Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 3
Aflevering 3, test en executie
Pagina 2 / 2 1 - 2 « previous
Aflevering 3, test en executie
01/18/2014 3:53 am

NEWBIE

Registratie: 01/18/2014
Onderwerpen: 0
Waar is Tygo tijdens de test en executie?
Net nadat Art uit heeft gelegd dat er tijd is om te overleggen over het vormen van koppels, is Tygo verdwenen.
Bij Moltalk, de nabeschouwing, is nog besproken dat iedereen op dezelfde plek zit tijdens test en executie, maar niemand bespreekt het feit dat Tygo er helemaal niet zit. Grappig dat zo iets evident, onopgemerkt gaat.
citeren   
01/18/2014 4:23 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014

Originally Posted by Michiel Jonkman:
Waar is Tygo tijdens de test en executie?
Net nadat Art uit heeft gelegd dat er tijd is om te overleggen over het vormen van koppels, is Tygo verdwenen.
Bij Moltalk, de nabeschouwing, is nog besproken dat iedereen op dezelfde plek zit tijdens test en executie, maar niemand bespreekt het feit dat Tygo er helemaal niet zit. Grappig dat zo iets evident, onopgemerkt gaat.

Ja maar Tygo ging op de plek alvast staan, waar ze konden overleggen met elkaar (wat Art aan wees) dus dat is niet verdacht, want dan heb je meer tijd om over te leggen, want als je daar blijft zitten gaat de tijd er ook al af volgens mij...
citeren   
01/18/2014 4:34 am

Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013

Toen ze het strand op renden was hij er ook niet bij

Vorig jaar misten we Paulien bij en na de opdracht met de draaitafel.
Op de mfd vertelde ze dat ze toen heel erg aan de diarree was
en vaak een huisje binnen moest vluchten om naar de wc te gaan.
(de opnames van die opdracht hebben ook heel lang geduurd.)
citeren   
01/18/2014 5:59 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014
Ben eigenlijk best benieuwd wie eigenlijk de afvaller zou zijn en als de mol haar of zijn scherm kreeg te zien? Ik denk dat we dat nooit te horen krijgen van de afvaller.
Ik denk zelf dat het Daphne of Freek het rode scherm kreeg en heb meest een vermoeden bij Daphne.
En als de mol haar of zijn scherm kreeg te zien twijfel ik, want heb twee mollen nu in mijn hoofd dat zijn JW (kreeg scherm te zien) en Sofie (kreeg de scherm niet te zien)

Ben benieuwd! Wat denken jullie?
citeren   
Pagina 2 / 2 1 - 2 « previous
Login with Facebook to post
Preview