NEWBIE

Regist.: 07/19/2011 Topics: 1 Posts: 0
 OFFLINE | Hallo ,ik heb sinds 5 juni een poes erbij van 8 jaar(kathy),is toevallig het half zusje van een van mijn andere katten,
toen ze net aankwam heb ik haar een dagje en nachtje bij laten komen van de reis in onze poezenkamer, met feliway verdamper,de volgende ochtend heb ik voorsichtig de deur open gedaan en sjakie het halfbroertje van kathy liep op haar af en gaf haar meteen een koppie, dat ging al meteen goed, de andere katten ging opzich ook al meteen goed, behalve met een andere poes dat is Bailey van 6 jaar,ze kunnen soms langs elkaar heen lopen niks aan de hand, in de tuin ook niks aan de hand, maar kathy zit nog vaak boven en dat komt denk ik door bailey,heel soms gaan ze flink tekeer ik laat dit dan gaan,want het is meer herrie dan dat er iets gebeurt,maar heb ook wel eens gehad dat het heel heftig klink en dan leid ik ze af met wat lekkers en daarna is het weer goed,moet ik dit inderdaad zo laten gaan?komt dit goed tussen die 2 dames,?
of kan ik nog meer hieraan doen?
soms is het bailey die begint ,maar zag ook wel is dat kathy ,bailey naar beneden joeg,
waar kan ik nog meer op letten?
alvast bedankt voor de tips
groetjes angela |