| 03/16/2014 8:26 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Claudia Heres: mis ik nu echt iets? Tygo zat bij de test volledig op Susan, maar is toch afgevallen.. dan kan Susan toch nooit de mol zijn? Wat mis ik?
Tygo zat niet volledig op Susan, Sofie wel.
Tygo zei in RTL Boulevard (want hij werd kort geïnterviewd, omdat hij eruit ligt. Hij zei ik zeg niet op wie ik zat, want dan weten jullie gelijk wie de mol is.
Je kan dit op twee manieren opvatten:
- Dat Susan de mol is (want hij zat op Susan), maar dat hij pech had dat Freek de finale vrijstelling had.
- Dat Sofie de mol is, want hij heeft heel vaak letterlijk gezegd als ik er nu uit lig, dan weet ik ook wie de mol is. Hij stemt al weken op Susan en als tweede mol Sofie. |
|
|
| 03/16/2014 8:56 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | En zo mooi tijdens de biecht in haar zwarte jurkje met witte stippen. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/18/2014 6:49 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Ik wil het even over hebben over het feit wat Art zei:
- Susan, is niet de winnaar
- Sofie, is niet de verliezer
- Freek, is niet de mol
Eigenlijk wel logisch dat hij op deze manier zei, want als hij zei dat Freek niet de winnaar is, weten we gelijk dat Susan de mol is. En ook als hij zou zeggen dat Sofie niet de winnaar is, weten we gelijk dat zij de mol is. En hieruit kan je niks maken, alleen Sofie en Susan weten hun rol en gelijk wie de mol is, maar Freek weet nog niks, want hij kan ook nog de mol fout hebben. Ik vond in mijn ogen dat Susan (ook al is ze een actrice) een duidelijk teleurstelde blik had toen ze hoorde dat ze de winnaar niet was en Sofie stond wel heel relaxed erbij.
En wat ik nog wou zeggen je kan het ook zo opvatten: de mol is zeker geen winnaar, maar sowieso geen verliezer, want als mol win je eigenlijk ook wel een beetje, omdat je die tijd hele tijd mensen voor de gek hebt gehouden, mollenstreken had enzovoort. Dus als je zo kijkt is Sofie de mol en misschien heeft Art daarom ook gekozen om ook op die manier bekend te maken dat Sofie de mol is.
Ik lees wel dat veel mensen zeggen als ze het is, Sofie helemaal geen goede mol vinden, maar hoe weet je dat zo zeker? Misschien viel ze dan wel op als mol, maar dat geldt ook voor Susan + misschien heeft ze nog heel veel geweldige mol acties op haar naam staan. (maar dat zien we donderdag) Waar ik dan wel mee eens ben is, dat je van haar gezicht kon aflezen dat ze de mol is of meer wist dan de rest (nou meestal dan) ene kant ook wel logisch, omdat ze ook niet een echte actrice is, ook al heeft ze wel paar keer geacteerd en is gewoon een presentatrice. Zoals bij de executie vond ik in mijn ogen dat ze eigenlijk al wist dat ze groen kreeg en er zijn meerdere voorbeelden van. |
|
|
| 03/18/2014 8:05 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman: Ik wil het even over hebben over het feit wat Art zei:
- Susan, is niet de winnaar
- Sofie, is niet de verliezer
- Freek, is niet de mol
Eigenlijk wel logisch dat hij op deze manier zei, want als hij zei dat Freek niet de winnaar is, weten we gelijk dat Susan de mol is. En ook als hij zou zeggen dat Sofie niet de winnaar is, weten we gelijk dat zij de mol is. En hieruit kan je niks maken, alleen Sofie en Susan weten hun rol en gelijk wie de mol is, maar Freek weet nog niks, want hij kan ook nog de mol fout hebben. Ik vond in mijn ogen dat Susan (ook al is ze een actrice) een duidelijk teleurstelde blik had toen ze hoorde dat ze de winnaar niet was en Sofie stond wel heel relaxed erbij.
En wat ik nog wou zeggen je kan het ook zo opvatten: de mol is zeker geen winnaar, maar sowieso geen verliezer, want als mol win je eigenlijk ook wel een beetje, omdat je die tijd hele tijd mensen voor de gek hebt gehouden, mollenstreken had enzovoort. Dus als je zo kijkt is Sofie de mol en misschien heeft Art daarom ook gekozen om ook op die manier bekend te maken dat Sofie de mol is.
