Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 6
Aflevering 6, opdracht 1
Pagina 2 / 2 1 - 2 « previous
Aflevering 6, opdracht 1
02/11/2014 6:42 am

Senior Member

Registratie: 01/06/2014
Onderwerpen: 0
Wat suggereer je nou met die foto's, snap het niet, lol.
citeren   
02/11/2014 6:53 am

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013
Ik suggereer niets.
Plaats berichten zodat ieder zijn/haar eigen conclusies kan trekken.
citeren   
02/11/2014 3:34 pm

Cool Senior Member

Registratie: 01/05/2014
Sofie is dan ook de mol niet.
De mol krijgt echt niet twee keer de kans met een zwarte vrijstelling. Die heeft hij/zij namelijk niet nodig.

Sofie verdient geld voor de pot, dus geen mol. Tenzij daarna het geld weer verloren raakt, dan ben je een mol.
Aaf was ook veel te fanatiek met de codes met de bootraces, daar kan je ook aan zien dat zij niet de mol was.
Jennifer verdiende ook teveel geld, geen mol.

Zoals Tygo ook de mol niet is. Zijn ADHD gedrag wijst dat duidelijk uit.
Nee dat is echt een nepmol. Die verpesten zo het programma.
Al hoewel hij af en toe wel een beetje stemming erin brengt. Dat is dan wel weer grappig.

JW heeft heel veel met het nummer 7. Hij is geboren in "77. De 7 op zijn shirt de afgelopen aflevering.
De code in aflevering 1 moest zijn 34(7)25(7) maar de groep zei: 7!404, terwijl zij zo goed de code wisten, zeiden ze.
De code op de raceboot: EB1186, kan je weer twee zevens uithalen. 8-1=7, 1+6=7.
Hij heeft bij de opdracht op het dak in op de verlaten tv studio, de trap niet zien staan, jaja, JW, tuurlijk niet.
Bij het lopen rond de kerk, wilde hij nog even een extra rondje maken omdat ze anders te vroeg aankwamen, jaja JW, je had nog maar drie minuten.
En ik denk zelfs dat hij nog geen geld in de pot heeft gebracht.

Maar of JW nu de mol is........................
citeren   
02/26/2014 6:42 am

NEWBIE

Registratie: 01/10/2014
Beste Quirine,  Je vergeet nog een kandidaat... Freek. Mijn mol al vanaf het begin af aan. Ik vind JW echt te overduidelijk.. Dat ben ik niet gewend van WIDML..
citeren   
02/26/2014 12:53 pm

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5

Originally Posted by Quirine van Genderen:
Sofie is dan ook de mol niet.
De mol krijgt echt niet twee keer de kans met een zwarte vrijstelling. Die heeft hij/zij namelijk niet nodig.

Sofie verdient geld voor de pot, dus geen mol. Tenzij daarna het geld weer verloren raakt, dan ben je een mol.
Aaf was ook veel te fanatiek met de codes met de bootraces, daar kan je ook aan zien dat zij niet de mol was.
Jennifer verdiende ook teveel geld, geen mol.

Zoals Tygo ook de mol niet is. Zijn ADHD gedrag wijst dat duidelijk uit.
Nee dat is echt een nepmol. Die verpesten zo het programma.
Al hoewel hij af en toe wel een beetje stemming erin brengt. Dat is dan wel weer grappig.

JW heeft heel veel met het nummer 7. Hij is geboren in "77. De 7 op zijn shirt de afgelopen aflevering.
De code in aflevering 1 moest zijn 34(7)25(7) maar de groep zei: 7!404, terwijl zij zo goed de code wisten, zeiden ze.
De code op de raceboot: EB1186, kan je weer twee zevens uithalen. 8-1=7, 1+6=7.
Hij heeft bij de opdracht op het dak in op de verlaten tv studio, de trap niet zien staan, jaja, JW, tuurlijk niet.
Bij het lopen rond de kerk, wilde hij nog even een extra rondje maken omdat ze anders te vroeg aankwamen, jaja JW, je had nog maar drie minuten.
En ik denk zelfs dat hij nog geen geld in de pot heeft gebracht.

Maar of JW nu de mol is........................

En je vergeet Susan.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
Pagina 2 / 2 1 - 2 « previous
Login with Facebook to post
Preview