| 01/15/2014 9:49 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Zet hier alles wat je buiten de opdrachten is opgevallen. |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 01/16/2014 1:56 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang: http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_14_1minuut_afl3/video
Aaf zegt dat ze het pas na de executie (ik neem aan de 3e) kunnen doen. Zij zegt ook dat er later meer geld is.
Sja ... maar wat er tot nu toe verdiend is, zou men bij een volgende opdracht kunnen verliezen. Verder levert het geld wat ze tot nu toe verdiend hebben, en wat ze mogelijk nog een tijdje behouden, minder winst op naar mate ze langer wachten met sparen.
Niet dat ik het zie als een mollenstreek maar om nu te stellen: hier valt geen speld tussen te krijgen ... Nee!
De titel van de aflevering wordt niet gegeven. Of daar een hint in zit? Valt nog niets over te zeggen.
Hier ook maar geplaatst. Aangezien het andere topic is gesloten. (Had er een topic voor aangemaakt aangezien er nog geen topics waren aangemaakt op het moment dat ik het plaatste. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/16/2014 2:03 pm |
 Forum Addict

Registratie: 12/31/2013 Onderwerpen: 9 Berichten: 117
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Emile Chang: http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_14_1minuut_afl3/video
Aaf zegt dat ze het pas na de executie (ik neem aan de 3e) kunnen doen. Zij zegt ook dat er later meer geld is.
Sja ... maar wat er tot nu toe verdiend is, zou men bij een volgende opdracht kunnen verliezen. Verder levert het geld wat ze tot nu toe verdiend hebben, en wat ze mogelijk nog een tijdje behouden, minder winst op naar mate ze langer wachten met sparen.
Niet dat ik het zie als een mollenstreek maar om nu te stellen: hier valt geen speld tussen te krijgen ... Nee!
De titel van de aflevering wordt niet gegeven. Of daar een hint in zit? Valt nog niets over te zeggen.
Hier ook maar geplaatst. Aangezien het andere topic is gesloten. (Had er een topic voor aangemaakt aangezien er nog geen topics waren aangemaakt op het moment dat ik het plaatste.
ik snap het Emile..zo is het opgelost |
................ Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.
|
| 01/16/2014 3:31 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 71
 OFFLINE | Ik vond Sophie (hinderlijk) verdacht doen. Ze zat in de dragonboot in een ideale positie: achter in. Ze zat ook alleen maar lucht te scheppen dus droeg niet echt bij aan het snelle roeien.
Maar ze krijgt te veel aandacht naar mijn zin, (door de producers) het lijkt me te veel voor de hand liggen. |
|
|
| 01/16/2014 3:53 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Sofie die meegaat met Fre (geld "veilig" stellen). Naar wie sturen ze het op? (Weet wel dat je Fre dan ook zou kunnen verdenken maar die is in mijn ogen niet verdacht. Wél irritant. Net als J-W.)
Aaf die niet kort en bondig uitlegt in welk gebouw Daphne en zij staan.
Jennifer met een "ongelukje" (gsm kapot laten vallen).
Susan die last heeft van ruis op de lijn.
Sofie die "vergeet" om te controleren hoe laat de trein gaat. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 01/16/2014 4:13 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | De titels van de afleveringen tot nu toe: (Dit omdat het in mijn ogen twee kandidaten verdacht maakt.)
1. "Schijnbeweging"
2. "Vindingrijk"
3. "Een zware keuze"
Twee scenario's:
1. de titel van aflevering 4 begint met een D = SVE DE MOL (Sofie van Enk de mol)
2. de titel van aflevering 4 begint met een andere letter zodat later een zin wordt gevormd als SV ERES of zo (SV (Susan Visser) de mol)
De titels kunnen nog steeds verwijzen naar een volgende aflevering. Want "Vindingrijk" kan zowel slaan op de vrijstelling van Susan áls op het feit dat men rijker was geworden als een groep er in was geslaagd om binnen een uur bij Aaf en Daphne te zijn.
In aflevering 2 zagen we enkele verdachte acties (schijnbewegingen). In aflevering 1 hadden een paar van hen zich als fanatieke kandidaat gedragen. Ze werden in aflevering 2 waarschijnlijk niet verdacht. |
|
| 01/16/2014 4:25 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/05/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 462
