| 03/12/2014 12:06 pm |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Zet hier alles betreffende opdracht 2 |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 03/13/2014 3:14 pm |
 Forum Addict

Registratie: 12/31/2013 Onderwerpen: 9 Berichten: 117
 OFFLINE | zorg dat je via de flessen de juiste stelling over de MOl binnenhaalt en dat levert dan weer geld op voor de pot, OF niet |
................ Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.
|
| 03/13/2014 4:58 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Wat mij opvalt Sofie had de meeste flessen mee genomen wat ik hoorde. Als mol zijnde is dit wel handig, want dan kan ze alle vragen goed beantwoorden en het geld gaat er toch niet in. |
|
|
| 03/14/2014 6:52 am |
 Junior Member

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 16
 OFFLINE | Net zo'n opdracht als vorig jaar in die bibliotheek. De Mol zoekt het in z'n eentje uit de andere 2 gaan nog voor extra geld in de pot. SOPHIE is de Mol...al hoop ik stiekum op Suzan... |
|
|
| 03/14/2014 11:14 am |
 NEWBIE

Registratie: 03/14/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Suzan is de mol. Liet gisteren als laatste mollenstreek een enveloppe, die waarschijnlijk geld op gebracht zou hebben, in de brievenbus zitten. In de intro van het programma zie je vanaf het begin na de introductie van Suzan de zwarte WIDM munt heel even in beeld. |
|
|
| 03/16/2014 8:42 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Wat zag Susan er prachtig uit in haar zwarte topje! De zwarte weduwe. (Zie eerder besproken hints.) |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/19/2014 10:45 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 71
 OFFLINE | misschien ... niet?? |
|
|
| 03/19/2014 11:05 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Ienie Mienie: misschien ... niet??
Ja misschien niet, maar waarom laten ze het dan zo duidelijk in beeld verschijnen en ook op deze manier?!
Want bij de andere flesjes kon je duidelijk lezen wat de stelling is en bij deze niet en ook al gaat de stelling nog over Susan als zij de mol is.
Waarom is dan de stelling niet goed te zien en het woord de mol staat wel heel duidelijk in beeld (en echt 10 seconden lang!)
Dit hebben ze vaker gedaan in seizoenen, dus ik zie hier echt een hint in! |
|
|
| 03/19/2014 11:36 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Ienie Mienie: misschien ... niet??
Ja misschien niet, maar waarom laten ze het dan zo duidelijk in beeld verschijnen en ook op deze manier?!
Want bij de andere flesjes kon je duidelijk lezen wat de stelling is en bij deze niet en ook al gaat de stelling nog over Susan als zij de mol is.
Waarom is dan de stelling niet goed te zien en het woord de mol staat wel heel duidelijk in beeld (en echt 10 seconden lang!)
Dit hebben ze vaker gedaan in seizoenen, dus ik zie hier echt een hint in!
Afleidingsmanoevre? |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/19/2014 12:55 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Ienie Mienie: misschien ... niet??
Dit hebben ze vaker gedaan in seizoenen, dus ik zie hier echt een hint in!
Afleidingsmanoevre?
Kan, maar ik denk niet hoor! Zeker, omdat echt zo in beeld gebracht word dat je de tekst bij dit flesje als enigste niet goed ziet en toevallig wel de woorden de Mol! (en 10 seconden in beeld, langer dan de andere flesjes)
Ik denk dat er echt een hint zit, omdat ze dit andere jaren ook vaak gebruiken als hint! |
|
|