| 03/07/2014 4:11 pm |
 NEWBIE

Registratie: 03/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Aan het eind van opdracht twee moeten ze stemmen wie de vrijstelling krijgt. Als Jan-Willem zijn stembriefje schrijft, zie je Susan op de achtergrond lachen. Zij is als derde hier aan de beurt. Is dit misschien waar de titel "de lachende derde" naar leidt? |
|
|
| 03/07/2014 4:17 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Ik vond deze aflevering niet veel verdachts.
Maar ik denk wel dat de mol tijdens de kist openen niet het besluit heeft genomen om een kist open te maken. Het kan zijn ook dat de mol helemaal niet mee bemoeid heeft zoals de dames.
En tijdens de vijf op een rij. Is het een beetje lastig om te mollen, want ligt ook aan de andere, maar ik denk zelf dat de mol niet tussen de laatste twee zat.
En tijdens Art zoeken en de vrijstelling van Freek af te pakken. Is het misschien heel logisch om in het team te zitten om de vrijstelling af te pakken en dan gewoon niet je best te doen om het af te pakken, want anders is er geld verdiend. Maar het kan ook zijn dat de mol de vrijstelling voor de finale heeft. Want dat zie je ook wel vaak. |
|
|
| 03/08/2014 7:01 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Originally Posted by Ienie Mienie: Met vier man in de finale lijkt me sterk. Er is altijd een winnaar, verliezer en de Mol.
Geen idee hoe dat nu moet uitpakken dan? (of toch een keer twee mollen??? NEEEEE das onzin)
Er zou sowieso nog een afvaller moeten komen. Immers, Freek had de vrijstelling voor de finale verdiend, maar moest nog 1 test overleven... Art heeft ook nog gezegd volgens mij dat er nog 2 afvallers zouden zijn (JW is nummer 1) |
|
|
| 03/08/2014 9:23 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/18/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 6
 OFFLINE | Ik had ook al aan twee mollen gedacht, dat hebben we nog nooit gehad, maar niets is wat het lijkt, en alles kan bij Wie is de mol |
|
|
| 03/08/2014 10:11 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Haha ik verwacht niet dat er 2 mollen zijn, maar het zou wel grappig en leuk zijn en dat hebben we nu toe nog nooit gehad.
En als het wel zo is denken jullie dat de mollen het van elkaar weten? |
|
|
| 03/08/2014 3:48 pm |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE |
Ik denk dat de titel: 'de lachende derde' slaat op Sofie. Zij moest tijdens de 5 op een rij opdracht heel erg hard lachen. De rest waren tijdens de opdracht erg bedenkzaam en serieus. Ook was Sofie erg blij nadat ze de test had gemaakt. Ze moet volgens mij lachen omdat ze schijnbaar zeker weet dat ze de derde persoon is in de finale. Zij is volgens mij de mol. |
|
|
| 03/09/2014 8:28 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Originally Posted by Rita Veeken-Ritsma: Ik had ook al aan twee mollen gedacht, dat hebben we nog nooit gehad, maar niets is wat het lijkt, en alles kan bij Wie is de mol
Dat zal ook dit seizoen weer niet gebeuren (gelukkig maar), ookal omdat Art het tijdens dit seizoen al meerdere malen heeft genoemd. |
|
|
| 03/09/2014 1:54 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Erik Oostdijk:
Originally Posted by Rita Veeken-Ritsma: Ik had ook al aan twee mollen gedacht, dat hebben we nog nooit gehad, maar niets is wat het lijkt, en alles kan bij Wie is de mol
Dat zal ook dit seizoen weer niet gebeuren (gelukkig maar), ookal omdat Art het tijdens dit seizoen al meerdere malen heeft genoemd.
Inderdaad. Gewoon 1 verliezer m/v, 1 winnaar/winnares en 1 mol.
Gezien de hint in de "Roodshow" denk ik aan Sofie als eerstvolgende afvaller maar vanwege de aanwezigheid van Sofie & Susan in het Glazen huis denk ik aan Sofie als winnares en Susan als mol. Freek is dan de verliezer. Tygo zal dan de eerstvolgende afvaller zijn.
Past bij die blog? Weet niet of die schrijfster Jan-Willem toen ook heeft gezien. Die viel eerder af. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/11/2014 3:33 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Erik Oostdijk:
Originally Posted by Rita Veeken-Ritsma: Ik had ook al aan twee mollen gedacht, dat hebben we nog nooit gehad, maar niets is wat het lijkt, en alles kan bij Wie is de mol
Dat zal ook dit seizoen weer niet gebeuren (gelukkig maar), ookal omdat Art het tijdens dit seizoen al meerdere malen heeft genoemd.
Inderdaad. Gewoon 1 verliezer m/v, 1 winnaar/winnares en 1 mol.
Gezien de hint in de "Roodshow" denk ik aan Sofie als eerstvolgende afvaller maar vanwege de aanwezigheid van Sofie & Susan in het Glazen huis denk ik aan Sofie als winnares en Susan als mol. Freek is dan de verliezer. Tygo zal dan de eerstvolgende afvaller zijn.
Past bij die blog? Weet niet of die schrijfster Jan-Willem toen ook heeft gezien. Die viel eerder af.
Ik denk niet dat daar een hint achter zit hoor dat ze bij de Glazen Huis waren. Ik denk gewoon toeval en je hoort wel vaker dat ze eerst lootjes moeten trekken voordat ze ergens na toe gaan. Dat was ook toen Jan-Willem en Sofie naar Koffietijd gingen. Maar Sofie ging daar waarschijnlijk vooral heen, omdat zij een collega is van Paul Rabbering en zij werkt ook voor 3fm, want zag op internet dat ze die dag daarna ook naar het Glazen Huis ging. Maar ik geloof wel dat Tygo eruit gaat en dat Susan de mol is en Sofie de winnares is of net andersom! |
|
|
| 03/11/2014 3:42 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Jeroen Mens:
Ik denk dat de titel: 'de lachende derde' slaat op Sofie. Zij moest tijdens de 5 op een rij opdracht heel erg hard lachen. De rest waren tijdens de opdracht erg bedenkzaam en serieus. Ook was Sofie erg blij nadat ze de test had gemaakt. Ze moet volgens mij lachen omdat ze schijnbaar zeker weet dat ze de derde persoon is in de finale. Zij is volgens mij de mol.
Ze moest alleen lachen na de test, omdat ze het niet sneller kon maken volgens haar. Maar de mol maakt nooit de test (wat ik een keer hoorde in moltalk). Dus het kan zijn dat ze dit gespeeld heeft en dat ze gewoon de mol is. |
|
|