Ik lees wel dat veel mensen zeggen als ze het is, Sofie helemaal geen goede mol vinden, maar hoe weet je dat zo zeker? Misschien viel ze dan wel op als mol, maar dat geldt ook voor Susan + misschien heeft ze nog heel veel geweldige mol acties op haar naam staan. (maar dat zien we donderdag) Waar ik dan wel mee eens ben is, dat je van haar gezicht kon aflezen dat ze de mol is of meer wist dan de rest (nou meestal dan) ene kant ook wel logisch, omdat ze ook niet een echte actrice is, ook al heeft ze wel paar keer geacteerd en is gewoon een presentatrice. Zoals bij de executie vond ik in mijn ogen dat ze eigenlijk al wist dat ze groen kreeg en er zijn meerdere voorbeelden van.
Niet mee eens. Susan keek niet teleurgesteld. Sofie keek wel tevreden want die weet nu dat ze de winnares is.
Van het gezicht van Sofie denk ik juist te kunnen aflezen dat ze een kandidate is. Weliswaar geen goede kandidate, maar toch. Mocht ze wel de mol blijken dan heeft ze het goed gedaan.
Maar (jij hebt al eens het tegendeel beweerd) als Susan de mol blijkt te zijn dan heeft zij het ook goed gedaan! |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/18/2014 8:34 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Emile als je heel goed kijkt, keek Susan toen ze op dat moment dat Art zei je bent niet de winnaar echt even teleurgesteld. Maar ik ga daar niet verder over discusieren, want heeft geen zin als iemand het wel vind en de andere niet. Oke dan vind jij wel dat als Sofie de mol is een goede mol is, want er zijn paar andere die vinden dat ze te opvallend is enzovoort.
Ja dat is waar als Susan de mol is zou ze zeker weten een goede zijn, maar ik vind het zelf te dik op liggen dat ze de mol is en zou ik ongeveer precies kunnen zeggen wat ze gedaan heeft.
En dat vind ik toch minder interessant, dan bij een mol dat je denkt wat heeft die precies gedaan als mol. Want als Sofie de mol is, denk ik zelf dat veel mensen denken oh wat heeft ze eigenlijk gedaan als mol. Maar dat is mijn mening. |
|
|
| 03/18/2014 8:39 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Er kan niets te zien zijn geweest op de gezichten van de finalisten,
want het zijn niet de beelden van meteen nadat Art zijn uitspraken deed,
maar we kregen de beelden van daarvoor weer te zien.
Kijk maar eens goed, ik zeg niet waar op gelet moet worden.
Waarom had ieder trouwens een steentje bij de voeten liggen?
Die lagen er niet toen Art op ze stond te wachten.... |
|
|
| 03/18/2014 8:49 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Er kan niets te zien zijn geweest op de gezichten van de finalisten,
Die lagen er niet toen Art op ze stond te wachten....
Ja zoiets zei mijn tweelingzus ook al tegen mij, want die zei natuurlijk zijn het niet die beelden gelijk na de uitspraken van Art, omdat je anders teveel van de gezichten kan afleiden.
Oh met dat steentje is mij niet opgevallen. En dat is opvallend?!
Ben eigenlijk best benieuwd wie jij eigenlijk nu als mol hebt? Maar dat zien we na aflevering 10 wel denk ik  |
|
|
| 03/18/2014 9:01 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Ik heb vanaf het begin aan Freek gedacht.
Tussendoor zag ik ook nog verdachte acties van Aaf.
Ik heb niet in een tunnel gezeten,
maar me steeds opengesteld voor wat de andere kandidaten ook deden.
De laatste paar afleveringen kreeg ik het steeds moeilijker worden om nog berichten te posten.
Daarom ben ik er ook bijna niet meer.
Het waarom hou ik voor mezelf. |
|
|
| 03/18/2014 9:08 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Ik heb vanaf het begin aan Freek gedacht.
De laatste paar afleveringen kreeg ik het steeds moeilijker worden om nog berichten te posten.
Het waarom hou ik voor mezelf.
Oke  Ja van Freek snap ik dat inderdaad wel, want hij was inderdaad 1 van de meeste verdachte personen. En wel goed dat je niet in een tunnel hebt gezeten!
Logisch en ik accepteer je privacy! |
|
|
| 03/18/2014 1:17 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 71
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Ik heb vanaf het begin aan Freek gedacht.
Het waarom hou ik voor mezelf.
Jammer Marjanne, ik miste je al laatste tijd. Hoop niet dat je afwezigheid met iets ernstigs te maken heeft.
Je hebt altijd een scherp waarnemingsvermogen en plaatst gelijk heldere foto's ter verduidelijking.
Ik ben er net pas achter hoe dat plaatsen moet  Beetje laat bij de laatste aflevering, helaas
We speuren nog héél even verder. |
|
|
| 03/18/2014 5:03 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Er kan niets te zien zijn geweest op de gezichten van de finalisten,
Die lagen er niet toen Art op ze stond te wachten....
Ik heb de beelden terug gekeken en ik zie het verschil nu ook. |
|
|
|