| 02/02/2014 10:54 am |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Originally Posted by Sofie Meerhof: Tygo was heel verdacht deze aflevering! de aflevering heet 'een heilige aanwijzing'. bij de boeddha met de citroen benadrukte hij steeds dat de citroen 'wees'. vervolgens ging hij er recht voor staan zodat hij aangewezen werd. en toen Art om de foto's vroeg wou hij perse de foto laten zien die gelijk al fout bleek te zijn.
Ik denk dat het moment dat Sofie een muntje van het Boeddhabeeld pakte verwijst naar de titel: 'een heilige betekenis'. Aaf zegt nog tegen Sofie: 'leg terug, die is heilig'. |
|
|
| 02/03/2014 11:54 am |
 Senior Member

Registratie: 02/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Dit keer geen discussie wie de boeddha's gaan omschrijven. Het leek wel of Art voor hen besloot. Ook bij de snake-opdracht hetzelfde verhaal. In beide opdrachten zat Sofie erbij. Bij de beide opdrachten een ideale plek om te mollen. Zou Sofie dan de mol zijn? |
|
|
| 02/04/2014 7:07 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Jeroen Mens: Dit keer geen discussie wie de boeddha's gaan omschrijven. Het leek wel of Art voor hen besloot. Ook bij de snake-opdracht hetzelfde verhaal. In beide opdrachten zat Sofie erbij. Bij de beide opdrachten een ideale plek om te mollen. Zou Sofie dan de mol zijn?
Hangt er vanaf welke tactiek je kiest. Als loper kun je ook goed mollen: chaos scheppen (Boeddha), de communicatie verstoren (rondje rond de kerk (en eerder bij de opdracht om 2 kandidaten te vinden in een hoog gebouw)). Ik sluit Sofie niet uit maar is me te opvallend. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|