| 03/02/2014 4:45 am |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Originally Posted by Erik Oostdijk: Deze opdracht was volgens mij ook niet te winnen voor de deelnemers. Maar wel weer een mooie omgeving daar!
Deze opdracht was te winnen als elke kandidaat zelf een papier had meegenomen en ieder voor zich de tekening had overgetrokken. Als ik het goed had gezien lagen de zwarte lijnen iets dieper in het hout. Zo kan je het papier op het stuk hout leggen en met een potlood er schuin overheen krassen. Zo krijg je heel gedetailleerd het plaatje op papier. |
|
|
| 03/02/2014 5:40 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Jeroen Mens:
Originally Posted by Erik Oostdijk: Deze opdracht was volgens mij ook niet te winnen voor de deelnemers. Maar wel weer een mooie omgeving daar!
Deze opdracht was te winnen als elke kandidaat zelf een papier had meegenomen en ieder voor zich de tekening had overgetrokken. Als ik het goed had gezien lagen de zwarte lijnen iets dieper in het hout. Zo kan je het papier op het stuk hout leggen en met een potlood er schuin overheen krassen. Zo krijg je heel gedetailleerd het plaatje op papier.
Maar Je mocht de borden niet mee nemen!!! |
|
|
| 03/02/2014 5:53 am |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Jeroen Mens:
Originally Posted by Erik Oostdijk: Deze opdracht was volgens mij ook niet te winnen voor de deelnemers. Maar wel weer een mooie omgeving daar!
Deze opdracht was te winnen als elke kandidaat zelf een papier had meegenomen en ieder voor zich de tekening had overgetrokken. Als ik het goed had gezien lagen de zwarte lijnen iets dieper in het hout. Zo kan je het papier op het stuk hout leggen en met een potlood er schuin overheen krassen. Zo krijg je heel gedetailleerd het plaatje op papier.
Maar Je mocht de borden niet mee nemen!!!
Maar je mag volgens mij wel het papier naar het bord brengen. |
|
|
| 03/02/2014 5:56 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Jeroen Mens:
Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Jeroen Mens:
Maar Je mocht de borden niet mee nemen!!!
Maar je mag volgens mij wel het papier naar het bord brengen.
Ik denk het niet hoor, want Susan moest alles tekenen en de goede aanwijzen. En zal wel raar zijn als ze van de plek af gaat.
Hier is alleen verdacht dat Freek zo lange beschrijving deed en dat de rest bijna geen tijd had en dat Sofie bijna niks vertelde. |
|
|
| 03/02/2014 8:46 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Originally Posted by Nancy van der Kolk: Misschien kan men hier wat mee, ook meende ik begrepen te hebben dat ze gaan vliegne.
Ze gaan vliegen naar een ander gedeelte van de Philippijnen. Naar dat gedeelte met die wonderschone eilandjes! |
|
|
| 03/02/2014 10:35 am |
 NEWBIE

Registratie: 03/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 4
 OFFLINE | Originally Posted by Nancy van der Kolk:
Originally Posted by Emile Chang: 350 graden boven
18 graden beneden
93 graden boven
107 graden beneden
Kan dat nog een code zijn?
Bij mij gaat het lichtje branden met coordinaten via google maps, die ik boven in de balk heb genoteerd.
Met wat stoeien met cijfers kom ik op het volgende;
35018 93 107 (coordinaten) die het volgende aangeven;
1) Phnom Penh, Phnom Penh , Cambodja
2) Gonesse, Frankrijk (lijkt op een buitenwijk/ plaats tegen Parijs aan).
3) Chiang Mai, CHangwat, Chiang Mai, Thailand (ligt in het noorden van Thailand).
4) National road, Shenzhen, Guangdong, China
5) Guodou, Guangzhou, Guangdong, China
6) Shengdao, Guiyeng, Guizhou, China.
7) Street Norhtwest, Edmonton, Alberta, Canada.
8) Avenue Northwest, Edmonton, Alberta, Canada.
Nummer 7 + 8 ligt aan de westkant (rand) van Edmonton met een stuk daarboven Lois Hole Centernial Provincial Park.
Ook Is er een wijk of een plaats tegen Edmonton met de naam St. Albert dit ligt meer aan de noordkant van Edmonton.
Misschien kan men hier wat mee, ook meende ik begrepen te hebben dat ze gaan vliegne.
Dit is de meest rare theorie die ik ooit gehoord heb. Je denkwijze is bizar Nancy. |
|
|