| 01/25/2014 3:58 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Ik had mijn bericht boven je nog aangepast.
Ga nu slapen.
Welterusten:-) |
|
|
| 01/25/2014 4:07 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Ik had mijn bericht boven je nog aangepast.
Ga nu slapen.
Welterusten:-)
Ja zag ik! Ik vind het heel vreemd, maar ik verwacht zelf dat de makers ons op het verkeerde spoor willen zetten.
Maar ik en mijn zus verdenken wel beide J-W en ik Sofie nog erbij maar we zullen ook beide niet verbaasd reageren als in een keer Susan de mol is. Want zij heeft ook veel dingen verkeerd gedaan.
En ik kijk er morgen ook nog even na en slaap lekker! |
|
|
| 01/26/2014 12:21 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Ik weet niet waarom, maar ik ben op dit moment heel erg aan het twijfelen wie de mol is. Tussen: Jan-Willem, Sofie, Susan & Freek. Jan-Willem en Sofie heb ik sinds begin, maar dankzij de opdracht met de enveloppen begin ik te twijfelen bij Susan & Freek. En dat komt door die opmerking van Jennifer (want ik ga vanuit dat de titel haar naam heeft door een uitspraak die naar de mol wijst). Ze zegt zo van: de mol moet geld hebben gehad in het begin of op het laatst als de eerste keer niet lukte om die speciale envelop te pakken. En dan denk ik je hebt gelijk, want als mol hoef je niet perse een vrijstelling of joker te hebben, want je hebt daar toch niks aan. En als je de envelop met niets hebt als mol valt te veel op voor de kijkers. Dus met geld moet je alleen verzorgen om niet met die andere te ruilen en de mol weet precies in welke envelop geld zit. Freek (pakte als ik terug keek zeker weten de eerste envelop) en Susan hadden geld. Wat als de mol het geld nog niet had vanaf begin, probeer dan nog te ruilen, maar ook niet te veel opvallen. En dat deed Sofie goed, want ze gaf voor mij te snel toe om te ruilen met Freek. Dus ik weet het even niet, want J-W ook nog steeds super verdacht. |
|
|
| 01/27/2014 6:25 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/27/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | Ik snap nog steeds niet waarom het geld geruild met elkaar moest worden om geld te krijgen. dan heeft toch nog steeds maar iemand de helft? blijft toch hetzelfde..... |
|
|
| 01/27/2014 6:52 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Aad En Thamar Nootenboom: Ik snap nog steeds niet waarom het geld geruild met elkaar moest worden om geld te krijgen. dan heeft toch nog steeds maar iemand de helft? blijft toch hetzelfde.....
Omdat dan het geld geruild was met een persoon die ook geld had en daardoor kregen ze geld in de pot. |
|
|
| 01/27/2014 6:59 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/27/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Aad En Thamar Nootenboom: Ik snap nog steeds niet waarom het geld geruild met elkaar moest worden om geld te krijgen. dan heeft toch nog steeds maar iemand de helft? blijft toch hetzelfde.....
Omdat dan het geld geruild was met een persoon die ook geld had en daardoor kregen ze geld in de pot.
Dat bleek inderdaad achteraf, maar er was toch totaal geen aanwijzing of aannemelijk dat dit moest gebeuren om geld in de pot te krijgen? als niets geruild werd met vrijstelling waarom is er dan wel een vrijstelling? In mijn ogen kan je uit niks opmaken dat geld met geld geruild had moeten worden. |
|
|
| 01/27/2014 7:11 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | Originally Posted by Aad En Thamar Nootenboom:
Originally Posted by Claudia Kemperman:
Originally Posted by Aad En Thamar Nootenboom: Ik snap nog steeds niet waarom het geld geruild met elkaar moest worden om geld te krijgen. dan heeft toch nog steeds maar iemand de helft? blijft toch hetzelfde.....
Omdat dan het geld geruild was met een persoon die ook geld had en daardoor kregen ze geld in de pot.
Dat bleek inderdaad achteraf, maar er was toch totaal geen aanwijzing of aannemelijk dat dit moest gebeuren om geld in de pot te krijgen? als niets geruild werd met vrijstelling waarom is er dan wel een vrijstelling? In mijn ogen kan je uit niks opmaken dat geld met geld geruild had moeten worden.
Nee dat klopt de kandidaten weten het niet, maar ga voorbeeld van uit dat de mol geld in handen heeft en die ruilt voorbeeld met Sofie voor de vrijstelling. De mol weet in welke enveloppen geld zit. Het kan zijn dat de mol geld al in hand heeft of de mol heeft geruild tegen geld en kreeg de kandidaat met geld iets anders. |
|
|
| 01/27/2014 7:13 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | En Aad En Thamar Nootenboom ik weet niet hoelang je widm al kijkt, maar je moet vanuit gaan bij een opdracht: dat de mol meer weet (dat is ook zo) dan de rest en alles wil saboteren in het spel en om geen geld te verdienen. |
|
|
| 01/27/2014 2:37 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Kwestie van logisch nadenken. 1/2 + 1/2 = 1. Half bedrag + 1 joker is nog steeds een half bedrag. (Lees: een half biljet.) |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|