| 01/15/2014 9:47 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Zet hier alles over opdracht 2 |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 01/16/2014 2:00 pm |
 Forum Addict

Registratie: 12/31/2013 Onderwerpen: 9 Berichten: 117
 OFFLINE | Roeien ! |
................ Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.
|
| 01/16/2014 2:02 pm |
 Forum Addict

OFFLINE | Freek zoekt zijn roeiteam wel uit haha |
................ Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.
|
| 01/16/2014 2:05 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Pisas: Freek zoekt zijn roeiteam wel uit haha
Ik vind je aardig en waardeer je humor maar ik kan hier absoluut niet om lachen. Geen aanval op jou, vat het ook alsjeblieft niet zo op. Pure afkeer van Fre. (En vooral dit soort gedrag. JW zegt het heel treffend bij het omschrijven van de leden van het team. "En 1 ... (Fre)!"
Roeien = "Huáchuán" |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/16/2014 2:11 pm |
 Forum Addict

OFFLINE | ja joh! laat Freek lekker joh, Wat kan jou het schelen haha
Ik vond het een leuke opdracht en heb ontzetten om Jennifer en Aaf moeten lachen |
|
| 01/16/2014 2:14 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Pisas: ja joh! laat Freek lekker joh, Wat kan jou het schelen haha
Ik vond het een leuke opdracht en heb ontzetten om Jennifer en Aaf moeten lachen
Fre Bartels, Kees Tol, Patricia Martens, Eva Genemans ... |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 01/17/2014 1:38 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/14/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: Fre Bartels, Kees Tol, Patricia Martens, Eva Genemans ...
Ik vind je aardig en waardeer je humor maar ik kan híer absoluut niet om lachen.... |
|
|
| 01/17/2014 2:07 am |
 Forum Addict

OFFLINE | Originally Posted by Edwin van Gorp:
Originally Posted by Emile Chang: Fre Bartels, Kees Tol, Patricia Martens, Eva Genemans ...
Ik vind je aardig en waardeer je humor maar ik kan híer absoluut niet om lachen....
Daar moet ik je gelijk in geven Edwin. Het is niet de bedoeling mensen die houden van hetzelfde geslacht af te wijzen of om een afkeer van te hebben ( om die reden) .
Dat gebeurt hier dus niet meer ! |
|
| 01/17/2014 7:10 am |
 Forum Addict

Registratie: 01/03/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 120
 OFFLINE | sofie weet alles van roeien maar doet zelf niet mee |
................ de zekerste manier om bedrogen te worden, is zich slimmer te houden dan anderen
( Confucius )
|
| 01/17/2014 9:03 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Pisas:
Originally Posted by Edwin van Gorp:
Originally Posted by Emile Chang: Fre Bartels, Kees Tol, Patricia Martens, Eva Genemans ...
Ik vind je aardig en waardeer je humor maar ik kan híer absoluut niet om lachen....
Daar moet ik je gelijk in geven Edwin. Het is niet de bedoeling mensen die houden van hetzelfde geslacht af te wijzen of om een afkeer van te hebben ( om die reden) .
Dat gebeurt hier dus niet meer !
Het is hun gedrag wat me stoort. Bij bijv. Marc Marie Huijbregts heb ik dat niet. Roelant en Jim zoenden elkaar, maar waren geweldig leuke deelnemers. |
|
| 01/17/2014 9:18 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 7
 OFFLINE | Ik denk dat bij deze opdracht de mol zich ook mee heeft laten slepen in het enthausiasme van de anderen. De mol kon hier niet anders doen dan sterke chinezen uitzoeken (wat iedereen deed) EN ervoor zorgen dat ze geen geld in konden zetten omdat de pot leeg was (Freek). |
|
|
| 01/17/2014 9:55 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Inge Ooms: Ik denk dat bij deze opdracht de mol zich ook mee heeft laten slepen in het enthausiasme van de anderen. De mol kon hier niet anders doen dan sterke chinezen uitzoeken (wat iedereen deed) EN ervoor zorgen dat ze geen geld in konden zetten omdat de pot leeg was (Freek).
Geld inzetten? Dat was toch van toepassing op opdracht 1 (mits er inderdaad geld in de pot had gezeten)? |
|
| 01/17/2014 10:39 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Inge Ooms: Ik denk dat bij deze opdracht de mol zich ook mee heeft laten slepen in het enthausiasme van de anderen. De mol kon hier niet anders doen dan sterke chinezen uitzoeken (wat iedereen deed) EN ervoor zorgen dat ze geen geld in konden zetten omdat de pot leeg was (Freek).
Geld inzetten? Dat was toch van toepassing op opdracht 1 (mits er inderdaad geld in de pot had gezeten)?
Nee dat was bij opdracht 2 het roeien! En als het geld zetten was het geld verdubbeld! |
|
|
| 01/17/2014 10:43 am |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Originally Posted by Petra Wapperom: sofie weet alles van roeien maar doet zelf niet mee
Bij 30.14 zegt Sofie: "en ik kan niet mee roeien dus daar moeten we natuurlijk een licht iemand voor hebben"
Ze heeft ook niet echt meegedaan, maar ik zie het verband nog niet tussen wat ze zegt en hoe ze roeit
Waarom kan ze niet mee roeien?
Waar is een licht iemand voor nodig?
Om op die plek te zitten waar Aaf zat?
Had zij daar zelf graag willen zitten? |
|
|
| 01/17/2014 1:37 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 7
 OFFLINE | Originally Posted by Inge Ooms: Ik denk dat bij deze opdracht de mol zich ook mee heeft laten slepen in het enthausiasme van de anderen. De mol kon hier niet anders doen dan sterke chinezen uitzoeken (wat iedereen deed) EN ervoor zorgen dat ze geen geld in konden zetten omdat de pot leeg was (Freek).
de mol ging juist opzoek naar sterke mannen want hij wist dat ze ertegen moesten roeien
zijn kans om de opdracht te doen verliezen |
|
|