| 01/10/2014 4:04 pm |
 Junior Member

Registratie: 01/10/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 14
 OFFLINE | Originally Posted by Benniede Mol: Ga dan naar het begin van dit forum. Want waar jij het over hebt is uit afl 1 en dat zijn wij al voorbij. En ik snap best dat je niet alles in 1 keer kunt lezen. TIP ga na een pagina en druk dan op ctrl F dan kun je woorden zoeken . BIJV schijnbeweging, dan licht dit woord op als het al in een bericht staat en hoef je ook niet alle berichten te lezen.
kijk, daar heb ik wat aan, thanks!! |
|
|
| 01/10/2014 4:06 pm |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Hanneke Zijlstra:
Originally Posted by Benniede Mol:
Originally Posted by Hanneke Zijlstra:
Originally Posted by Benniede Mol:
Originally Posted by Michelle Brouwer:
Originally Posted by Hanneke Zijlstra: Ik kan geen topic vinden over de leader, dus zet het hier maar even neer:
In de leader op 2:56 staat: De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.

Ik word inmiddels een beetje gek van deze 'hint'.
Het is volgens mij gewoon een flesje met een 'stelling' erin die in een opdracht voor gaat komen.
Ik neem aan dat een kandidaat moet beslissen of de stelling waar is of niet, dat wil nog niet zeggen dát de stelling waar is, lijkt mij.
Hanneke lees eerst het forum goed door dan hoef je geen ouwe koeien uit de sloot te halen.
Pfff... wist niet dat je kwaad werd.... Zoals gezegd: ik kan geen onderwerp hierover vinden.
Hoezo kwaad? waar slaat dat nu weer op? wat zijn velen van jullie opsternaat vandaag. Geef alleen aan even het forum door te lezen, en misschien heb je er ook nog wat aan. En anders zijn het inderdaad ouwe koeien.
Een reactie als:
'Hanneke lees het topic: .... ' is iets meer helpend, of niet? Hier heb ik niks aan, weet na heen en weer getyp nóg niet waar ik moet zoeken.
*laatste dat ik hierover gezegd heb*
Zie topics over aflevering 1. Vooral het topic over opdracht 2. |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|
| 01/10/2014 4:09 pm |
 Forum Fanatic

Registratie: 01/07/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 436
 OFFLINE | En nog een tip lees de titel van het forum waarin je zit ! dit is reeds aflevering 2 en daar is alles over aflevering 2 te vinden en niet afl1 |
................ Kamp Jennifer
usɐd uıǝʇ pɐʇ osɯɯıƃǝu ʌɐu ɾnןןıǝ ɯǝǝopǝu' oz opɯ ǝu ʞoɹʇzıɔɥʇıƃ¡痣
|
| 01/11/2014 8:26 am |
 Forum Fanatic

OFFLINE | De getallen 34 25 . De Letter J is 10 de letter in het alfabet en te makkelijk aan Jennifer te koppelen dus hebben ze het iets moeilijker gemaakt.
34 25 neem eerst het getal 25 want zo lezen chinezen. 25 is in het alfabet de letter Y Yennifer haha hoor ik jullie denken en 34 dan? tel nu verder Z 26 A 27 B 28 etc bij 34 eindig je bij de letter H = 34 25 H Y omgekeerd Y H Yen nifer Hoffman. De Y wordt niet als hier een IE maar wordt in china als J uitgesproken,
Jennifer is de MOL
De man die inbeeld komt lijkt veel op de man die op de Biljetten van de Yuan staat.
 |
|
| 01/11/2014 3:59 pm |
 Forum Fanatic

OFFLINE | We gaan er altijd van uit dat de groen de kleur is van de mol! maar is dat wel zo?. Ik vind namelijk dat er veel rood maar vooral geel te zien is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Color_in_Chinese_culture#Yellow
Yellow, corresponding with earth, is considered the most beautiful and prestigious color. The Chinese saying,Yellow generates Yin and Yang, implies that yellow is the center of everything. Associated with but ranked above brown, yellow signifies neutrality and good luck. Yellow is sometimes paired with red in place of gold.
Yellow was the color of Imperial China and is held as the symbolic color of the five legendary emperors of ancient China. Yellow often decorates royal palaces, altars and temples, and the color was used in the robes and attire of the emperors.
Yellow also represents freedom from worldly cares and is thus esteemed in Buddhism. Monks’ garments are yellow, as are elements of Buddhist temples. Yellow is also used as a mourning color for Chinese Buddhists
Mijn MOL is Jennifer ( althans nu nog)
Op de foto boven bij Kandidaten staat Jennifer ook in het midden , yellow is the center of everything. Yellow the of the Mole??? i hope so.
Als je wiki leest komt Groen niet voor in china en zijn er 5!! kleur elementen
|
|
| 01/15/2014 5:39 pm |
 NEWBIE

Registratie: 01/15/2014 Onderwerpen: 0 Berichten: 3
 OFFLINE | die vent op 't biljet = Mao Zedong (Tse Tung) |
|
|
| 01/15/2014 5:45 pm |
 NEWBIE

OFFLINE | YMH = Yennifer Mary Hofman ??? eerder al 2x gezien in een tag gezien door Benniede Mol
hier nog 1: groot op het gebouw!
en jennifer zit in het doolhof toch ook een soort van onder de grond? (mol) |
|
|
| 01/15/2014 6:31 pm |
 NEWBIE

OFFLINE | Ik begin ook Jennifer te verdenken, zo langzamerhand nu ik afl. 2 terug kijk...
vlak voor de test zegt ze : Ik heb niks gezien (met nadruk op niks)
niks zien = blind --> mol = blind |
|
|
| 01/16/2014 12:46 am |
 Forum Expert

Registratie: 12/30/2013 Onderwerpen: 5 Berichten: 740
 OFFLINE | Originally Posted by Ivo Forest: Ik begin ook Jennifer te verdenken, zo langzamerhand nu ik afl. 2 terug kijk...
vlak voor de test zegt ze : Ik heb niks gezien (met nadruk op niks)
niks zien = blind --> mol = blind
Bedankt maar 1. al gezegd, 2. dit is in het topic over Jennifer meer op zijn plek (vind ik). |
................ Compleet gestoorde kijker van "Wie is de mol?" maar te weinig deskundig om een molloot te mogen zijn.
http://m0lhunter.blogspot.nl/
|