 OFFLINE | @Emilie dat kan zeker kloppen, ben benieuwd! Maar dan moet Sofie wel nog is voor de staan, want zijn 10 afleveringen!
Maar als het zo is dan ben ik zo blij, want verdenk haar sinds het begin en JW sinds vorige aflevering erbij.
Alleen soms valt ze wel teveel op, maar we zien wel! |
|
|
| 01/16/2014 5:05 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/16/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | Wat mij bij deze aflevering opviel was een bepaald geluid. Namelijk het geluid van een camera die een foto maakt. Niet zo vreemd weliswaar, maar het gaat om hetzelfde geluid dat je hoort bij het begin van de aflevering bij de groepsfoto.
Ik heb in deze aflevering twee momenten gehad waar ik het gehoord heb. De eerste keer vond ik het vreemd maar zocht ik er niet teveel achter. Maar de tweede keer begon het me toch echt op te vallen.
Het eerste moment was op 26:04. Hierbij valt me het groepje van drie Chinese vrouwen op dat daadwerkelijk ergens een foto van lijkt te maken (een foto van de mol misschien?)
Luister het voor de grap maar eens terug. Het valt niet te missen.
Het tweede moment was op 37:00. En weer is er op dit moment een groepje Chinese vrouwen te zien dat ergens een foto van lijkt te maken. Met op de achtergrond een bord van Wing Sang Pawn Shop (heb ik dat niet eerder ergens voorbij zien komen? Hm...) plus als je het terugkijkt met ondertiteling aan, verschijnt het zelfs in de ondertiteling!
Ik heb geen idee of dit iets te betekenen heeft. Maar het viel mij gewoon op. Kijk het maar eens terug voor de grap, het geluid is overduidelijk te horen.
Ik weet niet hoe ik plaatjes hierbij moet toevoegen, ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet. Dus gewoon maar even zelf terugkijken  |
|
|
| 01/16/2014 5:48 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/16/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 1
 OFFLINE | Ik weet niet wat het kan betekenen, maar mij viel op dat er één shot in spiegelbeeld was.
Op 13:49, in opdracht 1 als bij die vrouw informatie over de pont wordt gevraagd, op het moment dat de telefoon gaat, kun je aan de pet van Freek zien dat er sprake is van spiegelbeeld. |
|
|
| 01/17/2014 8:56 am |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Gea van den Berg-Witte:
Originally Posted by Emile Chang: De titels van de afleveringen tot nu toe: (Dit omdat het in mijn ogen twee kandidaten verdacht maakt.)
1. "Schijnbeweging"
2. "Vindingrijk"
3. "Een zware keuze"
Twee scenario's:
1. de titel van aflevering 4 begint met een D = SVE DE MOL (Sofie van Enk de mol)
2. de titel van aflevering 4 begint met een andere letter zodat later een zin wordt gevormd als SV ERES of zo (SV (Susan Visser) de mol)
De titels kunnen nog steeds verwijzen naar een volgende aflevering. Want "Vindingrijk" kan zowel slaan op de vrijstelling van Susan áls op het feit dat men rijker was geworden als een groep er in was geslaagd om binnen een uur bij Aaf en Daphne te zijn.
In aflevering 2 zagen we enkele verdachte acties (schijnbewegingen). In aflevering 1 hadden een paar van hen zich als fanatieke kandidaat gedragen. Ze werden in aflevering 2 waarschijnlijk niet verdacht.
hmm, maar het is wel Sofie van DEN Enk...
Je hebt gelijk! Foutje van de redactie of een aanwijzing dat er geen zin kan worden gemaakt van de titels van de afleveringen die aangeven dat Sofie de mol is? (Of zelfs al een hint dat Sofie de mol niet is?) |
|
| 01/17/2014 9:18 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/17/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | op 20:38 zie je op de achtergrond de naam joyce staan op een hotel/winkel. iemand enig idee? er wordt ook op ingezoomd, dus denk dat het een aanwijzing is. heb al gezocht of er iemand ene joyce heeft gespeeld in een serie/film, maar kon niks vinden. |
|
|
| 01/17/2014 9:20 am |
 NEWBIE

Registratie: 01/17/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 2
 OFFLINE | en dan nog iets, misschien is dit te ver gezocht, maar op 24:13 als je het strand te zien krijgt, komt er een liedje langs. ik heb het liedje opgezocht en het blijkt 'the disadvantages of you' te zijn. heeft iemand daar een suggestie voor? |
|
|
| 01/17/2014 10:09 am |
 Forum Expert

OFFLINE | |
|