Wie is de Mol? > ALLES OVER... > Aflevering 3
Aflevering 3, opdracht 1
Pagina 1 / 2 1 - 2 Next »
Aflevering 3, opdracht 1
01/15/2014 9:46 am

Forum Addict

Registratie: 09/16/2013
Onderwerpen: 42
Zet hier alles over opdracht 1
................

Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
citeren   
01/16/2014 1:41 pm

Forum Addict

Registratie: 12/31/2013
Onderwerpen: 9
De aflevering: een zware keuze .

Opdracht 1 zoek een appartement
daarin Aaf en Daphne
................
Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.

citeren   
01/16/2014 1:53 pm

Forum Expert

Registratie: 12/30/2013
Onderwerpen: 5
Susan die loopt te kloten met een gsm?

Drie dingen tegelijk (quote Tygo) = "Sān jiàn shìqíng yīcì"
Een zware keuze (titel aflevering) = "Yīgè jiānnán de xuǎnzé"

Jennifer laat een gsm vallen?
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

http://m0lhunter.blogspot.nl/

citeren   
01/16/2014 3:59 pm

Forum Expert

Groep die tegen Aaf zegt "Niet de pont nemen". In Hong Kong betaalde men jaren met ponden. Aaf neemt dit advies over. Gevolg: opdracht 1 levert geen geld op.
................
Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.

citeren   
01/16/2014 6:01 pm

Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014
Onderwerpen: 0
groep Tygo Jen en Susan, daar zit de mol!!!!  Ik vind het namelijk te makkelijk om nu Jan W, Freek of Sofie aan te wijzen omdat ze in een doodlopen stuk terecht kwamen. De underwater train was namelijk veel sneller geweest en Tygo wilde toch met ferry, Ferry wordt door toeristen gebruikt om van de omgeving te genieten, dat gaat met de snelheids trein wat minder makkelijk.

Dit wil niet zeggen dat Tygo de mol is, de andere twee hebben niet tegengestribbeld. Susan of Jen is de MOL!
................
Kamp Jennifer

usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
citeren   
01/17/2014 2:32 am

NEWBIE

Registratie: 01/03/2014
Er was helemaal geen trein, dus het feit dat de groep van Tygo, Susan en Jennifer de ferry hebben gepakt, heeft ze ten minste nog een kans geboden om op tijd te zijn...

De trein waar het over ging, was dat de andere groep ver van de ferry was, dus zij wellicht een trein naar de ferry wilden nemen (zo begreep ik het in ieder geval). Dat hebben ze Daphne verteld. Daphne heeft dat vast en zeker aan Aaf verteld. En Aaf begon over een "onderwatertrein" tegen de andere groep. Dus, naar mijn mening zit deze verwarring (en molactie) bij de dames in het appartement.

Maar. Eerlijk is eerlijk. Ik zit in een Daphne-tunnel .
citeren   
01/17/2014 4:35 am

NEWBIE

Registratie: 01/02/2014
Daphne kreeg een rood scherm en kan de mol niet zijn
citeren   
01/17/2014 4:52 am

Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014

Originally Posted by Joris Goes:

Wie zegt als je een rood scherm krijgt geen mol kan zijn?
Kijk een keer seizoen 5 van widm (eerste seizoen met bekende mensen), toen kreeg Yvon Jaspers in de eerste aflevering een rood scherm en achter af bleek ze mol te zijn!
citeren   
01/17/2014 7:06 am

Forum Fanatic

Wat ik mij af vraag? In welke situatie bij deze opdracht kan je het beste mollen?
Ik heb zelf een vermoeden in elke situatie en dat vooral in het team van Sofie, Freek en JW gemolt is, want Daphne had het volgens mij wel alles goed door gegeven.
Want zij liepen ook verkeerd en kwamen veel te laat aan.

Maar je kan ook zeggen dat Aaf gemolt heeft dat zo lijkt dat ze haar best deed, maar dat haar groep toch net te laat was. (ook al verwacht ik echt dat in de te laat groep de mol zit!)
citeren   
01/17/2014 8:42 am

Junior Member

Registratie: 01/03/2014
Ik vraag me af waarom er vooraf geen contact is met de twee groepjes voordat ze in de auto stappen. Freek oppert dat ze naar het grootste, bekendste gebouw moeten. Dat is aan de overkant, terwijl ze maar 500 meter van Daphne en Aaf af zaten. Ze hadden dus ook kunnen wachten totdat Aaf en Daphne gebeld hadden. Ik vind in deze opdracht Freek het meest verdacht.
citeren   
01/17/2014 9:06 am

Forum Expert

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Kijk een keer seizoen 5 van widm (eerste seizoen met bekende mensen), toen kreeg Yvon Jaspers in de eerste aflevering een rood scherm en achter af bleek ze mol te zijn!

Yvon kreeg geen rood scherm. Alle kandidaten kregen een groen scherm.
................

citeren   
01/17/2014 9:16 am

NEWBIE

Registratie: 01/10/2014
Ik denk dat je hier als eerst al kan mollen met de plaatsen waar ze gedropd moesten worden, als dat al vrij ver weg is, is de kans groter dat ze het niet gaan halen.
citeren   
01/17/2014 10:35 am

Forum Fanatic

Originally Posted by Emile Chang:

Originally Posted by Claudia Kemperman:

Yvon kreeg geen rood scherm. Alle kandidaten kregen een groen scherm.

Off-topic ja je hebt gelijk ze kreeg geen rood scherm, want Angela zei voor het scherm van haar, denken jullie echt dat we in de eerste aflevering al iemand weg sturen. Ik weet toevallig (als ik ook naar mezelf kijk) dat veel mensen dachten dat ze een rood scherm kreeg dus geen mol kan zijn. En ik wil alleen mee zeggen dat nu een beetje bij Daphne hetzelfde is, zij kreeg wel een rood scherm, maar dat betekent niet gelijk dat we haar moeten afstrepen als eventuele mol.

En nu on-topic: Mij vraag is waar kan je het best mollen? Want ik denk zelf dat niet veel uitpakt! Ik denk zelf dat mol in de groep zat bij JW, Sofie & Freek, want die kwamen echt te laat en ze liepen verkeerd.
citeren   
01/17/2014 10:36 am

NEWBIE

Registratie: 01/02/2014
Als je zelf mag kiezen waar je je laat droppen, dan is het toch veel logischer om te kiezen voor de ferry of een centraal metro-knooppunt  in plaats van bij het hoogste of bekendste gebouw?
citeren   
01/18/2014 6:49 am

Forum Fanatic

Misschien de moeite waard om te kijken én te luisteren bij 23.24
Iemand lijkt heel blij te zijn....
citeren   
Pagina 1 / 2 1 - 2 Next »
Login with Facebook to post
Preview