| 02/28/2014 7:02 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Hier vond ik zeker weten Sofie weer duidelijk aan het mollen, want ze werd door geen andere kandidaten meer ontdekt. Alleen Freek en volgens mij op het eind Jan-Willem toen nog maar paar seconden duurde. En je weet niet wat Sofie tijdens de opdracht gedaan heeft, want ze keek dan wel goed rond als ze een van haar kandidaten zag, maar misschien stond ze wel op plekken waar toch niemand van hen kwam of niemand haar kon ontdekken. En ze zegt dan wel dat haar bestuurder niet goed Engels kon, maar we weten niet eens wat ze allemaal zei tegen hem. En dankzij haar kon vooral Tygo en Freek nooit een hele topito hebben en dat kost weer geld, want waarschijnlijk kon zij hun helpen. Dus ik hou zeker Sofie goed in de gaten de komende tijd! |
|
|
| 02/28/2014 4:50 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Suus sluit een dealtje met Jan-Willem, en vervolgens met Freek.
En ze wil absoluut niet praten laat staan onderhandelen met Tygo. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 02/28/2014 4:52 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Niet in beeld gebracht maar kan me niet voorstellen dat de vrijstelling (die Tygo heeft gezien in zijn filmpje "blik in de toekomst"  niet gevonden is.
En ... hoe zit het met die witte (doorzichtige) vrijstelling die Susan heeft gezien in haar filmpje? |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 03/01/2014 1:37 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Ienie Mienie:
Originally Posted by Emile Chang: Niet in beeld gebracht maar kan me niet voorstellen dat de vrijstelling (die Tygo heeft gezien in zijn filmpje "blik in de toekomst" niet gevonden is.
En ... hoe zit het met die witte (doorzichtige) vrijstelling die Susan heeft gezien in haar filmpje?
Die zie je in de preview voor volgende week komen: een vrijstelling voor de finale... ik hoop niet dat Sophie die weer wint, ik had het gevoel dat ze er nu uit zo gaan, dan zou ze weer mazzel hebben met die vrijstelling!
Klopt, ik zag het vannacht bij het bekijken van de aflevering die ik had verkregen middels een download.
Wie die vrijstelling wint? Zo lang Susan (mol), Sofie en Tygo maar in de finale staan! |
|
| 03/01/2014 5:05 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Als de kandidaten de topitos's in een zakje mogen doen, zie je bij Tygo dat Art een oranje topito onder zijn hand heeft
Bij Sofie is er niets te zien omdat de waaier ervoor ligt.
Dan Susan
JW
en Freek
 |
|
|
| 03/01/2014 9:00 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Sofie zoekt af en toe naar anderen. Zie daar niets verdachts in.
Susan is ook zeker mijn nummer 1 molverdachte, maar... het is toch wel heel opvallend dat ze de hele tijd door het dorp lijkt te rijden en niemand tegenkomt. Terwijl de anderen wel elkaar ontmoeten. Ik zou dat zeker een silmme molactie vinden. |
|
|
| 03/01/2014 9:02 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Erik Oostdijk:
Originally Posted by Emile Chang: Sofie zoekt af en toe naar anderen. Zie daar niets verdachts in.
Susan is ook zeker mijn nummer 1 molverdachte, maar... het is toch wel heel opvallend dat ze de hele tijd door het dorp lijkt te rijden en niemand tegenkomt. Terwijl de anderen wel elkaar ontmoeten. Ik zou dat zeker een silmme molactie vinden.
Je bedoelt Sofie?
Susan treft iedereen |
|
|
| 03/01/2014 9:13 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Ik bedoelde inderdaad Sofie! Die 'ze' sloeg op het bericht van Emile. |
|
|
| 03/01/2014 10:23 am |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 71
 OFFLINE | Wat me sowieso verbaast, is dat je Tygo helemaal niet hoort over de oranje Topito's die hij in zijn filmpje heeft gezien. Hij had toch moeten begrijpen dat de oranje topito's een vrijstelling opleverden! Hij had dat gezien!
Het enige waar hij op gefocussed was, was die straat die hij in filmpje had gezien. En wat doe hij daar? Hij stapt even uit, kijkt om zich heen en stapt weer in!
We hebben hem totaal niet gehoord dat hij achter de oranje schijfjes aanging, terwijl hij als enige wist dat waarvoor ze dienden. De rest had alleen een vraagteken als hint.
Ik vond wel dat Susan hysterisch haar best deed om de overgebleven topito van Freek te bemachtigen. Alsof ze ook voorkennis had.
Neem dan bovenstaande foto's erbij en dan weet je dat er iets heel raars gaande was... maar wat? |
|
|
| 03/01/2014 10:29 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Men laat ons natuurlijk niet alles zien Ieniemienie, maar uit de beelden bleek wel, dat Tygo de enige was die zichtbaar zijn ogen van Art afwendde en naar beneden keek, waar de topito's lagen tussen het pakken door. |
|
|
| 03/02/2014 2:39 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Erik Oostdijk:
Originally Posted by Emile Chang: Sofie zoekt af en toe naar anderen. Zie daar niets verdachts in.
Susan is ook zeker mijn nummer 1 molverdachte, maar... het is toch wel heel opvallend dat ze de hele tijd door het dorp lijkt te rijden en niemand tegenkomt. Terwijl de anderen wel elkaar ontmoeten. Ik zou dat zeker een silmme molactie vinden.
Ik hou het op toeval. Op den duur waren er zelfs 2 kandidaten "zoek". |
|
| 03/02/2014 6:08 am |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Wat zie ik hier?
Sofie die niet te vinden is?
Maar hier is ze met zonnebril terwijl Freek in het raam van het voertuig te zien is ????
Aflevering heet: ... moet je zien
Zal toch niet waar wezen hé?
De laatste twee zinnen uit het dagboek van de mol:
'Tweederde van het geld kwam niet in de pot en ik heb weer stiekem m'n werk kunnen doen. Nou ja, stiekem. Ik ben benieuwd wie me gezien heeft...'.
Wij als kijker hebben Sofie in de weerspiegeling gezien en de kandidaten niet. Dit verklaart ook de titel '... moet je zien'. Sofie is dus de mol. |
|
|
| 03/02/2014 6:22 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Ja Jeroen daar dacht ik ook aan en ook de feit dat niemand na Freek in het begin en op het eind Jan-Willem niemand tussen door haar zag.
Ene kant komt het wel weer te verdacht over vind ik, maar we weten natuurlijk niet wat Sofie tussen door gedaan heeft en door haar is er ook minder geld in de pot gekomen. |
|
|