| 03/13/2014 3:38 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | "Pieuw! Het zit er op. Nou ja, bijna dan.
Mijn molacties zitten er op, alleen mijn identiteit is nog niet bekend. Je weet nu in ieder geval wél wie ik níet ben... Toch? Ik vond het een geweldig avontuur, alleen die laatste loodjes hè.
Nog een week moet ik m’n mond houden en dan mag ik het uitschreeuwen: IK BEN DE MOL! Ik kan niet wachten. Jullie?"
Een reactie op de site is 'Ik begin erg te twijfelen.. Maar het zit licht in het voordeel van Susan. 'Ik vond het een geweldig avontuur, alleen die laatste loodjes hè.' Dit neigt naar Susan, die hetzelfde zei..' Nu heb ik niet alles even goed gehoord maar een dergelijke uitspraak vind ik wel typisch iets voor mevrouw S. Visser. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/13/2014 3:49 pm |
 NEWBIE

Registratie: 03/13/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Wie is de Mol?
(mijn theorie)
Susan is de Mol waarom? Omdat zei bij elk roodscherm bedroeft kijkt alleen kijkt ze al zo voor het rooie scherm komt.
Freek is de winnaar waarom? omdat Freek steeds zei in het begin Susan is mijn mol en waar staat freek nu?
Sofie is de Verliezer! Waarom Omdat zei gewoon een fanatieke kandidaat is dat zie je aan alles.
Volgende week zien we het !
Groet, |
................ Wie Is De Mol ?
|
| 03/13/2014 3:57 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Stephan Van Veen: Wie is de Mol?
(mijn theorie)
Susan is de Mol waarom? Omdat zei bij elk roodscherm bedroeft kijkt alleen kijkt ze al zo voor het rooie scherm komt.
Freek is de winnaar waarom? omdat Freek steeds zei in het begin Susan is mijn mol en waar staat freek nu?
Sofie is de Verliezer! Waarom Omdat zei gewoon een fanatieke kandidaat is dat zie je aan alles.
Volgende week zien we het !
Groet,
Art gaf al aan dat Sofie niet de verliezer is. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/14/2014 7:49 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | En het zit er op, precies die woorden zei Sofie bij haar laatste test. |
|
|
| 03/17/2014 7:18 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Dit wil ik toch even zeggen, ik vond het zelf veel te vergezocht, maar wel goed bedacht.
Sommige mensen zeiden dat dit stukje die laatste loodjes hè op Sofie slaat, omdat zij ongeveer nog een maand moet voor dat ze haar tweede kindje krijgt. (uitgerekend op 28 april)
Veel te vergezocht maar wie weet! |
|
|