| 03/20/2014 11:13 am |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Zet hier alles wat je kwijt wil over aflevering 10 en over de serie van 2014. |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 03/20/2014 2:46 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | hahaha Mensen vertrouwen Sofie niet. (Maar volgens Sofie deden ze dat voor Wie is de mol? ook al niet.) Susan wordt ook niet vertrouwd. Ze heeft volgens haar vrienden zelfs een persoonlijkheidsstoornis. LOL! |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 03/20/2014 2:52 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Yesssssss!!!!! Soes is de mol!!! |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
|
| 03/20/2014 2:57 pm |
 Forum Addict

Registratie: 12/31/2013 Onderwerpen: 9 Berichten: 117
 OFFLINE | Ja Emile, je zat vanaf aflevering 1 goed en ik moet zeggen ik ben snel met je mee gegaan. |
................ Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.
|
| 03/20/2014 3:26 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Pisas: Ja Emile, je zat vanaf aflevering 1 goed en ik moet zeggen ik ben snel met je mee gegaan.
Art met zijn flesje "Susan is de mol".
Maar zag jij het zelf ook, Pisas? Voor mij was het een gok maar de hints ... ik was de juiste tunnel ingekropen. Gelukkig. |
|
| 03/20/2014 3:35 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 71
 OFFLINE | Heerlijk (om meerdere reden) dat Susan de mol is!!
mis nog wel wat verklaringen vd titels, zoals 'Jennifer' ?? |
|
|
| 03/20/2014 3:37 pm |
 Senior Member

Registratie: 01/06/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 48
 OFFLINE | Jaaaaa, Susan! Hopelijk komen er nog wat extra hints online wat de uitzending niet heeft gehaald.
Edit: Het staat allemaal online nu!
http://avro.nl/wieisdemol/Afleveringen/10/molacties.aspx
&
http://avro.nl/wieisdemol/Afleveringen/10/geheime_aanwijzingen.aspx |
|
|
| 03/20/2014 3:41 pm |
 Forum Addict

Registratie: 12/31/2013 Onderwerpen: 9 Berichten: 117
 OFFLINE | Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Pisas: Ja Emile, je zat vanaf aflevering 1 goed en ik moet zeggen ik ben snel met je mee gegaan.
Maar zag jij het zelf ook, Pisas? Voor mij was het een gok maar de hints ... ik was de juiste tunnel ingekropen. Gelukkig.
Ja ik heb eigenlijk met de beelden van de enveloppen gezien dat Susan de Mol was, dat was mijn aanwijzing en dit was aflevering 1
volgens mij, daar zal de eerste aanwijzing. En daarna ben ik mede door jou echt overtuigd geraakt dat ze de mol was
BTW dit is al het derde seizoen dat ik de juiste mol aanwijs. |
................ Ik ben Pisas en sinds een aantal jaren ben ik Mollerator bij de Wie is de mol.
|
| 03/20/2014 4:06 pm |
 Forum Addict

Registratie: 09/16/2013 Onderwerpen: 42 Berichten: 91
 OFFLINE | Kijk de aflevering van Moltalk terug. Daar zijn nog meerdere molacties te zien. |
................
Hallo, ik ben Chris. Al jaren trouw fan van Wie is de Mol en sinds een aantal jaren mollerator op de site.
|
| 03/20/2014 4:34 pm |
 Forum Expert

OFFLINE | Originally Posted by Pisas:
Originally Posted by Emile Chang:
Originally Posted by Pisas: Ja Emile, je zat vanaf aflevering 1 goed en ik moet zeggen ik ben snel met je mee gegaan.
Maar zag jij het zelf ook, Pisas? Voor mij was het een gok maar de hints ... ik was de juiste tunnel ingekropen. Gelukkig.
Ja ik heb eigenlijk met de beelden van de enveloppen gezien dat Susan de Mol was, dat was mijn aanwijzing en dit was aflevering 1
volgens mij, daar zal de eerste aanwijzing. En daarna ben ik mede door jou echt overtuigd geraakt dat ze de mol was
BTW dit is al het derde seizoen dat ik de juiste mol aanwijs.
De bezorging van die enveloppen op Ellis island? Daar kon en kan ik niets aan zien. Maar ... ben blij dat ik nu weer eens goed zat. En dat nu een leuk persoon de mol bleek te zijn! |
|
| 03/20/2014 4:35 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Die fotokliks hadden dus helemaal niets te betekeken, zag ik op moltalk
(6de poging om te posten, grrrrrrrrrrr) |
|
|
| 03/20/2014 4:36 pm |
 Forum Expert

De bezorging van die enveloppen op Ellis island? Daar kon en kan ik niets aan zien. Maar ... ben blij dat ik nu weer eens goed zat. En dat nu een leuk persoon de mol bleek te zijn! |
|
| 03/20/2014 4:36 pm |
 Forum Expert

|
| 03/20/2014 4:55 pm |
 Cool Senior Member

Registratie: 01/02/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 71
 OFFLINE | Originally Posted by Marjanne Mol: Die fotokliks hadden dus helemaal niets te betekeken, zag ik op moltalk
(6de poging om te posten, grrrrrrrrrrr)
Hahaha ja erg he? Hij vond t wel 'leuk' omdat er in te verwerken en wij trappen er vol in, hilarisch! |
|
|
| 03/20/2014 4:58 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 0 Berichten: 411
 OFFLINE | Originally Posted by Ienie Mienie:
Originally Posted by Marjanne Mol: Die fotokliks hadden dus helemaal niets te betekeken, zag ik op moltalk
(6de poging om te posten, grrrrrrrrrrr)
Hahaha ja erg he? Hij vond t wel 'leuk' omdat er in te verwerken en wij trappen er vol in, hilarisch!
Hebben we vorig jaar ook gedaan met al die flitsmomenten van grafity door elkaar heen weet je nog ?
Toen voelde ik me net zo "bedrogen" als nu hahaha... |
|
|