| 02/07/2014 2:57 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Ienie Mienie:
Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Ienie Mienie:
Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Ienie Mienie: Waarom rijdt Susan door na t vinden van een stuk boot, wie bepaalde dat het gebied in stukken werd verdeeld?
Dat die auto afslaat doet me erg denken aan een andere serie waarbij de mol achter t stuur zat.. Annemarie toen in IJsland? Met die letters schrijven?
En de bussen uit 2011.
OOO ja inderdaad.. zat er toen een mol achter t stuur???
Ja, Patrick Stoofs.
hmmm dat geeft toch wel te denken dan.
Ik snapte alleen dat shot niet zo dat je de auto aan de onderkant zag. technisch verhaal dat de auto ineens in twee weel drive stond of zo ? Moeten we dat aan de onderkant zien?
DUs JW is hier verdacht maar Freek zat er gezellig naast... later ook bij TYgo toen diens auto afsloeg.
Ik heb af en toe flitsen gemist. Waarom van de onderkant? (Wat ik dus niet gezien heb.) Omdat dat de positie is van de mol? Die zit onder de grond / op de grond. Makkelijk om dan onder de auto te kruipen en de boel kapot te maken. Molouska volgde ooit een spoedcursusje autorepareren. Zodat ze in Argentinië (in theorie) wist hoe ze een auto onklaar kon maken. (Uiteindelijk profiteerde ze gewoon van een klokje aan boord. En van een Frédérique Huydts die nog langzamer reed dan de gemiddelde senior(e) loopt.)
Weet weinig van auto techniek maar volgens mij heb je 4 wiel aandrijving nodig om los te kunnen komen. Bij twee wielaandrijving graaf je jezelf in omdat de druk dan specifiek op de voorste of achterste as komt te liggen.
Ingraven verwijst naar de mol. Moeten we dan de mol zoeken tussen de vier personen die zich vast hebben gegraven óf juist bij het duo dat dit probleem niet had? (Waarvan er dus 1 afviel: Aaf.) |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 02/08/2014 4:49 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Kan niemand me uitleggen wat er bedoelt wordt met tweede pookje 4x4 to weel drive? |
|
|
| 02/08/2014 4:56 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/27/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 130
 OFFLINE | Zover ik weet kan een 4x4 (vierwielaandrijving) auto pas zijn vierwielaandrijving gaan gebruiken als een speciaal pookje juist is ingeschakeld. En blijkbaar was dit pookje dus uitgeschakeld, waardoor men slechts tweewielaandrijving ter beschikking had. En dan kan je het echt schudden op het strand/in de duinen... |
|
|
| 02/08/2014 4:59 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Dank je voor de uitleg Erik.
(domme ikke, snap er nog niets van...) |
|
|
| 02/08/2014 5:47 am |
 Forum Expert

OFFLINE | |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 02/08/2014 6:36 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Zie geen verschil. Of de auto nu op 2 of 4 wiel staat afgesteld weet ik niet (geen idee wat voor auto) maar gezien enkele tekeningen op internet vermoed ik dat de auto op de 2 foto's van Marjanne op 2wielaandrijving staat.
Zo'n pook zit i nde ruimte waar chauffeur en passagier zitten maar deze staat in verbinding met het mechanisme aan de onderkant van de auto (zeker met de wielen).
Het zou duidelijker zijn als we drie foto's zouden zien: voor het vastzitten, tijdens het vastzitten en na het vastzitten. Als het goed is zie je dan 1 afwijkende afbeelding. |
|
| 02/08/2014 6:39 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | De eerste foto zou van voor het vastzitten zijn (maar we weten inmiddels hoe ze ons voor de gek houden)
De tweede foto is van toen ze vastzaten. |
|
|
| 02/08/2014 7:04 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | De eerste foto hierboven is van 22.02
De tweede van 27.44
Er was nog een eerdere foto van 21.47 meteen na de start.
Alle tijden zijn ± |
|
|
| 02/08/2014 2:43 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/29/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Zorgt het verkeerd zitten van dat 4x4-pookje er ook voor dat de auto niet eens wil starten? Tygo had immers ook problemen met wegrijden, maar dat kwam door het mulle zand, en zijn auto startte wel gewoon. Jan-Willem kreeg zijn auto echter niet eens gestart. Lijkt me toch verdacht.
P.s. weet iemand hoe dat liedje dat speelt tijdens het begin van de opdracht ook al weer heet? |
|
|
| 02/08/2014 2:57 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Peter Bartels: Zorgt het verkeerd zitten van dat 4x4-pookje er ook voor dat de auto niet eens wil starten? Tygo had immers ook problemen met wegrijden, maar dat kwam door het mulle zand, en zijn auto startte wel gewoon. Jan-Willem kreeg zijn auto echter niet eens gestart. Lijkt me toch verdacht.
P.s. weet iemand hoe dat liedje dat speelt tijdens het begin van de opdracht ook al weer heet?
Emile heeft een link in zijn bericht gezet naar een website over pookjes (ploeteraar.nl)
Wat daar beschreven staat is zélfs voor mij duidelijk en dat wil wat zeggen :-)
Als je de beelden goed bekijkt van toen Tygo de jeep weer vooruit moest krijgen,
zie je dat er ook een aantal crewleden bij waren.
Ik denk dat die ook meegeholpen hebben om het ding weer op gang te krijgen.
Bij Tygo ging het toch ook niet om het pookje?
Ik heb daar tenminste niets over gehoord. |
|
|
| 02/08/2014 5:53 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Peter Bartels: Zorgt het verkeerd zitten van dat 4x4-pookje er ook voor dat de auto niet eens wil starten? Tygo had immers ook problemen met wegrijden, maar dat kwam door het mulle zand, en zijn auto startte wel gewoon. Jan-Willem kreeg zijn auto echter niet eens gestart. Lijkt me toch verdacht.
P.s. weet iemand hoe dat liedje dat speelt tijdens het begin van de opdracht ook al weer heet?
"Pump it (louder)!" van the Black Eyed Peas. |
|
| 02/14/2014 6:38 am |
 NEWBIE

Registratie: 02/14/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 6
 OFFLINE | Zoek de verschillen haha Kijk goed naar de foto's , Bij de ene zien we geen deel van een boot bij de andere wel. Kan het zijn dat dat deel door de mol versleept is ??
Een mol is altijd laag bij de grond en zou dit shot dus ook zo zien!
 |
|
|