
Heb het terug gekeken en vond het eigenlijk een beetje saai. De gasten hadden niet zoveel te zeggen. Ook hier blijkt dat een programma valt en staat met de gasten die er zijn.

Ik vond de vragen nu ook niet zo bijzonder. En de kandidaten (en een vertrouwenspersoon) die aanwezig waren, die hadden ook weinig te melden. Al was het filmpje van Molrice wel grappig!
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
01/09/2014 1:32 pm

Forum Expert

Vanavond aanwezig: Tygo Gernandt, Daniël Boïssevain, Janine Abbring, Carolien Borgers, Freek Bartels, Daphne Bunskoek en Aaf Brandt Corstius.

Op de bank: Viviënne van den Assem en Paulien Cornelisse.

Aaf is de kandidate die het meest wordt verdacht. Hm, waarom? (Nee, geen antwoord geven! Daar is het topic Aaf voor.)
................

citeren   
01/10/2014 7:29 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014
Onderwerpen: 0
MOLtalk geef mij maar talk
................
Kamp Jennifer

usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
citeren   
01/16/2014 3:42 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014

Originally Posted by Emile Chang:

Originally Posted by Chris Koning:

Ik vond de vragen nu ook niet zo bijzonder. En de kandidaten (en een vertrouwenspersoon) die aanwezig waren, die hadden ook weinig te melden. Al was het filmpje van Molrice wel grappig!

Maar dat is toch logisch? Ja vorig jaar was het volgens mij met meer vragen enzo. Maar het is gewoon een extraatje, eigenlijk heeft niks te maken met de reden van het programma (wie de mol is).
En zo kan je wel meestal ietsje meer weten wat de oude kandidaten denken en per opdracht kan je een beetje beter kijken als je mee eens bent wat hun mening over het spel is. Ik vind het best nog wel belangrijke info, want (niet altijd) als je vorige jaar keek is de mol (Kees) pas op het eind gekomen bij de afleveringen van Moltalk als gast die gewoon luisterde naar oud-kandidaten. Kan zijn dat hij of zij echt te druk heeft, maar kan ook een actie dat de kandidaten die nu steeds bij het publiek zijn niet de mol is. (Ik geloof daar niet in, maar kan makkelijk) En heel vaak kan je ook aan hun gezichten zien vind ik als ze de mol zijn bij Moltalk. (ook al moeten ze oppassen) En ze kunnen ook niet teveel info vragen en natuurlijk mogen de kandidaten van dit jaar niet iets zeggen. (Plus de makers van wie is de mol, zitten er ook altijd bij om te kijken als de kandidaten of iemand anders niet te veel verraad over het programma.) Dus logisch dat het een beetje op de achtergrond blijft...

Maar verder vind ik het wel gezellig om elke keer Moltalk te zien!
citeren   
01/17/2014 8:21 am

Junior Member

Registratie: 01/03/2014
Aan het eind van aflevering drie krijg je een voorschot op moltalk waarin wordt gezegd door Arjen en Kees dat er niets veranderd is. Dus geen afvallers. Dit zeggen ze op het moment van de moltalk van vorige week want Kees heeft het shirt aan van vorige week en je ziet Paulien Cornelissen staan. Ze hebben dus voorkennis. Ze hebben de aflevering al gezien.
citeren   
01/30/2014 4:28 pm

Junior Member

Registratie: 01/24/2014
Is er ook iemand die net als ik een probleem heb met Molktalk uitzending na ongeveer een half uur houd het bij mij op en krijg ik een reclame filmpje te zien .En dan kan ik de nabeschouwing niet meer vinden.Krijg dan het begin scherm met de foto van de gasten maar geen nabeschouwing.
citeren   
01/31/2014 9:30 am

Moderator
Forum Addict

Registratie: 07/30/2013
Onderwerpen: 32
We hebben niets vernomen van problemen met de Moltalk.
Je kan de aflevering terugkijken op de website.
Wil je je vraag voortaan stellen in het topic " stel je vraag " ? Dan heb je sneller antwoord.
Wij kijken regelmatig in dat topic, en deze blijft schoon.
................

citeren   
Pagina 1 / 1
Login with Facebook to post
Preview