Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 8
Aflevering 8, test en executie
Pagina 2 / 3 1 - 2 - 3 « previous | Next »
Aflevering 8, test en executie
03/06/2014 4:21 pm

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 0

Originally Posted by Emile Chang:

Originally Posted by Shelly Schrijver:
Ik zei ook alleen dat hij all in was gegaan, niet op wie want dat is idd niet met zekerheid te zeggen.

Maar Daan Daniel zei dat wel. Vandaar mijn reactie. Nogmaals: dat all in weten we ook niet zeker. Dat is een interpretatie van zijn woorden. Er is een andere uitleg van die woorden mogelijk. Zoals ik zojuist al zei.

Dat heeft hij ook geschreven in  in het dagboek.
citeren   
03/06/2014 4:47 pm

Senior Member

Registratie: 02/06/2014

Ik zei ook alleen dat hij all in was gegaan, niet op wie want dat is idd niet met zekerheid te zeggen.

Maar Daan Daniel zei dat wel. Vandaar mijn reactie. Nogmaals: dat all in weten we ook niet zeker. Dat is een interpretatie van zijn woorden. Er is een andere uitleg van die woorden mogelijk. Zoals ik zojuist al zei.

Ok je quote mij dus ik dacht dat je het tegen mij had

Originally Posted by Marjanne Mol:

Dat JW all in is gegaan bedoel je? Ik kan er ook niets anders van maken. Hij zegt het en hij schrijft het.

Originally Posted by Jan Willems dagboek:

Want ik kan hem of haar niet uitsluiten zei ik dan in de biechten die jullie nooit gezien hebben. Tot de laatste test. Toen heb ik geprobeerd naar de feiten te kijken. Ben ik vol m'n verstand achterna gegaan. Dom. Want inderdaad, niets is wat het lijkt.

................
Look at me! Look at me! Look at me NOW! It is fun to have fun but you have to know how!
citeren   
03/07/2014 3:48 am

Senior Member

Registratie: 01/06/2014
Ja, ik ging er puur van uit wat ik gezien heb in de aflevering zelf.

- Sofie die bijna een vreugde dansje maakt omdat ze zo snel de test had ingevuld. Ik ging er dus vanuit dat zij het snelste zou zijn (van de mensen die op Susan zitten), aangezien Tygo en Jan Willem echt de tijd namen.
- De woordkeuze van alle kandidaten op wie zij de test gingen invullen. De meeste zeiden echt letterlijk 'Ik ga op.. vul naam in in de test'. Je ziet de 'klik' op het scherm wel niet in beeld, maar zouden ze liegen? Alleen de mol liegt toch? :'D

Je kan er natuurlijk niet 100% van uitgaan dat de hele test op één persoon is ingevuld, maar ik denk dat de kandidaten nu wel in een fase zitten, dat ze volledig op één iemand zitten/gaan?
citeren   
03/07/2014 5:15 am

NEWBIE

Registratie: 03/07/2014
Deze aflevering heette 'de lachende derde' tijdens de executie zat Sofie als derde in de rij (van links) en moest lachen toen ze doorging (wat niet altijd het geval is bij Sofie)...
citeren   
03/07/2014 5:26 am

NEWBIE

Registratie: 02/28/2014
Wel opvallend dat JW er nu uitgaat. De vorige keer had hij immers een groen scherm (en het dus beter gedaan dan minstens een van de andere kandidaten). Had hij dit keer een andere mol? minder gespreid? Of heeft een van de andere kandidaten iets anders gedaan?
citeren   
03/07/2014 6:47 am

NEWBIE

Registratie: 01/03/2014

Originally Posted by Daan Daniel:
Goed.

- Freek zat volledig op Sofie. /door
- Sofie zat volledig op Susan en was het snelste in de test. /door
- Tygo zat volledig op Susan. /door
- Susan zat volledig op Sofie. /door
- Jan Willem zat volledig op Susan. /exit

Wat kan je hier nou precies uithalen, waarom is Freek door, als Susan de mol is zat Jan Willem volledig goed?

Hoe weet je dat Sofie het snelste was?
citeren   
03/07/2014 6:58 am

Senior Member

Dat kun je concluderen uit haar uitspraak dat ze "het niet sneller had kunnen doen". Maar of ze ook werkelijk het snelst was is voor ons als gewone kijkers natuurlijk niet te zeggen. Er loopt immers geen tijd mee voor ons dus dit is puur speculatief.

Originally Posted by Jarno Witkamp:
Wel opvallend dat JW er nu uitgaat. De vorige keer had hij immers een groen scherm (en het dus beter gedaan dan minstens een van de andere kandidaten). Had hij dit keer een andere mol? minder gespreid? Of heeft een van de andere kandidaten iets anders gedaan?

Deze test is niet 1 op 1 te vergelijken met de vorige

Sowieso heeft Tygo een joker ingezet, dat is een voorsprong
Susan zit naast Sofie nu opeens ook op Freek, dat is een verschuiving in de verdenkingen
JW speelt nu all in waar hij vorige keer nog gespreid heeft
Daarnaast speelt de tijd ook mee, als Sofie inderdaad haar best heeft gedaan om het zo snel mogelijk te doen zou het kunnen dat ze sneller was dan JW. Dit soort dingen zijn voor ons als kijker niet na te gaan.
................
Look at me! Look at me! Look at me NOW! It is fun to have fun but you have to know how!
citeren   
03/07/2014 7:11 am

NEWBIE

tijdens Tygo zijn test loopt er een dame achterlangs met de test USA op haar t-shirt. Zou dit een verwijzing kunnen zijn naar de Mol sUSAn????
citeren   
03/07/2014 8:03 am

Senior Member

Lijkt me vergezocht
................
citeren   
03/07/2014 10:03 am

Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014
Mij ook
citeren   
03/07/2014 12:35 pm

NEWBIE

Jammer... was zo blij eindelijk een aanwijzing te zien
citeren   
03/07/2014 12:52 pm

Senior Member

Blijven speuren komt ie vanzelf!
................
citeren   
03/07/2014 12:57 pm

Forum Fanatic

Al is het 10 x niets Corine, de 11de keer kan raak zijn.
Gewoon blijven posten wat je tegenkomt hoor :-)
citeren   
03/07/2014 1:04 pm

Forum Expert

Onderwerpen: 5

Daarom bracht ik dat ook ter sprake Marjanne.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
03/07/2014 1:08 pm

Forum Expert

Onderwerpen: 5

Ok je quote mij dus ik dacht dat je het tegen mij had

Dat JW all in is gegaan bedoel je? Ik kan er ook niets anders van maken. Hij zegt het en hij schrijft het.

Originally Posted by Jan Willems dagboek:

Want ik kan hem of haar niet uitsluiten zei ik dan in de biechten die jullie nooit gezien hebben. Tot de laatste test. Toen heb ik geprobeerd naar de feiten te kijken. Ben ik vol m'n verstand achterna gegaan. Dom. Want inderdaad, niets is wat het lijkt.

Nee, Jan-Willem schrijft niets over all in gaan maar over dat hij van tactiek is veranderd. En daarom kan hij met de uitspraak "Ik moet nu goed zitten of ik lig eruit" doelen op de wijziging van tactiek. En niet op all in gaan. Want nogmaals: dat hij all in ging dat weten we niet.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
Pagina 2 / 3 1 - 2 - 3 « previous | Next »
Login with Facebook to post
Preview