Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 7
Aflevering 7 Algemene zaken
Pagina 1 / 3 1 - 2 - 3 Next »
Aflevering 7 Algemene zaken
02/26/2014 12:29 pm

Forum Addict

Registratie: 12/31/2013
Onderwerpen: 9
Zet hier de algemene zaken over aflevering 7
................
Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.

citeren   
02/27/2014 6:56 am

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Hoe zal het gaan met Sofie? Volgens een voorbeschouwing van 1 minuut (én 2 seconden, nou ja ... laatste seconden geen beeld + geluid) op aflevering 1 voelt ze zich erg eenzaam.

Suus heeft vriendschap gesloten met Freek, Jan-Willem & Tygo lijken maatjes (knipperlichtverbond).

Probeert Sofie contact te maken en praat ze daarom over de blik op de toekomst (wat Aaf haar heeft verteld)? Of is het omdat ze Suus verdenkt en wil zien hoe zij daarop reageert? (Waarom vertel jij dit alleen aan mij!?!)
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
02/27/2014 3:17 pm

Senior Member

Registratie: 01/04/2014
Onderwerpen: 0
erg teleurgesteld dat na twee weken wachten er niemand uit gaat. Het was wel een gave uitzending!
citeren   
02/27/2014 3:25 pm

NEWBIE

Registratie: 01/03/2014
Heel veel mensen dachten dat Jan-Willem de mol was voor deze aflevering. Ikzelf ook, alleen wel jammer dat hij deze aflevering 2250 euro binnenhaalde. Niet echt iets voor een Mol. Susan stijgt weer een beetje aangezien ze 'niet naar boven durfde', niet de goede vingerafdruk koos(hoewel dat best kan begrijpen) en 2000 euro weggooide door voor de vrijstelling te kiezen.
citeren   
02/27/2014 4:34 pm

Forum Expert

Dat de vingerafdrukken op elkaar leken okay, maar ze wist waarschijnlijk welke ze moest kiezen.

Daarbij heeft ze niks gezegd over vingerafdruk. Nu deed Sofie dat ook niet maar die hoopte waarschijnlijk voordeel te behouden ten opzichte van de concurrentie.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
02/28/2014 4:00 am

Senior Member

Registratie: 01/06/2014
Dat van Sofie vond ik ook eerder een YOLO actie (Gadver, ik zeg YOLO)..
Omdat Freek zo lang aan die porto zat met Susan, wist Sofie eigenlijk al dat de opdracht mislukt was, dus dan nog informatie geven over de vingerafdruk had ik ook niet gedaan.
citeren   
02/28/2014 6:52 am

Forum Expert

Originally Posted by Daan Daniel:
Dat van Sofie vond ik ook eerder een YOLO actie (Gadver, ik zeg YOLO)..
Omdat Freek zo lang aan die porto zat met Susan, wist Sofie eigenlijk al dat de opdracht mislukt was, dus dan nog informatie geven over de vingerafdruk had ik ook niet gedaan.

Maar Sofie noch Susan zei iets over de vingerafdruk aan het begin van de opdracht. Toch blijf ik denken dat Susan de mol is.
................

citeren   
02/28/2014 6:56 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Ik vond deze aflevering vooral toch Sofie wel verdacht:
- Bij de eerste opdracht als mol wil je liefst onder de grond zitten en niet naar boven gaan. Dus ik denk dat de mol niet de windmolen heeft beklommen. Plus je hoort haar niks zeggen over dat zij dit filmpje gezien had. En mijn broertje zei dat dit filmpje in spiegelbeeld was bij Sofie. Ik geef wel toe Susan was ook wel verdacht dat ze niet meer verder durfde maar toch.
- Bij de tweede opdracht, ze vertelt van tevoren aan Susan dat ze weet wat er gaat gebeuren, maar waarom vertelt ze niet dat het om een vingerafdruk gaat en ook niet tijdens het spel zelf! En ze legde het ook helemaal niet goed uit aan Susan. Ook al vond ik Freek ook veel te lang uitleggen en Susan had een hele goede plek om te mollen.
- Bij de derde opdracht ze had Freek helemaal in het begin tegen gekomen en Freek wilde stoppen, maar haar bestuurder reed toch te ver door. En ze zegt dan wel dat die man geen goed Engels kon, maar hoe weet je zeker als Sofie niet express zo onopvallend reed en dat niemand haar kon vinden. Het is wel vaker zo dat een mol niet te vinden is en dat er meer gebeurd is dan we zagen. En ik weet niet precies meer wat voor Topito's ze had, maar daardoor konden de rest ook niet een volle topito krijgen (Freek en Tygo) misschien wist ze dat en heeft ze express haar niet laten zien aan andere kandidaten en daardoor werd er ook minder verdiend voor de pot.
citeren   
02/28/2014 9:59 am

Junior Member

Registratie: 01/09/2014
Ik vind het juist heel slim dat Jan-Willen eens wat geld in de pot heeft gebracht. dat maakt hem alleen nog maar meer minder verdacht dan dat hij al was.
citeren   
02/28/2014 10:40 am

Forum Expert

Originally Posted by Robin van Lammeren:
Ik vind het juist heel slim dat Jan-Willen eens wat geld in de pot heeft gebracht. dat maakt hem alleen nog maar meer minder verdacht dan dat hij al was.

Nou, dan had hij dat beter eerder kunnen doen met een kleiner bedrag.

Heb die gast nooit verdacht maar een buit van €2250 is wel heel erg veel. Te veel om de mol te kunnen zijn. Zijn optreden tijdens de optocht was ook geen mollenstreek maar typisch kandidaten-gedrag: jokers willen verdienen.
................

citeren   
02/28/2014 1:16 pm

NEWBIE

Registratie: 01/03/2014
Kan ook zijn dat JW wist van de groepsvrijstelling van 2000 euro en daarom geld verdient dat er toch wel weer uit gaat. Minder verdacht toch...
citeren   
02/28/2014 1:18 pm

NEWBIE

Registratie: 02/28/2014
Ik verdacht lange tijd Susan, maar door deze aflevering niet meer. Ze had die oranje topito beter niet vol kun maken, want nu zijn er meer finalisten en dus meer rente-inkomsten mogelijk over de gestuurde enveloppen...
citeren   
02/28/2014 1:28 pm

Forum Fanatic

Originally Posted by Jeroen Dunk:
Ik verdacht lange tijd Susan, maar door deze aflevering niet meer. Ze had die oranje topito beter niet vol kun maken, want nu zijn er meer finalisten en dus meer rente-inkomsten mogelijk over de gestuurde enveloppen...

Er zijn nog geen finalisten.
Misschien gaan er volgende week wel 2 uit...  
citeren   
02/28/2014 3:28 pm

Forum Fanatic

Zag weer zo'n lampje aan het huis waar ze verbleven voor opdracht 3

citeren   
02/28/2014 3:39 pm

Forum Expert

Originally Posted by Jeroen Dunk:

Maar een ander had waarschijnlijk gekozen voor de €2000. Denk dat de rente beduidend minder is dan € 2000.
................

citeren   
Pagina 1 / 3 1 - 2 - 3 Next »
Login with Facebook to post
Preview